Apua katun näyttösuunnitelmaan yhteen kohtaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskaileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskaileva

Vieras
Toimii suunnitelmallisesti, tavoitteellisesti ja johdonmukaisesti

Voisiko joku nyt kertoa, onko tuo suunnitelma vasusta, päiväkodin toiminta vai lapsen toiminta? Liittyykö se aamupiireihin, askarteluun vai mihin? Miksi tämä on niin helvetin vaikeaa????
Minä en millään tajua, mitä tuo lause tarkoittaa. Apua.

Mä näkisin sen niin, että toimit työssäsi suunnitelmallisesti, tavoitteellisesti ja johdonmukaisesti. Eli se kai voi minusta liittyä mihin toimintaan vaan, mutta niin, että sulla on toiminnallesi tavoite, ja sen pohjalta suunnitelma sen toteuttamiseksi ja toteutat suunnitelmaa johdonmukaisesti, eli noudatat sitä.

No niin minäkin olisin ymmärtänyt, mutta se ei kelvannut näytön vastaanottajalle.
Ja kun kysyin, niin hän selvensi asiaa sen verran, että päiväkodissa on suunnitelmat ja en voi toimia ilman että minulla on tavoitteet.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No niin minäkin olisin ymmärtänyt, mutta se ei kelvannut näytön vastaanottajalle.
Ja kun kysyin, niin hän selvensi asiaa sen verran, että päiväkodissa on suunnitelmat ja en voi toimia ilman että minulla on tavoitteet.

Niinpä. Eli mun mielestä se menee niin, että annat esimerkin näyttösuunnitelmaan sellaisesta tilanteesta, jossa toimit suunnitelmallisesti, tavoitteellisesti ja johdonmukaisesti ja ehkä siis noudattaen jotain tiettyä päiväkotiin tehtyä suunnitelmaa. Mulla tuo sama on edessä tässä loppuvuodesta ja ensi vuoden alussa, joten ihan kiva on pähkäillä tätä sun kanssasi :) Eli omaa kokemusta ei vielä ole. Tosin mä olen yhden näyttötutkinnon suorittanut aiemmin, joten sen pohjalta osaan laittaa vähän palasiksi noita vaatimuksia.

Yhteistyössä