APUAAAAAAA!!!???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juupeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips!

Olen ap, vaikkakin nyt kirjoitan mustana.. Kiitos teille kun olette nostellut tätä ketjua, en ole vastannut kun en löytänyt tätä ketjua..
Eli kummityttö pääsi sairaalaan ja hänet tutkittiin.. Vauvalla oli pissatulehdus ainoastaan, kuulemma :/ Mutta paino seurantaan joutui.. Tyttö voi nyt sen verran paremmin, että suostuu jo jopa syömään :) Teille jotka luuli tätä provoksi, niin voi kun oliskinn!!!! :headwall: Valitettavasti on täyttä totta.. Tässä perheessä ilmeisesti isä (näin olen käsittänyt) oli kieltänyt viemästä vauvaa lääkäriin, hänen mielestään turha reissu.. :( ANTEEKSI KUN KESTI VASTATA!!

Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Heips!

Olen ap, vaikkakin nyt kirjoitan mustana.. Kiitos teille kun olette nostellut tätä ketjua, en ole vastannut kun en löytänyt tätä ketjua..
Eli kummityttö pääsi sairaalaan ja hänet tutkittiin.. Vauvalla oli pissatulehdus ainoastaan, kuulemma :/ Mutta paino seurantaan joutui.. Tyttö voi nyt sen verran paremmin, että suostuu jo jopa syömään :) Teille jotka luuli tätä provoksi, niin voi kun oliskinn!!!! :headwall: Valitettavasti on täyttä totta.. Tässä perheessä ilmeisesti isä (näin olen käsittänyt) oli kieltänyt viemästä vauvaa lääkäriin, hänen mielestään turha reissu.. :( ANTEEKSI KUN KESTI VASTATA!!

Tossa iässä pissatulehdus ei ole "ainoastaan" vaan hengenvaarallinen tila. Oma esikoiseni meinasi kuolla vauvana pissatulehdukseen. Onneksi lapsi on hoidossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Juupeli:
Heips!

Tossa iässä pissatulehdus ei ole "ainoastaan" vaan hengenvaarallinen tila. Oma esikoiseni meinasi kuolla vauvana pissatulehdukseen. Onneksi lapsi on hoidossa.

Niinpä.. :(

No pääasia, että lapsi pääsi hoitoon! Hyvin teit, kun otit asian hoidettavaksi. Ties kuinka kauan kaverisi olisi lasta kotona pitänyt.. En uskalla edes ajatella niitä kaikkia vaurioita, mitä pissatulehdus voi pienelle tehdä. Kun tekee hoitamattomana jo aikuisellekin...

miten tyttö voi nyt? toivottavasti tosiaan neuvola seuraa nyt vähän tarkemmin tilannetta.

sinänsä tuo paino on pattitilanne, että toisilla lapsilla on luonnostaan tuo paino kovin alhainen. sitten jos äiti neuvolassa vakuuttaa lapsen syövän paljon osa neuvolantädeistä katsoo lapsen kasvavan tasaisesti omalla käyrällään (vaikka välillä notkahduksia tulisikin tai olisi kovastikin 0-käyrän alla) ja kuittaa painon seurataan-asenteella.

Olipa kiva lukea että lapsi sai apua ja toivottavasti nyt seurataan tarkemmin. Hyvä että otit asian hoitaaksesi!
Mietinkin tätä ketjua joskus että mahtoiko ap palata kertomaan kuulumisia, mutta en myöskään löytänyt ketjua enää myöhemmin.

Tuon lapsen isän kyllä voisi viedä ladon taakse vähän koulutettavaksi :kieh:

Yhteistyössä