M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja muuten kaikki ok:legginsien kanssa AINA perse piiloon. nuuten on kornin näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Noi housut on just hyvät, ja sopii tosi hyvin! Ja mun mielestä 1 ja 3 oli nätit, vaikee valita kumpi parempi. 2 toppi oli ihan kamala mun mielestä.
Ois mulla vielä 3 muutakin toppia tuossa, et pitäiskö vielä nekin läväyttää tänne ja sit voidaan sekoittaa pakkaa lisääJos löytyis vaikka kaikille joku mieluinen edes
Niin ja farkkuleggaritkin löytyis vielä, sellaiset tummahkon siniset.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:tuo pinkki sopii kauniiseen ihonväriisii ja korostaa tummia hiuksiasi. Ja housut tosi kivat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja muuten kaikki ok:legginsien kanssa AINA perse piiloon. nuuten on kornin näköinen.
tarkoitan siis, että pikku hame pitäisi olla, paita ei riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja muuten kaikki ok:legginsien kanssa AINA perse piiloon. nuuten on kornin näköinen.
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Mä nyt vielä nosta tätä, et sori vaan kaikki kyllästyneet.
Mut mul ois sellaiset ihanat tumman pinkit korkkarit, itseasiassa samanlaiset ku noi harmaat, et oisko ne paremmat, kun ton pinkin teinitopin vedän päälleni? Vai meneekö sitten jo liian pinkiksi? :ashamed: