Anteeksi nyt vaan mutta koolla on väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi on:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinni
paitsi siitä kalun koosta.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*

Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.

no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.

Miten siinä ratsastaa jo on 10cm tuppi? Ei mitenkään ja piste.
Sehän koko ajan tulee sieltä ulos ja sitten lurpahtelee mihin sattuu, yök.
Jos sellaista lähi nykytystä vaan on tarjolla niin ei kiitos.
Pitää saada kunnon pamputusta.

Vika on siis sussa, sä liikut liian paljon :) Sun liikkeet pitää mitoittaa siihen kikkeliin sopivaksi. Ihan hölmöähän se on pomppia johonkin älyttömiin korkeuksiin jos ei ole tarvetta. Mikset sä voi pienentää sun liikerataa siihen sopivaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huomio jatkaa:
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:
Mutta koosta on sikäli turha kiistellä koska se on subjektiivinen asia :whistle: Tarkoitan, että mikä on yhdelle naiselle juuri sopiva on toiselle liian pieni ja kolmannelle liian suuri. Sentit ei näin ollen kerro yhtään mitään ellet satu itse tietämään mikä on juuri sinulle sopiva senttimäärä :)

Naistenkin anatomiassa on eroja ja tietenkin väljyys vaikka se ei ole se ratkaisevin tekijä. Ihmettelen vaan miksi aina tuijotetaan sitä senttilukua :/

Koska monella sentillä nainen saa monin kerroin parempaa,patukkaa...*viheltelee*

KOMPPI JA TUPLANA

Alkuperäinen kirjoittaja jari:
Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari:
Mikäköhän on sitten se sopiva koko? En ole kyllä itseltäni ikinä mitannut, vaimolta kun kysyy, niin sanoo, että ei olisi merkitystä. Ota nyt teistä naisista selvää.

Eli silloin sinulla on liian pieni jos noin sanoo.
Minäkin sanoin exälle kun en viitsinyt pahoittaa hänen mieltään, mutta
nykyisellä on kunnon mela niin hänelle sanon että vois olla jo vähän pienempi kuin hänellä on, mutta en valita vaikka on hänellä on iso.

No sitten ei kait auta mikään, jos olet asiasta varma näin näkemättä :(

Tai sitten sä vaan osaat antaa niin taivaallista suuhoitoa, että se mitä sä ulokkeella teet on todellakin yhdentekevää ;) Naiset on tässäkin suhteessa erilaisia. Yhden orkku on parempi kun se saadaan melalla aikaseksi, toisella se on parempi kun hellästi kielellä lipoo. Usko naistasi.

Vaimo ei kyllä tykkää suuhoidosta, yleensä niin, että ei saa orgasmia kuin klitorista hieromalla... Vaikka olisi minkälainen kaulin tahansa, niin se ei kosketa yhdynnässä klitorikseen. Kaipa naisten anatomiassakin on sitten eroja (ja onkin) ja myös siinä, että toiselle tuntuu yhdyntä emättimessä ja toisella klitoriksen hieronta... Korjatkaa jos olen väärässä :)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
oikea tosi mies saa naiselle orkun ilman koko vekotinta. joten koolla ei sitten ole tosiaakaan väliä.

no saa orgasmin esim ´nuolemalla. yhdynnässä se on onnetonta ja tupeloa, hierotaan klittaa ja yritettään tökkiä sinne päin =/
Mutta sellasta kunnon jyystämistä ei pysty pienellä natiais kikkelillä aikaan saamaan. Miten höpöö tekee kun saa kunnon melaa takaapäin.

Alkuperäinen kirjoittaja uskoppa jo:
ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*

Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.

no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....

Tuota mä en ymmärrä miten se voi olla siihen liian lyhyt :| Siis vaikka se olisi vain 5cm niin jos se siinä tanassa seisoo kyllä sen päällä pystyy ratsastamaan. Jos se ei seiso kunnolla, se on asia erikseen, mutta pituus ei ole ratkaiseva asia.

Kyllä se vaan on ihan eri asia voitko sinä nykyttää vaan paikallas vai ottaa ihan kunnon liukuja pitkää vartta pitkin!

Siis voihan siinä olla ero mutta tuossa ensimmäisessä kommentissa sanotaan että se ei ole mahdollista. Mikä nyt vaan ei ole totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tosi on:
*avaa varjon*

no varmasti pystyy!

