N
niina
Vieras
poikamme aloittaa perhepäivähoitajalla elokuussa.
mitä kokemuksia teillä on perhepäivähoitajista?
kuika hoitopaikkaan tutustutaan yleensä? siis käydäänkö lapsen kanssa tutustumassa useamman kerran vai miten?
kuinka aikaseen pitää lähettää tulotiedot?saan tietää vasta 2 viikkoa ennen hoidon aloittamista mitkä minun tulot tulevat olemaan...
mitä kokemuksia teillä on perhepäivähoitajista?
kuika hoitopaikkaan tutustutaan yleensä? siis käydäänkö lapsen kanssa tutustumassa useamman kerran vai miten?
kuinka aikaseen pitää lähettää tulotiedot?saan tietää vasta 2 viikkoa ennen hoidon aloittamista mitkä minun tulot tulevat olemaan...