Apua! Mies otti kissaa hännästä ja löi sen täysillä seinään!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

Vieras

Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?

Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
En sulle ainakaan suosittele kyseistä uraa... arvaatko miksi.

Varmaan siks ku mul on viitonen kemmassa...? Vai siks, että mun mummin koira karkas vuonna 1936...? hmmm. En mä kyl muuta keksi. :/

Tai sitte sen takia ku tekstistäs päätellen sulla on joku lääkitys, nyt ilmeisesti olet vaan unohtanut sen ottaa...
 
Ehhehee... :DD

Eikös yksityinen saa laskuttaa mitä tykkää? Juttelin taannoin yhden yksityisen pph:n kanssa ja sanoi, ettei ole mitään rajaa hinnoittelulle, jos tosiaan toimii itsenäisenä yrittäjänä, eikä ole kunnan palveluksessa. Sanoi samaan syssyyn, että ei kyllä kannata hinnoitella itseään ulos markkinoilta, eli pitää miettiä mitä kunnallisessa veloitetaan, mitä tukia perheet saavat ja hinnoitella palvelu sen mukaan, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v

Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Ehhehee... :DD

Eikös yksityinen saa laskuttaa mitä tykkää? Juttelin taannoin yhden yksityisen pph:n kanssa ja sanoi, ettei ole mitään rajaa hinnoittelulle, jos tosiaan toimii itsenäisenä yrittäjänä, eikä ole kunnan palveluksessa. Sanoi samaan syssyyn, että ei kyllä kannata hinnoitella itseään ulos markkinoilta, eli pitää miettiä mitä kunnallisessa veloitetaan, mitä tukia perheet saavat ja hinnoitella palvelu sen mukaan, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan.

Njoo... Näin siis meinasin ja tämä on sitä tutkimustyötäni. :D Yritän siis kartoittaa mitä muut tuosta hommasta nyhtävät. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|

Totatota, en kyllä lähtisi ottamaan maksua (ilmeisesti pitkäkestoisesta ?) hoidosta, ihan jo vastuukysymysten vuoksi. Oma selusta pitää aina turvata, eikä mikään seteli korvaa sitä, että joutuu pahasti kuseen kun jotain sattuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:
Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v

Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|

Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.

Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
En sulle ainakaan suosittele kyseistä uraa... arvaatko miksi.

Varmaan siks ku mul on viitonen kemmassa...? Vai siks, että mun mummin koira karkas vuonna 1936...? hmmm. En mä kyl muuta keksi. :/

Tai sitte sen takia ku tekstistäs päätellen sulla on joku lääkitys, nyt ilmeisesti olet vaan unohtanut sen ottaa...

Jaa. Odotas...
Vaaleenpunanen pilleri - Check!
Sinioranssi pilleri - Check!
Valkonen kolmikulmanen - Check!
Liilakeltanen... O-ou!!!

Oikeessa olit. :'(
 

Similar threads

O
Viestiä
6
Luettu
2K
A
A
Viestiä
1
Luettu
2K
N
Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä