apuaaa! asumistuki asiaa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
saako omistusasuntoon asmislisää (asunto on vanhempani, maksan vain yhtiövastikkeen)?
kuntalisähän katsotaan tuloiksi, eikös niin?
entäs elatusapu, jos ei oo mitään sopimusta vaan ollaan keskenämme sovittu, niin miten kela tähän suhtautuu?
 
No olisin vastannut, mutta kun en tiedä! Mä ihan oikeasti mietin että mitenkähän mahtaa olla, kun kerta et omista asuntoa, mutta sinulla ei kaiketi ole siitä olemassa virallista vuokrasopimustakaan. Eli veikkaisin, että nykytilanteessa et saisi asumistukea, mutta se on vain mutu-tuntuma..

Sun kandeis varmaan soittaa Kelaan?
 

Yhteistyössä