A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli vielä mieleen, että kuuluko muuten hoitolapsille järjestää jotain erityistä "häppeninkiä", vai riittääkö normi lapsiperheen elämä akselilla koti-piha-leikkikenttä-avoin pk...?
Hmm. No jos niitä kemiantunteja...? Homman voisi toki hoitaa vaikka viemällä lapsia Heurekaan ja varaamalla sieltä laboratorioajan pienille. Mutta ihan kotikemiaakin, leipomista ja ruoanlaittoa sekä leivinjauhepommeja ja semmoista pientä.
Pääasiassa siis riittää normiarki, mutta joskus tarvitaan myös juhlaa tai muuta suurempaa hetkeä. Se auttaa myös pph:aa itseään jaksamaan.
Eli piparia, pullaa, rairuohoa ja äitienpäiväkorttia olisi tehtävä? Eiköhän tuo onnistu. B)