Apuja, minkä asun valitsen baariin? *s. 6 uusia kuvia*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marffa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Noi housut on just hyvät, ja sopii tosi hyvin! Ja mun mielestä 1 ja 3 oli nätit, vaikee valita kumpi parempi :). 2 toppi oli ihan kamala mun mielestä.

Ois mulla vielä 3 muutakin toppia tuossa, et pitäiskö vielä nekin läväyttää tänne ja sit voidaan sekoittaa pakkaa lisää :whistle: Jos löytyis vaikka kaikille joku mieluinen edes :D

Niin ja farkkuleggaritkin löytyis vielä, sellaiset tummahkon siniset.

No lisää kuvia, missä on noi tumman siniset byysat ja pinkki ja turkoosi paita! :D

Se 2. kuvan toppi oli noista kivoin. Laita jonkun hameen kanssa se, voisi toimia. Noiden kuvien perusteella voisin olettaa, että sulla on hyvät sääret ja hame voisi näyttää kivalta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja muuten kaikki ok:
legginsien kanssa AINA perse piiloon. nuuten on kornin näköinen.

tarkoitan siis, että pikku hame pitäisi olla, paita ei riitä.

:( mautonta, ei tuohon enää hame kuulu, suomalaiset on ihme ryysykansaa. Aina pitää häveliäästi pitää vaikka minkälaista riepua väkisin, ettei vaan vahingossakaan näytä seksikkäältä.

Mun mielestä tuo harmaa ja pinkki toppi malliltaan vähän tukevoittaa tuota keskivartaloa. Musta toppi taas on sen mallinen, että näytät enemmän hoikalta, kuten oletkin. Muutenkin noista yhteensopii parhaiten musta ja valkoinen. Tulee tarpeeksi kontrastia. ja missään nimessä ei mitään hameita tuohon kuulu, yäk.

Unohda nuo kaksi alimmaista, säilytä pikkujouluaikaan tuo harmaa kimaltava toppi ja pistä terassille se pinkki. Jos baariin menet niin ehdottomasti tyylikkäin on tuo eka vaihtoehto.

no hei taas, arvostelin sillon niitä sun "jenkkakahvoja" ja paidan väriä, mutta nyt kun olit ottanut uuden kuvan pinkistä topista ja valkoisista housuista, niin laita ne! mutta muista ettet venytä sitä toppia liian alas, koska sit se kiristää siitä keskivartalon kohdalta ja näyttää ikävältä...
Hauskaa iltaa sulle!!

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja muuten kaikki ok:
legginsien kanssa AINA perse piiloon. nuuten on kornin näköinen.

tarkoitan siis, että pikku hame pitäisi olla, paita ei riitä.

farkkuleggareiden kanssa? nouwei! Tuo uusi kuva tosta pinkistä topista vahvisti mun aiempaa kantaani :D Eli kääntäisit mun pään baarissa jos sulla ois tuo asukokonaisuus :)

Mä nyt vielä nosta tätä, et sori vaan kaikki kyllästyneet.

Mut mul ois sellaiset ihanat tumman pinkit korkkarit, itseasiassa samanlaiset ku noi harmaat, et oisko ne paremmat, kun ton pinkin teinitopin vedän päälleni? Vai meneekö sitten jo liian pinkiksi? :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja marffa:
Mä nyt vielä nosta tätä, et sori vaan kaikki kyllästyneet.

Mut mul ois sellaiset ihanat tumman pinkit korkkarit, itseasiassa samanlaiset ku noi harmaat, et oisko ne paremmat, kun ton pinkin teinitopin vedän päälleni? Vai meneekö sitten jo liian pinkiksi? :ashamed:

Laita ne pinkit korkkarit. :)

Yhteistyössä