Mua itseäni seuraili 3- vuotta yksi entinen poikaystävä. Olin jättänyt hänet 13- vuotiaana ja tämä oli suunnitellut päässänsä miten kostaa. n. 2- vuotta "suhteemme" jälkeen aloin tuntea että joku seurailee ja ollessani kahdestaan sisareni kanssa kotona viikonloppuisin joku jätti tupakantumppeja kuistille ja portin oven auki ym pelottavaa.. kerran koputti ikkunaan. Tällaisia pieniä outoja asioita tapahtui, ja ollessani 16- vuotias muutin opiskelemaan toiselle paikkakunnalle alkoi vanhempieni postilaatikkoon ilmaantumaan uhkailukirjeitä missä ei kuitenkaan suoranaisesti sanottu "tapan sinut" vaan vihjailtiin. Tuosta jonkun ajan kuluttua aloin seurustelemaan kyseisen miehen kanssa tietämättä että hän oli seurannut minua monta vuotta ja katsellut ikkunoista monia tunteja joka päivä. Sitten yhtenä päivänä tämä mies paljasti itsensä vahingossa ja voitte arvata mikä pakokauhu minuun iski.. Yritin tehdä poliisille rikosilmoituksen mutta poliisi ei tehnyt mitään koska ei uskonut minua.
Kuitenkin, ajoin tällä nyt takaa sitä että on olemassa sairaita ihmisiä jotka saattavat vuosien päästäkin alkaa seurailemaan, ja usein he paljastuvat vasta vuosien seuraamisen jälkeen sillä he tulevat koko ajan rohkeammiksi ja vihdoin uskaltautuvat seuratun kotiin sisälle. Minun kotiini tämä seuraaja ei koskaan tullut sisälle, tämän hän selitti sillä että meillä on tuo securitaksen varahälytin ja siitä tarra ulko-ovessa eli sen verran järki hänellä pelasi.
Suosittelen laittamaan hammastikun vierashuoneen oven väliin mistä näet aamulla onko se avattu.
Älkää pelotelko aapeetä yliluonnollisilla, kummituksia ei ole olemassakaan ja tuolle löytyy varmasti luonnollinen selitys!