H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isomuna:Alkuperäinen kirjoittaja mies:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis voihan ne olla väljiä joo..mut emättimen syvyys on jokseenkin vakio. Emättimen tiukkuutta voi treenailla mut kikkeli ei pitene pumppamalla![]()
Emättimen pohja tulee useimmiten vastaan etusormella. Tuskin kenelläkään niin pientä vehettä on...
Tarviiko niin pitkä olla että pää pilkistää perssilmästä pihalle? Koskaan akoille mikään ole hyvä muuta kuin vali vali vali...
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Mutta miksi se on aina miehellä joko liian iso tai liian pieni?
Miksi koskaan ei sanota että jos miehellä on muka liian pieni niin eikös sitä naisella voi silloin olla liian väljät paikat? Jos taas liian iso niin silloin liian pienet paikat.
Inhoan näitä feministisiä letkautuksia vaikka nainen olenkin.
Mutta koolla on väliä ;D
sama se onko väljä vai piukka mutta 10cm tuppikulli ei paljoa tunnu,jos ei sit oo leveyttäkin samanverran.
Alkuperäinen kirjoittaja no:oikea tosi mies saa naiselle orkun ilman koko vekotinta. joten koolla ei sitten ole tosiaakaan väliä.
No voi apua. Tuolla nyt ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja no:oikea tosi mies saa naiselle orkun ilman koko vekotinta. joten koolla ei sitten ole tosiaakaan väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:No voi apua. Tuolla nyt ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja no:oikea tosi mies saa naiselle orkun ilman koko vekotinta. joten koolla ei sitten ole tosiaakaan väliä.
Alkuperäinen kirjoittaja h:Alkuperäinen kirjoittaja no:oikea tosi mies saa naiselle orkun ilman koko vekotinta. joten koolla ei sitten ole tosiaakaan väliä.
No, mikä tosi mies sinä tarvii olla? Saa kai nainen ihan itsekin sen orkun mutta kun se on parasta nimenomaan sillä kunnon melalla saatuna
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
paitsi siitä kalun koosta.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*
Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.
Eli silloin sinulla on liian pieni jos noin sanoo.
Minäkin sanoin exälle kun en viitsinyt pahoittaa hänen mieltään, mutta
nykyisellä on kunnon mela niin hänelle sanon että vois olla jo vähän pienempi kuin hänellä on, mutta en valita vaikka on hänellä on iso.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr 666:Mulla on prinssinakin kokoinen, täydessä taisteluvalmiudessa
Alkuperäinen kirjoittaja jari:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.
nykyisellä on kunnon mela niin hänelle sanon että vois olla jo vähän pienempi kuin hänellä on, mutta en valita vaikka on hänellä on iso.
No sitten ei kait auta mikään, jos olet asiasta varma näin näkemättä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Mr 666:Mulla on prinssinakin kokoinen, täydessä taisteluvalmiudessa
pitääkö vetää käsi lippaan ja huutaa: valmiina, Herra Majuri!
Höpö höpö,vaimosi on tyytyväinen joten ei sulla liian pieni ole.Alkuperäinen kirjoittaja jari:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja jari:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mr 666:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Mr 666:Mulla on prinssinakin kokoinen, täydessä taisteluvalmiudessa
pitääkö vetää käsi lippaan ja huutaa: valmiina, Herra Majuri!
Kyllä
Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*
Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.
no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja jari:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.
Mikä sun kengän koko on?
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Mutta koosta on sikäli turha kiistellä koska se on subjektiivinen asiaTarkoitan, että mikä on yhdelle naiselle juuri sopiva on toiselle liian pieni ja kolmannelle liian suuri. Sentit ei näin ollen kerro yhtään mitään ellet satu itse tietämään mikä on juuri sinulle sopiva senttimäärä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
*avaa varjon*
no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
*avaa varjon*
no varmasti pystyy!
Alkuperäinen kirjoittaja huomio jatkaa:Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Mutta koosta on sikäli turha kiistellä koska se on subjektiivinen asiaTarkoitan, että mikä on yhdelle naiselle juuri sopiva on toiselle liian pieni ja kolmannelle liian suuri. Sentit ei näin ollen kerro yhtään mitään ellet satu itse tietämään mikä on juuri sinulle sopiva senttimäärä
![]()
Naistenkin anatomiassa on eroja ja tietenkin väljyys vaikka se ei ole se ratkaisevin tekijä. Ihmettelen vaan miksi aina tuijotetaan sitä senttilukua :/
Alkuperäinen kirjoittaja jari:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja jari:Alkuperäinen kirjoittaja jj:Alkuperäinen kirjoittaja Jari:Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.
Mikä sun kengän koko on?
42
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
*avaa varjon*
no varmasti pystyy!
Tuota mä en ymmärrä miten se voi olla siihen liian lyhyt :| Siis vaikka se olisi vain 5cm niin jos se siinä tanassa seisoo kyllä sen päällä pystyy ratsastamaan. Jos se ei seiso kunnolla, se on asia erikseen, mutta pituus ei ole ratkaiseva asia.
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
*avaa varjon*
no varmasti pystyy!
Tuota mä en ymmärrä miten se voi olla siihen liian lyhyt :| Siis vaikka se olisi vain 5cm niin jos se siinä tanassa seisoo kyllä sen päällä pystyy ratsastamaan. Jos se ei seiso kunnolla, se on asia erikseen, mutta pituus ei ole ratkaiseva asia.