Apua!Mitä teen? (keskenmenosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Anteeksi vaan etukäteen jos jotakuta alkaa ällöttää:
Sain rv8 keskenmenon kotona ja olin jo vuorokauden vuotanut verta ja kuka ties mitä riekaleita kun tunsin mielettömän paineen, juoksin vessaan ja tunsin jotain plompsahtavan housuihin. Tiesin katsomattakin mitä se oli. Kun vihdoin uskalsin riisua housut, näin sikiöpussin aivan selvästi ja käärin sen paperiin kun en parempaakaan keksinyt. Istuin ja makasin vessan lattialla varmaan kaksi tuntia itkemässä enkä tiennyt mitä tekisin, en tiennyt miten koskaan voisin nousta sieltä lattialta ja mitä ihmettä tekisin sille pienelle mytylle, jota pitelin käsissäni. En todellakaan voinut heittää sitä roskiin tai vetää pöntöstä, sehän oli minun vauva. Päätin laittaa tämän nyytin pieneen laatikkoon ja laatikon pakastimeen, yrittää saada ajatuksia kasaan ja sitten tehdä joku päätös. Tästä on jo monta kuukautta enkä edelleenkään tiedä mitä tekisin.
Haluaisin haudata tämän laatikon jonnekin johon voisin halutessani palata, mutta minne? Tavallaan en pysty luopumaan siitä, haluaisin pitää hänet lähelläni ja varmaan siksi en keksimään mitään paikkaa tai tekemään mitään päätöstä asian suhteen.
Kaikki ideat otetaan vastaan...

Onko sinulla jossain paikkaa mihin voisit sen haudata (omaan pihaan, mökille, metsään) ja kasvattaa siihen jonkin puun tai pensaan? esim. omenapuun tai jonkin ruusupensaan?

Alkuperäinen kirjoittaja pikkumies07:
Voih ;/ Tuntuu varmasti tosi raskaalta.. Onko sulla omaa pihaa, johon kaivaa pieni hautapaikka esim? Tuli nyt ensimmäisenä mieleen.. Haudan päälle jokin kaunis enkeli :heart:

voimia <3 on raskas tilanne ja ymmärrän täysin koska olen itse läpikäynyt saman n 7v sitte. olin kyllä tuolloin vasta 15 :( ja mulla oli sillon rv 12 ja tunsin kans ku jotain isoa tuli ulos ja ku uskalisin katsoa niin näin ison verisen lihanpalasen missä oli pieni vauva kiinni :( sillä oli pienet kädet sormen alkuineen ja jalat missä pikku varpaan alut ja mustat pallo silmät yms :( menin niin paniikkiin että hetin sen pönttöön ja vedin ja sit itkin monta tuntia vessan lattialla :( sinuna hautaisin laatikon jonnekkin kauniisseen paikkaan omalla pihalla tai jos ei ole pihaa soittaisin hautausmaalle ja kysyisin jos siellä olis joku vapaa pieni paikka minne vois haudata. kaikkea hyvää sinulle <3

En tiedä omasta pihasta. Jos sitten joskus muutat siitä pois.
Miten olisi ihan hautausmaa?
Mutta käy neuvolassa juttelemassa tai psyk.sairaanhoitajan luona. Käsittelet jonkun kanssa tunteitas.

vie paikalliseen metsään. Ota lapio mukaan ja hautaa puolenmetrin syvyyteen, niin ei joku kissa tai koira kaiva sitä ylös.
Otan osaa. Itsellä oli samanlainen tilanne. Viikko vasta ja klöntti tipahti vessanpönttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
vie paikalliseen metsään. Ota lapio mukaan ja hautaa puolenmetrin syvyyteen, niin ei joku kissa tai koira kaiva sitä ylös.
Otan osaa. Itsellä oli samanlainen tilanne. Viikko vasta ja klöntti tipahti vessanpönttöön.

Tuossa piti lukea että 15viikolla olin vasta. mutta joku ajatuskatko tuli kirjoittaessa...
Millä viikolla ap olit?

Yhteistyössä