Appi-ukko soitti.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ei ole kovin usein soittanu ku pakkotilanteissa vain. Jaaritteli niitä näitä ja sano sitte suoraan että haluaa minun ottavan eron miehestä. :snotty:
En kuulema sovi heidän perheeseen ja tyyliin koska en ole vaalea ja suloinen vaan tumma miestennielijä jonka perässä äijät kuolaa (itekki on puristellu minun persettä ) ja heidän sukuun ei sovi sellaset jotka on jo kertaalleen naimisissa olleet plus etten tee heille lapsenlapsia (poikia ).

Kysyin sitte että mites se hänen poikansa (minun mies ) sopii sukuun, ku jos erotaan niin sekihän on ollu jo kertaalleen sitte naimisissa. Ei koske miehiä vissin sitte.
Sitte mäkätimäkäti mäkä ku en käy siellä, vain äärimmäisen harvoin, just sen takia että se ukko puristelee minua ja vihjailee kaikkea. Ja ku miehelle olen siitä kertonu niin appi päätti että yritän tuhota heidän välit. Mies on sille yrittäny puhua järkeä mut mitäpä nuo vanhat ukot uskois.

En tiä kehtaanko miehelle sanoa koko puhelusta mitään. Appi kyllä uhkas että hän meidät erottaa jos en "älyä" ite erota. |O

Ja ku anoppi on ihan kiva ja sen kans toimeen jotenkuten tulen, se vaan on vakavasti sairas ja lisäksi ovat apen kans eronnu, eli ei ole siitäkään apua tilanteeseen.
Pitäishän minun miehelle sanoa tuosta mut harmittaa kuiteki niitten välissä olla tappelunaiheena. :ashamed:

Kyllä mä kertoisin miehelle, mutta yrittäisin painottaa ettet ole hänen elämässään erottamassa häntä perheestänsä, yms. ettei miehelle tule semmonen olo että hän on hyökkäyksen kohteena. Ei se hänenkää syy ole jos isä on tommonen älyvapaa idiootti.

Muuten, jos vastasit apen juttuihun hermostuneesti ja sanoit pahasti (joka sinänsä oikeutettua tässä tapauksessa), ole rehellinen omista sanomisistasi miehellesi ettei apelle jää minkäänlaista etua siitä! Kerro myös miltä sinusta tuntuu kun appi tämmösiä tekee.

No HUHHUH!!!!

Mun anoppini taasen tässä viimeiseksi on päättänyt ettei appiukko joka rakastaa olla poikien kanssa saa enään tulla meille hoitamaan poikia,ettei me miehen anssa päästä ravintolaan koska kuulemma siitä tulee aina riitaa*huoks*

Appiukko oli ihan paniikissa kun kysyin häntä viime vkl,sanoi että kyllä hän haluaisi mutta kun ***** kielsi...joopajoo,eroon kun pääsisi siitä akasta.

Sinuna kertoisin kyllä miehelles tuosta puhelusta,pistäkää välit kokonaan poikki sinnepäin..

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kyllä mä kertoisin miehelle, mutta yrittäisin painottaa ettet ole hänen elämässään erottamassa häntä perheestänsä, yms. ettei miehelle tule semmonen olo että hän on hyökkäyksen kohteena. Ei se hänenkää syy ole jos isä on tommonen älyvapaa idiootti.

Muuten, jos vastasit apen juttuihun hermostuneesti ja sanoit pahasti (joka sinänsä oikeutettua tässä tapauksessa), ole rehellinen omista sanomisistasi miehellesi ettei apelle jää minkäänlaista etua siitä! Kerro myös miltä sinusta tuntuu kun appi tämmösiä tekee.

Miehän vastailen aina kylmän rauhallisesti vit*uillen tuollasiin, niinku nytki, mut ei kyllä ole tarvettakaan mieheltä salata mitään mitä sanoin ja sisko kuuli koko puhelun joten on tarvittaessa todistajana.

Niillä on ollu jo aiemminki minusta riitaa, jo ennen ku naimisiin mentiin. Ja mie tein miehelle selväksi etten halua olla syy niitten välien maholliseen rikkoutumiseen. Mies sano siihen että kyllä niitä syitä on sitte muitaki jos välit menee.

Munkin appiukko törkkäs joskus kännipäissään kätensä mun jalkoväliin :x Oli itseasiassa isänpäivä..Usein myös kehuskellut mun kaunista vaaleaa pitkää tukkaa jne.. :x Onneks tuo on ainakin toistaseks loppunut..Anoppi kuoli puoltoista vuota sitten ja nyt kun ukolla uus akka,niin on lopettanut..Hyvä näin.Päätin silloin et jos kertakin uudestaan niin avaan suuni,niin että kaikki kuulee,tai voipi olla et vetasen lättyyn..Kuvotusmaximus!

Kerro ihmeesä miehellesi kaikki mitä se ukko tekee tai sanoo!Voimia! :hug:

Yhteistyössä