Anteeksi nyt vaan mutta koolla on väliä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totuus sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lahna mikä lahna:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinni
paitsi siitä kalun koosta.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*

Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.

no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.

ei rajaton römpsän jakaminen sitä tarkoita että olisi teknisesti taitava... näistä "kuolleista lahnoista" monikin mies on puhunut

Noh naisia pidetään muutenkin parempana sängyssä ilman että oikeasti ovat kummoisia.

Ei tarvitse mikään supertaitaja olla niin miehet ovat tyytyväisiä-
Siitä varmaan johtuu tämä yleinen ajatus että "osaako mies käyttää vehjettä"

Alkuperäinen kirjoittaja huomio:
Alkuperäinen kirjoittaja tosi on:
No mitä se sellainen nyssy seksi on?
Kunnon toimintaa sen olla pitää.

Toi nyt on aika yksipuolinen näkökulma seksiin. Aina pitää mennä kovaa ja lujaa. Oletko sä koskaan kokeillut tehdä sitä eri tavalla? :) Välillä mitä pienempi liike sitä suurempi nautinto, joskus ei tarvi edes liikkua ollenkaan vaan riittää kun puristaa lantionpohjalihaksilla :whistle: Huomaatko, tässäkin suhteessa naiset on erilaisia. Eikä joka kerta tarvi olla samanlaista seksiä.

Mää nyt puutun taustalta tähän sen verran että jos kalu on liian pieni emättimeen nähden tai emätin liian suuri kaluun nähden,ihan miten vaan,niin ei siitä kyllä nautintoa saa kääntyili ja vääntyili siellä satulassa sitten miten päin tahansa. Epäsopivuus sukupuolielinten kesken ei vaan tunnu hyvältä ja piste.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja lahna mikä lahna:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
ja oikeesti sillä koolla ei ole mitään väliä.se on aivan naisen omasta nautinnosta kiinni kuinka osaa heittäytyä nautinnollisiin hetkiin ja käyttäjästä kiinni.
Juuri näin,seksissä kun on nautinto niin paljon kaikesta muusta kiinni
paitsi siitä kalun koosta.
Melkein uskaltaisin väittää että ne on ne kokemattomimmat nuoret naiset kun tuijottaa siihen kalun senttimäärään eikä nautinnosta ole tietoakaan.
*avaa varjon*

Esim ei pysty ratsastamaan sylissä kun vehje on yksinkertaisesti liian lyhyt siihen..ei edes nuorena ja hehkeenä.

no varmasti pystyy!
mä olen varma kans et kokemattomat puhuu,iän myötähän nämä asiatki vaan paranoo....
Voin olla mitä vaan, mutta tässä asiassa en ole kyllä kokematon.

ei rajaton römpsän jakaminen sitä tarkoita että olisi teknisesti taitava... näistä "kuolleista lahnoista" monikin mies on puhunut

Noh naisia pidetään muutenkin parempana sängyssä ilman että oikeasti ovat kummoisia.

Ei tarvitse mikään supertaitaja olla niin miehet ovat tyytyväisiä-
Siitä varmaan johtuu tämä yleinen ajatus että "osaako mies käyttää vehjettä"

siis NAISET pitävät itseään hyvinä sängyssä. monesti totuus on kyllä jotain muuta. sitten valitetaan kun akti ei kestä pitkään ja haukutaan mies kun ei pysty mihkään. vaikka oikeesti mies vain haluaa tehdä temput nopsasti että pääsee surkeesta seksistä eroon ja nukkumaan.

Mä tykkään isoista. Mitä isompi sen parempi :D Ja kaikkeen tottuu, jos alussa tuntuu liian isolta voi käyttää liukkaria, sen jälkeen ei haluu pienempiä edes nähdä!

jokaiselle vehkeelle löytyy oikea tapa käyttää ja oikeanlainen kolo. Joskus kannattaa hiukan uhrata aikaa harjoittelulle ja löytää uusia tapoja, niin että molemmat ovat tyytyväisiä. Varsinkin kun on rakkaus pelissä, niin silloin sitä motivaatiotakin tähän löytyy, eikä heti heivata toista "huonon" seksielämän takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
onhan tuo tosi kyllä. liian iso sattuu ja liian pieni ei tunnu missään. pitäiski löytää se itelle sopiva koko :D

Pitäis pyytää ensitreffeillä et "hei viitiks heittää housut nilkkoihin ni mä vähän mittaan" :D

No ehkä ei ihan noin mut oon mä yhen suhteen lopettanu kun oltiin oltu petipuuhissa ekan kerran. En vaan voinu jatkaa suhdetta kun en voinu kundia silmiin kattoa nauramatta!Parempi niin, syytä en tietenkään kertonut...

Heh joo, seon kyllä vaikeaa.

Onneksi miehet eivät naura naisten pienille rinnoille sentään, isoja saattaavat ihailla tosin. Se onkin eriasia

Tässä saa taas hävetä naisten sikamaista käytöstä. Onneks suurin osa miehistä pystyy naisia katsomaan nauramatta heidän epäkohdilleen.

Mun miehellä on ehkä 17-18cm ja suht paksu. Lyhyempiä olen kokeillut ja isompia olen kokeillut ja tämä koko on mulle paras. Mulle koolla on väliä, orgasmi tuntuu parhaimmalta sillon kun "se" on sisällä ja jos muna on alle 10cm (sellaisestakin kokemusta :´() niin eipä oikein nautintoa saa. Ja just noi eri asennot, mm. jos mies seisoo ja ottaa mut syliin niin ei onnistu pienellä vehkeellä. Liian isokaan ei ole hyvä!