V
vieras
Vieras
saako omistusasuntoon asmislisää (asunto on vanhempani, maksan vain yhtiövastikkeen)?
kuntalisähän katsotaan tuloiksi, eikös niin?
entäs elatusapu, jos ei oo mitään sopimusta vaan ollaan keskenämme sovittu, niin miten kela tähän suhtautuu?
kuntalisähän katsotaan tuloiksi, eikös niin?
entäs elatusapu, jos ei oo mitään sopimusta vaan ollaan keskenämme sovittu, niin miten kela tähän suhtautuu?