APUA MULLA ON TOSIPAHA ONGELMA! NYT KAIKKI AVUT KEHIIN!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Oon 17v poika.
Minua kiihottaa tupakka. Siis se on fetissini ja lähden välillä kattomaan huvikseen kaupungille tupakoivia ihmisiä, katson tupakoimista ja sitten jossain vaiheessa menen kotiin masturboimaan.

Saatan nähdä vaivaa aika paljon tuon eteen sillä välillä poljen 12km päähän keskustaan ja sitten vielä takaisin tuon tupakkajutun takia.

Toisaaltaan mulle tuo ei ole mikään isovaiva oon muista syistä tottunnu polkemaan pidempiäkin matkoja.

Minua nyt siis huolestuttaa, että onko tuollainen halua merkki jostain mielenvikaisuudesta?

Vai siitä ettei mulla vain yksinkertaisesti ole muuta tekemistä. Elämäni todella sisällötöntä ja keksin tuon viime keväänä se tuo mielihyvää ja ja jännitystä elämään.

Minua kuitenkin pelottaa, että mitä jos tuo onkin merkki jostain aivokasvaimesta tai, että olen mennyt sekaisin jotenkin.

Minua on aina siis kiihottanut tupakka eli minulla on fetissi siihen.
Mutta nyt se on voimistunut.

Vai voiko tuo halu liittyä murrosiän kehitykseen ja näkyä siksi noin kun se tupakka on kiihotuksen kohteeni ja noin on ainut tapa päästä tupakoimattana lähellle tupakkaa livenä. Ja usein sanotaan, että murrosiässä saattaa tulla voimakkaita seksuaalisia haluja.

Vai yritänkö jotenkin saada sisältöä elämään noin?

Auttakaa tää on oikeesti tärkeetä! Etenkii pelottaa, että mitä jos mulla on tietämättäni aivokasvain joka näkyy tuollaisena. Kun nehän välillä aiheuttaa outoja käytöksiä.

Olen kyllä muutenkin sairauksia pelkäävä. En oikeasti kehtaa puhua tästä kelleen kasvotusten. Auttakaa

Ihan normaali fetissi. :) ei varmaan oo olemassa asiaa, josta ei jollain fetissiä olisi (on kainalofetissiä, niistämisfetissiä jne) ja tupakkafetissi on vielä yks yleisimmistä fetisseistä. Ei mitään ihmeellistä. ihan normaalia.

Jotenkin jo alkutekstistä huomasin että sulla voisi olla jonkin sortin ahdistuneisuutta ja olet nyt "keksinyt" huolestua tuosta asiasta.
Ainut asia miten voit lievittää huoltasi, on lakata tekemästä tuota asiaa, mikä on kuin noidankehä ja aina vaan pahemmaksi äityy...
Kun olet aikasi kieltäytynyt tekemästä tuota rutiinia, niin huomaat että pelkosi ja ahdistuskin alkaa lievittää. Vaikka tuossa asiassa ei mitään maailmaa kaatavaa tapahdukaan, mutta on se sinulle vahingollista kun alat sitten miettiä asiaa liikaa.
Yritä keksiä joku uusi harrastus tai vastaava mikä veisi keskittymisen muualle. Liika luppoaika on petollista herkälle ihmiselle ja sillon alkaa veivaamaan liikaa asioita päässään, eikä osaa edes lopettaa

Ihan oikeastikkin on ihmisiä joita kiihottaa tupakointi. Fetissejä on niin laaja määrä jotkut tykkää pelleistä,joku jaloista, joku lateksista,jotkut kiinty/rakastuu esineisiin ja sit joitakin kiihottaa tupakki... oli provo tai ei niin tämmösiä on oikeestikkin olemassa ja se on ihan normaalia,eikä ole merkki mistään aivokasvaimesta ym. Tietysti tietut fetissit poikkeaa erityisemmin koska ei niin tunnettuja

Yhteistyössä