Apua samaa kokeneilta!Läheisriippuvaisuus-yllätysraskaus-mies haluaa erota!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyynel87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei Kyynel 87,

Yritä voittaa pelkosi. Ellei sinulla ole työtä, sosiaalitoimisto tukee sinua varmasti toiveessasi pitää lapsi, saada takuuvuokralle maksusitoumus. Neuvolasta saat myös apua. Ota yhteyttä sosiaalityöntekijään ja hae vaikka kaupungilta asuntoa tai yksityiseltä. Muuta erilleen miehestä jos siltä tuntuu. Suhteen tilanne voi rauhoittua tai sitten muuttua vielä kamalammaksi.

Itse roikuin suhteessa jossa mies piti minua lähes vankina kaksi vuotta kunnes karkasin kotoa, lapsia meillä ei ole.
Turvakoti voi myös auttaa alkuun jos on väkivallan uhkaa.

Onnea yrityksessä. Pelossa on turha elää!!!!

kyllä tuo lapsen hankinta on yhteinen asia. ei toinen voi päättää kolmen ihmisen loppuelämästä. mä itse seurustelin aikoinani naisen kanssa pelkästään loistavan seksin takia ja muija pamahti paksuksi vahingossa. olin suhteemme alusta asti tehnyt selväksi, ettei skidit ja avioliitto kuulu koskaan mun elämääni. mä halusin vaan nussia ja panna kaikkia vastaantulijoita, koska oon melko verraton siinä puuhassa. muijakin oli sen tajunnut kun rakastui muhun ja mun melaani oitis ekan yhteisen yön jälkeen. no, mitä teki muija????

hankkiutui raskaaksi ja kertoi asiasta vasta, kun maha oli kuin jalkapallo. ja millä tavalla tämäkin tapahtui. puhelimessa, voi viddu, puhelimessa. satuin olemaan vielä auton ratissa, ja henki meinas lähtee, koska ajoin heti kohta yksisuuntaista väärään suuntaan sata lasissa. että olipa oikein vitun iloinen uutinen ihmiselle, jolla on toisenlaiset elämän suunnitelmat. ottakaa perkele se huomioon aina, että päätös jonka teette, koskettaa kolmea ihmistä, ei pelkästään teitä itseenne. saatanan omahyvästä muutoin. ja kyllä se lapsi myös isän tarvitsee. isän, joka on tätä toivonut ja rakastaa tätä koko loppuelämänsä ajan.

nykyään rakastan kuitenkin lastani yli kaiken, ja olen tyytyväinen hänen olemassaolostaan. tosin parhaat panovuodet on jo takana ja elämältä haluaa jo eri asioita kuin nuorena. jaa niin joo. lapseni äidin kanssa en edes puhu enää. siinä siis yksi näkökulma eli saattaa olla, että joudut keskustelemaan vielä uudestaan itsesi ja miehesi kanssa, mitä tulette tekemään. mutta muista, että kyllä hänelläkin on oikeus mielipiteeseensä. voimia ja jaksamisia asian kanssa.

Jos olet mies joka ei koskaan halua lapsia tai perhettä missään muodossa voisi olla syytä katsoa sinne omaan alapäähän ja lopettaa naisten syyttely!
Sinä ja vain sinä olet syypää siihen että saatat naisen raskaaksi! Kannattaisiko leikata paikat niin ei tarvitsisi pelätä sitä asiaa koskaan ja voit sinäkin viettää sitä villiä poikamies elämää ajattelematta tuleeko lapsia vielä kymmenelle vastaantulevalle naikkoselle.

Hei taas tukiaiseni. :D Mikä sana...ei vaan meinaan että tukenne merkitsee enemmän kuin uskottekaan.Koska lähdettävä tästä on,ellei tapahdu ihmettä.Joka on todella epätodennäköistä.

Olin Femedassa minun luulojeni mukaan varhaisultrassa,mutta ultran mukaan olenkin viikolla 11+3 kun sikiö mitattiin.MITÄ IHMETTÄ? Olen lähes 100%varma että mulla oli vielä 6.6 menkat vaikka ultran mukaan silloin olisi ollut hedelmöittyminen.Tosi outoa. Olenko näin pihalla kierrostani vai voiko ultra heittää esim.kahella viikolla?

Pienokainen tanssi,heilutteli ja pomppi siellä ruudussa.Olin todella hämmentynyt mitä sisälläni tapahtuukaan. Olin niin liikuttunut että manskulla kun soitin parhaalle ystävälleni kertoakseni miten pikkunen riehui,aloin kyynelehtiä liikutuksesta niin että manskulla kaikki näki. Itkin samalla myös sitä miten ihmeellisin elämäni asia,eikä ole sitä toista vauvan omistajaa vieressä kuuntelemassa ja ihmettelemässä.
Sain myös ultraäänikuvat joita katselin koko kotimatkan,ja vieläkin.Miten voisin tämän eläväisen pikkuihmisen murhata.En pysty en todellakaan enää pysty mitenkään harkitsemaan sitä.
Nyt tuli myös kiire niskapoimu ultraan koska viikkoja oli oletettua enemmän.

Laitoin ultrakuvat jääkaapin oveen.En todellakaan päästä miestäni helpolla myöskään niin kauan kun täällä asun.
Tosin ensi viikolla menen kaverilleni maanantaina ja olen ehkäpä viikon siellä.Toivon että miehelläni ei olisi töitä vaan dokaisi ja vetelisi kamaa niin paljon kun sielu sietää.Kauanko se tuntuu sitten hyvältä? Kukaan kun ei ole laittamassa ruokaa,siivoamassa,ja antamassa hellyyttä krapula ahdistukseen..

Mutta nyt heij kysymys kuuluu; PALJONKO VOI ULTRA/LASKETTU AIKA HEITTÄÄ? Ei kuulu tänne,tiedetään.

Varma tieto! Menkat voi tulla myös keskellä raskautta tai koko raskauden ajan normaalisti.
Itse vuosin rv 9 ja rv12 viikon verran ja tuli ihan kunnolla että meni housuista läpi, mutta koska vuotoon ei kipuja kuulunut mukaan ei ollut aihetta paniikkiin. Nyt tuossa vieressä on ihana 5v poika. :)

Tollaset isot elämänmuutokset tuo esille sen, että rakastaako toista vai ei. Ei tuo miehesi osalta ole rakkautta, jos voi sut hylätä ihan tosta vaan. Vielä yrittää kaikin keinoin kiristäen pakottaa sut ratkaisuun, jota et halua. Hakeudu turvaan, ennenkuin tää mies satuttaa sinua fyysisesti!

Jaha,vanha juttu :(