H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunut äippä:Siis mä olen ihan paniikissaOlin eilen vauvan 3,5kk kanssa kyläilemässä ja eräs tuttavamme piti vauvaa sylissä. Muuten meni ihan kivasti, mutta yhtäkkiä tuttavamme meinasi että mahtaakohan vauvalle olla tulossa hampaita ja alkoi HIEROA VAUVAN IKENIÄ! Itse en osannut sanoa asiaan mitään, katsoin vain hämmentyneenä vierestä, siis en TODELLAKAAN olisi osannut kuvitella kenenkään toimivan noin! Tämä henkilö tuli ystäväni naapurista (itse siis asuu siinä naapurissa..) ja sanoi kyllä pesseensä kädet (ei kyllä pessyt niitä siinä kaverilla). Itse olen todella tarkka omasta ja perheeni hygieniasta ja pelkään kaikkia pöpöjä! Tiedän kyllä että väistämättä lapsi tulee niitä saamaan, mutta olenko nyt ylihysteerinen vai MITÄ PITÄISI TEHDÄ??? Onko ihmiset ihan hulluja, eihän nyt kenenkään muunkaan suuhun sormia tungeta. Nyt en ole saanut koko yönä nukuttua kun silmäyksen kun mietin vain kaikkea kauheaa mitä on voinut tapahtua pikkuiselleni :´( En osaa rauhoittua ollenkaan... En oikeasti uskalla kyllä antaa vauvaani enää kenenkään muun syliin, muutenkin olen antanut häntä vain mielestäni luotettavien ihmisten syliin. Olimpa näköjään siinäkin väärässä, enkä tiedä mitä nyt tehdä... Onko jollain muulla käynyt vastaavaa? Ja toivon asiallisia vastauksia kiitos!