apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustasukkainen mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minua ei ainakaan haittaa vaikka mailit ja tekstarit luetaan. Sillä ei ole mitään salattavaa jos seurustelen, avoimuutta siis peliin. Tosin ymmärrän niitäkin, joilla se ""omaan reviiriin kuuluvat, salaiset mailit,tekstarit"" . Mutta erossa on kyllä oltava - eikä yhdessä 24 h/vrk, vai miten meinasitte duunit hoitaa heh-heh

Huh! Minä varmaan jättäisin äijäni jos kehtaisi lukea sähköpostini, normaalipostini tai teksitiviestini. Lompakolle, kalenterille tai lipastoni laatikoille hänellä ei myöskään ole asiaa ilman lupaa. Minäkään en koske hänen vastaaviin tavaroihinsa, en avaa edes hänen nimellään tulevaa mainospostia lupaa kysymättä.

Kyse ei ole siitä että minulla olisi jotain salattavaa, mielestäni on itsestään selvää että ihmisellä pitää olla joku yksilönsuoja. Sitäpaitsi voihan sähköposti tai tekstari tulla vaikka ystävältä joka haluaa uskoutua jostain minulle eikä miehelleni, ystävieni yksityisasiat eivät hänelle ainakaan kuulu! Viestintäsalaisuutta ja toisen henkilökohtaisia tavaroita on ehdottomasti kunnioitettava!

Yhteistyössä