?
.--.
Vieras
Ap, en osaa vastata kysymykseesi. Mutta selvästi sulla piisaa huumorintajua myös lasten kanssa, että ala vaan pph:ksi 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?
Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v
Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|
Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.
Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Alkuperäinen kirjoittaja :Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?
Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lame:Tai olla vaan leikki kissa
Otsikosta voi jo täälä usein päätellä et trolli kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v
Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|
Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.
Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...
Siis saavathan he sen kotihoidontuen...?
Ajattelin tuon 500e ns lähtöhintana, josta voisi aloittaa palkkaneuvottelut. Tuo olisi se 8h/päivä, 5/viikko ja siitä sitten laskettaisiin todellinen tunteja vastaava hinta...?
Vai mikä olisi hyvä tuntipalkka mielestäsi? Voiko illasta tai yöstä pyytää enemmän?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Alkuperäinen kirjoittaja :Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?
Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia...![]()
570e? Oho!Nyt nousi työmotivaatio 110%!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .--.:Ap, en osaa vastata kysymykseesi. Mutta selvästi sulla piisaa huumorintajua myös lasten kanssa, että ala vaan pph:ksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja lame:Tai olla vaan leikki kissa
Otsikosta voi jo täälä usein päätellä et trolli kyseessä
No shit, Sherlock.
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Alkuperäinen kirjoittaja :Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?
Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia...![]()
570e? Oho!Nyt nousi työmotivaatio 110%!
![]()
mutta laskeppas siitä pois kaikki kulut...
Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Just tulin palstalle. Lapseni olivat juuri 2,5kk yksityisessä ryhmiksessä. Hoitajia oli kolme, kukin omalla toiminimellään. Maksut olivat 450?/kk/alle 3v ja 420?/kk/yli 3v
Eli kehtaisikohan pyytää sen 500e alle 3v:stä kun kyseessä on vuorotyöläisen lapsi? Tämä kyllä menisi ohi verottajan, kun kyseessä on kaverin muksu. Kaverihinnalla en kyllä hommaan ryhdy, omatkin on vielä pieniä. :|
Silloin vanhemmat ei saa tuohon tukea, alle 3v:sta saa meinaan Kelalta kotihoidontuen ja yli 3v:sta yksityisenhoidontuen joka on 160?/kk.
Sinun tapauksessasi mä hinnoittelisin ennemmin tuntitaksan mukaan...
Siis saavathan he sen kotihoidontuen...?
Ajattelin tuon 500e ns lähtöhintana, josta voisi aloittaa palkkaneuvottelut. Tuo olisi se 8h/päivä, 5/viikko ja siitä sitten laskettaisiin todellinen tunteja vastaava hinta...?
Vai mikä olisi hyvä tuntipalkka mielestäsi? Voiko illasta tai yöstä pyytää enemmän?
No tuota, oikeesti sitä kotihoidontukea ei saa jos jompikumpi vanhempi tai yksityinen PALKATTU hoitaja ei hoida lasta.. Mutta jos sen saavat, niin 500? on ok. =)
niin ja mikä kunta, jos saa hirmuisesti kuntalisää niin voi olla yli 500???
Alkuperäinen kirjoittaja jooh:miesten kustannuksella sitä taas haetaan huomiota, tälläiset ketjut pitäisi poistaa
Alkuperäinen kirjoittaja uudi ejk:Hyi mikä otsikko. Aivan pahalta tuntui.
Alkuperäinen kirjoittaja opla:Alkuperäinen kirjoittaja uudi ejk:Hyi mikä otsikko. Aivan pahalta tuntui.
taitaa aplla olla julmat visiot taustallaan kun tuollaisen kauheuden keksi
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tuisku77:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja miuku:Alkuperäinen kirjoittaja :Niin siis minkä verran voi yksityinen pph pyytää rahaa per hoidettava lapsi? Vaikuttaako lapsen ikä?
Hitto ku täällä saa asiallisella otsikolla mitään vastauksia...![]()
570e? Oho!Nyt nousi työmotivaatio 110%!
![]()
mutta laskeppas siitä pois kaikki kulut...
No eikai tuosta hirveesti kuluja tule...? 100e lasta kohden ehkä? Vai olenko ihan ulalla...?
Alkuperäinen kirjoittaja katsoppa tuolta:http://ypph.lohja.fi/Hoitomaksusuositus2010.pdf
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikun mulla on se liilakeltanen pilleri ottamatta. Vois lukee vähän tarkemmin ennenku vastaa mitä sattuu!
Alkuperäinen kirjoittaja kraa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eikun mulla on se liilakeltanen pilleri ottamatta. Vois lukee vähän tarkemmin ennenku vastaa mitä sattuu!
Vähä vois kans miettiä mitä juilmiiksia sisältään suoltaa ja mistä ne ovat lähtöisin
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tuli vielä mieleen, että kuuluko muuten hoitolapsille järjestää jotain erityistä "häppeninkiä", vai riittääkö normi lapsiperheen elämä akselilla koti-piha-leikkikenttä-avoin pk...?