Miten siinä ratsastaa jo on 10cm tuppi? Ei mitenkään ja piste.
Sehän koko ajan tulee sieltä ulos ja sitten lurpahtelee mihin sattuu, yök.
Jos sellaista lähi nykytystä vaan on tarjolla niin ei kiitos.
Pitää saada kunnon pamputusta.

Vika on siis sussa, sä liikut liian paljon :) Sun liikkeet pitää mitoittaa siihen kikkeliin sopivaksi. Ihan hölmöähän se on pomppia johonkin älyttömiin korkeuksiin jos ei ole tarvetta. Mikset sä voi pienentää sun liikerataa siihen sopivaksi?

No mitä se sellainen nyssy seksi on?
Kunnon toimintaa sen olla pitää.

.[/quote]

no saa orgasmin esim ´nuolemalla. yhdynnässä se on onnetonta ja tupeloa, hierotaan klittaa ja yritettään tökkiä sinne päin =/
Mutta sellasta kunnon jyystämistä ei pysty pienellä natiais kikkelillä aikaan saamaan. Miten höpöö tekee kun saa kunnon melaa takaapäin.[/quote]

komppi

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja huomio jatkaa:
Mutta koosta on sikäli turha kiistellä koska se on subjektiivinen asia :whistle: Tarkoitan, että mikä on yhdelle naiselle juuri sopiva on toiselle liian pieni ja kolmannelle liian suuri. Sentit ei näin ollen kerro yhtään mitään ellet satu itse tietämään mikä on juuri sinulle sopiva senttimäärä :)

Naistenkin anatomiassa on eroja ja tietenkin väljyys vaikka se ei ole se ratkaisevin tekijä. Ihmettelen vaan miksi aina tuijotetaan sitä senttilukua :/

Koska monella sentillä nainen saa monin kerroin parempaa,patukkaa...*viheltelee*

KOMPPI JA TUPLANA

Te ette nyt taas ymmärrä tätä mun pointtia. Mikä siinä on niin vaikeeta ymmärtää, että 15cm voi olla yhdelle naiselle täydellisen sopiva, nautinnon huippu. Seuraavalle naiselle se on aivan liian pieni, 25cm alkaa olemaan se täydellisen sopiva. Kolmannelle naiselle tuo 15cm jo sattuu ja työnnöt täytyy tehdä varovasti. Tätä mä tarkoitin. Se mikä on SULLE hyvä ei ehkä olekaan sitä JOKA naiselle. Siksi se senttiluku on täysin turha.

Kuinka moni on oikeasti törmännyt todella pieneen? Itseä ihan hirvittää ne jättikalut ja vähänkin keskiverto isompi sattuu ja paljon vaikka miten hyvin lämmittelis ja voitelis. Mutta siitä huolimatta täytyy myöntää, että kerran on ollut pakko lopettaa touhut ennen ku ne kunnolla ehti alkaakkaan kun täysvalmiudessa pöksyistä paljastui varmaan alle 7cm eikä paksuuttakaan ollut kuin pienen porkkanan verran :(

Näimpä juuri.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
onhan tuo tosi kyllä. liian iso sattuu ja liian pieni ei tunnu missään. pitäiski löytää se itelle sopiva koko :D

Pitäis pyytää ensitreffeillä et "hei viitiks heittää housut nilkkoihin ni mä vähän mittaan" :D

No ehkä ei ihan noin mut oon mä yhen suhteen lopettanu kun oltiin oltu petipuuhissa ekan kerran. En vaan voinu jatkaa suhdetta kun en voinu kundia silmiin kattoa nauramatta!Parempi niin, syytä en tietenkään kertonut...

Tuskinpa kengän koolla tai nenällä on merkitystä peniksen kokoon.
Nämä on näitä kansantarinoita.

kengän numero 42

"no sit sulla on sellainen keskiverto"

Kuinkahan moneen tuokin kuvaus sopii? Kuinkahan monella on kengännumero 42, varmaan isoimmalla osalla miehistä. :p

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
onhan tuo tosi kyllä. liian iso sattuu ja liian pieni ei tunnu missään. pitäiski löytää se itelle sopiva koko :D

Pitäis pyytää ensitreffeillä et "hei viitiks heittää housut nilkkoihin ni mä vähän mittaan" :D

No ehkä ei ihan noin mut oon mä yhen suhteen lopettanu kun oltiin oltu petipuuhissa ekan kerran. En vaan voinu jatkaa suhdetta kun en voinu kundia silmiin kattoa nauramatta!Parempi niin, syytä en tietenkään kertonut...

Heh joo, seon kyllä vaikeaa.

Onneksi miehet eivät naura naisten pienille rinnoille sentään, isoja saattaavat ihailla tosin. Se onkin eriasia

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:

Toi nyt on aika yksipuolinen näkökulma seksiin. Aina pitää mennä kovaa ja lujaa. Oletko sä koskaan kokeillut tehdä sitä eri tavalla? :) Välillä mitä pienempi liike sitä suurempi nautinto, joskus ei tarvi edes liikkua ollenkaan vaan riittää kun puristaa lantionpohjalihaksilla :whistle: Huomaatko, tässäkin suhteessa naiset on erilaisia. Eikä joka kerta tarvi olla samanlaista seksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka moni on oikeasti törmännyt todella pieneen? Itseä ihan hirvittää ne jättikalut ja vähänkin keskiverto isompi sattuu ja paljon vaikka miten hyvin lämmittelis ja voitelis. Mutta siitä huolimatta täytyy myöntää, että kerran on ollut pakko lopettaa touhut ennen ku ne kunnolla ehti alkaakkaan kun täysvalmiudessa pöksyistä paljastui varmaan alle 7cm eikä paksuuttakaan ollut kuin pienen porkkanan verran :(

Mä olen törmännyt lyhyeeseen ja ohueeseen sekä liian isoon ja siltä väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:

Toi nyt on aika yksipuolinen näkökulma seksiin. Aina pitää mennä kovaa ja lujaa. Oletko sä koskaan kokeillut tehdä sitä eri tavalla? :) Välillä mitä pienempi liike sitä suurempi nautinto, joskus ei tarvi edes liikkua ollenkaan vaan riittää kun puristaa lantionpohjalihaksilla :whistle: Huomaatko, tässäkin suhteessa naiset on erilaisia. Eikä joka kerta tarvi olla samanlaista seksiä.

niin ja miehet on myös erilaisia... Meillä vaimo aika useasti pyytää, että tekisin vain pientä liikettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Tuskinpa kengän koolla tai nenällä on merkitystä peniksen kokoon.
Nämä on näitä kansantarinoita.

kengän numero 42

"no sit sulla on sellainen keskiverto"

Kuinkahan moneen tuokin kuvaus sopii? Kuinkahan monella on kengännumero 42, varmaan isoimmalla osalla miehistä. :p

En miekään usko että minkään muun ruumiinosan koko kuvastaa miehen peniksen kokoa..ainakaan noinpäin että mitä isompi kenkä tms. niin sen pienempi vehje... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja huhuu:
Alkuperäinen kirjoittaja isomuna:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Siis voihan ne olla väljiä joo..mut emättimen syvyys on jokseenkin vakio. Emättimen tiukkuutta voi treenailla mut kikkeli ei pitene pumppamalla :(

Emättimen pohja tulee useimmiten vastaan etusormella. Tuskin kenelläkään niin pientä vehettä on...

Tarviiko niin pitkä olla että pää pilkistää perssilmästä pihalle? Koskaan akoille mikään ole hyvä muuta kuin vali vali vali...

Tutkippa ihmisen anatomia ensin ennen kuin itse tulet valittamaan.

naisilla suurin nautinto tulee emättimen pohjasta... *raapii päätään* google ei tällasta kertonut, tiedä sitten

Tiedän kyllä isomunaisia miehiä, jotka eivät ole osanneet vehjettään/muuta kroppaansa käyttää oikein.
Mutta tiedän isomunaisen miehen, joka osaa käyttää oikein taitavasti ja se on mun mies. Ja on sillä koolla väliä, niin naisella kuin miehelläkin.
Mutta elämä ei voi olla vain niistä asioista kiinni, eikä rakkaus. Kun mikään ei ole ikuista. Minunkin rinnat olivat ennen isot ja kiinteät ja pyöreät, nyt ei niinkään enää samanlaiset, mutta silti tuo mies niitä rakastaa.

*avaa varjon*

no varmasti pystyy!

ei rajaton römpsän jakaminen sitä tarkoita että olisi teknisesti taitava... näistä "kuolleista lahnoista" monikin mies on puhunut