apua päivähoidon aloitukseen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niina

Vieras
poikamme aloittaa perhepäivähoitajalla elokuussa.
mitä kokemuksia teillä on perhepäivähoitajista?
kuika hoitopaikkaan tutustutaan yleensä? siis käydäänkö lapsen kanssa tutustumassa useamman kerran vai miten?
kuinka aikaseen pitää lähettää tulotiedot?saan tietää vasta 2 viikkoa ennen hoidon aloittamista mitkä minun tulot tulevat olemaan...
 
No sovit sen pph:n kanssa tutustumisen, jotkut ei kuulemma käy kertaakaan, jotkut useamminkin.
Tulotiedot meillä ainakin kysyttiin vasta hoidon aloittamisen jälkeen.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä