Apua! valkuaista pissassa rv:lla 35?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla todettiin pissänäytteessä valkuaista ja että olisi mahdollisesti pissatulehduksesta johtuvaa...mutta ei mulla ole mitään pissatulehduksen oireita!?! Näytteen vien labraan huomenna, mutta Mikä muu voi aiheuttaa valkuaisaineiden näkymisen pissassa? Paniikki iski, vaikkei tää nyt mitään kauhean vakavaa kai ole!

Mulla on kyllä ollut turvotusta jaloissa jo kuukauden ajan, muttei se ole ainaka omasta mielestä ole noussut nilkoista ylöspäin, verenpaine oli tänään 130/90, periaatteessa kai ihan normaali vielä! Päänsärkyä on ollut, mutta pientä ja siedettävää, mennyt ohi ilman lääkettä. Millaisia noi näköoireet on? En ollut kyllä ehtinyt hirveästi aamulla juomaan ennen neuvolaa, että kai se vois siitäkin olla johtuvaa tässä tapauksessa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kyllä ollut turvotusta jaloissa jo kuukauden ajan, muttei se ole ainaka omasta mielestä ole noussut nilkoista ylöspäin, verenpaine oli tänään 130/90, periaatteessa kai ihan normaali vielä! Päänsärkyä on ollut, mutta pientä ja siedettävää, mennyt ohi ilman lääkettä. Millaisia noi näköoireet on? En ollut kyllä ehtinyt hirveästi aamulla juomaan ennen neuvolaa, että kai se vois siitäkin olla johtuvaa tässä tapauksessa!

mulla leijaili niitä "noki" pilkkuja varsinkin kirkkaassa valossa, sellaisia mustia mutta silti "läpinäkyviä" vähä samanlaisia kun lapsena painettiin silmiä niin tuli niitä..

Raskausmyrkytyksessä joo tulee valkuaista. Mulla oli ekassa raskaudessa +++ rv:lla 27 ja poika synty 29+5. Eli oli paha myrkytys. Yksi plussa nyt ei vielä mitään myrkytystä tarkoita. Ja oireet vaihtelee myrkytysessä.. Mulla ei ollut turvotusta esim ollenkaan. Pilkkuja näkyi ja päätä särki ja ylävatsakipuja oli sitten vähän ennen kuin poika syntyi.

Älä turhaan hätäänny... itselläni valkuainen oli vähän plussalla melkein joka kerta, eikä sitä saatu selville mistä johtui... normaalisti meni loppuun 3pv yli. Kyllähän ne tutkii jos jotain epäilevät. Ja pissakokeestahan se selviää.

Yhteistyössä