?
Vieras
Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?
Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lol:En sulle ainakaan suosittele kyseistä uraa... arvaatko miksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:500e
Alkuperäinen kirjoittaja tosikko:TYHMÄ otsikko!!! toivottavasti et ala pph:jaksi...
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:Jäikö se kissa siihen seinään kiinni?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lol:En sulle ainakaan suosittele kyseistä uraa... arvaatko miksi.
Varmaan siks ku mul on viitonen kemmassa...? Vai siks, että mun mummin koira karkas vuonna 1936...? hmmm. En mä kyl muuta keksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v
Alkuperäinen kirjoittaja g:Ehhehee...D
Eikös yksityinen saa laskuttaa mitä tykkää? Juttelin taannoin yhden yksityisen pph:n kanssa ja sanoi, ettei ole mitään rajaa hinnoittelulle, jos tosiaan toimii itsenäisenä yrittäjänä, eikä ole kunnan palveluksessa. Sanoi samaan syssyyn, että ei kyllä kannata hinnoitella itseään ulos markkinoilta, eli pitää miettiä mitä kunnallisessa veloitetaan, mitä tukia perheet saavat ja hinnoitella palvelu sen mukaan, mitä ihmiset ovat valmiita maksamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v
Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|
Alkuperäinen kirjoittaja lol:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lol:En sulle ainakaan suosittele kyseistä uraa... arvaatko miksi.
Varmaan siks ku mul on viitonen kemmassa...? Vai siks, että mun mummin koira karkas vuonna 1936...? hmmm. En mä kyl muuta keksi. :/
Tai sitte sen takia ku tekstistäs päätellen sulla on joku lääkitys, nyt ilmeisesti olet vaan unohtanut sen ottaa...