M
miksi
Vieras
miksi ap sitten jätti exän, jos kerran sillä oli niin iso? jos se on kerran miehessä tärkeintä...?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lahna mikä lahna:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
paitsi siitä kalun koosta.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*
Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.
no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
ei rajaton römpsän jakaminen sitä tarkoita että olisi teknisesti taitava... näistä "kuolleista lahnoista" monikin mies on puhunut
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Ei tarvitse mikään supertaitaja olla niin miehet ovat tyytyväisiä-
Siitä varmaan johtuu tämä yleinen ajatus että "osaako mies käyttää vehjettä"
Alkuperäinen kirjoittaja huomio:Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:No mitä se sellainen nyssy seksi on?
Kunnon toimintaa sen olla pitää.
Toi nyt on aika yksipuolinen näkökulma seksiin. Aina pitää mennä kovaa ja lujaa. Oletko sä koskaan kokeillut tehdä sitä eri tavalla?Välillä mitä pienempi liike sitä suurempi nautinto, joskus ei tarvi edes liikkua ollenkaan vaan riittää kun puristaa lantionpohjalihaksilla
Huomaatko, tässäkin suhteessa naiset on erilaisia. Eikä joka kerta tarvi olla samanlaista seksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Kylä se niin on sängyssä pitää osata muutaki käyttää ku vehettä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Mr 666:Mulla on prinssinakin kokoinen, täydessä taisteluvalmiudessa
pitääkö vetää käsi lippaan ja huutaa: valmiina, Herra Majuri!
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja lahna mikä lahna:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinniAlkuperäinen kirjoittaja nainen:ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
paitsi siitä kalun koosta.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*
Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.
no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
ei rajaton römpsän jakaminen sitä tarkoita että olisi teknisesti taitava... näistä "kuolleista lahnoista" monikin mies on puhunut
Noh naisia pidetään muutenkin parempana sängyssä ilman että oikeasti ovat kummoisia.
Ei tarvitse mikään supertaitaja olla niin miehet ovat tyytyväisiä-
Siitä varmaan johtuu tämä yleinen ajatus että "osaako mies käyttää vehjettä"
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Kylä se niin on sängyssä pitää osata muutaki käyttää ku vehettä!![]()
Kuten nukkua
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:onhan tuo tosi kyllä. liian iso sattuu ja liian pieni ei tunnu missään. pitäiski löytää se itelle sopiva koko![]()
Pitäis pyytää ensitreffeillä et "hei viitiks heittää housut nilkkoihin ni mä vähän mittaan"![]()
No ehkä ei ihan noin mut oon mä yhen suhteen lopettanu kun oltiin oltu petipuuhissa ekan kerran. En vaan voinu jatkaa suhdetta kun en voinu kundia silmiin kattoa nauramatta!Parempi niin, syytä en tietenkään kertonut...
Heh joo, seon kyllä vaikeaa.
Onneksi miehet eivät naura naisten pienille rinnoille sentään, isoja saattaavat ihailla tosin. Se onkin eriasia
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:semmonen 18-20 senttinen on paras. täytyy myöntää että on tullut joskus jätettyä muuten täydellinen mies vaan sen takia kun sillä oli niin pieni