J
jassoo
Vieras
Niin ja et todella voi totena kertoa, että mies näin oli tehnyt. Niin voit sanoa, että olet kuullut että näin olisi käynyt, mutta et sinä siellä paikalla ollut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Yhdyn tuohon yhteen edelliseen kirjoittajaan, joka sanoi että mitä sä täällä kyselet kun olet jo päättänyt. Kerro jos haluat. Älä tule sit tänne ruikuttamaan kun olet mahdollisesti suututtanu ja erottanu parin jonku polttaripelleilyn takia! Jos tälläistä "nuoleskelua" ei koskaan ennen ole tapahtunut niin mieti nyt hyvä ihminen mitä teet!
Alkuperäinen kirjoittaja jassoo:Niin ja et todella voi totena kertoa, että mies näin oli tehnyt. Niin voit sanoa, että olet kuullut että näin olisi käynyt, mutta et sinä siellä paikalla ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jassooo:Siis mies ihan vaan pussaillut vai oikien nuoleskellut??? Minä en itse suurta melua nostaisi jos mieheni pussaisi jotakuta, siis pusuttelisi, ei kiihkeästi suutelisi. Mutta koska me ollaan erilaisia en tiedä.. Kannattaako sitten toisten tulevaa avioliittoa rikkoa jos kyse oli vaan pikku pusuista? Mutta jos luulet että asia ei jää pusuihin ja jos se vaivaa mieltäsi niin sitten kerrot.
Itseasiassa olen aivan samaa mieltä, mutta minusta se olisi morsiamen asia päättää antaako anteeksi eikä minun? Vai olenko väärässä?
Alkuperäinen kirjoittaja ä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä tee mitään. Kaikki on ihan hyvin. Älä nyt tee tuosta polttaripelleilystä elämää suurempaa asiaa.
Menen siis naama pokerina häihin "onnellisena" kun ovat löytäneet toisensa ja elävät onnellisina toisiinsa luottaen elämänsä loppuun asti vaikka en todellakaan enää ajattele niin?
älä pilaa toisten häitä turhalla vouhotuksella, meni varmaan polttareiden piikkiin tuo nuoleskelu, jos muuta ei tapahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Morsiamen 3 veljeä oli paikalla joista ainakin 1 näki tapahtumat.
Alkuperäinen kirjoittaja rr:Jos ne on vaan pussailleet niin tuskin kannattaisi kertoa. Itse kukin saattaa joskus päätyä pussailemaan jonkun toisen kanssa, ei se vielä ole pettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja rr:Jos ne on vaan pussailleet niin tuskin kannattaisi kertoa. Itse kukin saattaa joskus päätyä pussailemaan jonkun toisen kanssa, ei se vielä ole pettämistä.
Meillä kyllä nuoleskelu/ pikku pusu lasketaan pettämiseksi. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Morsiamen 3 veljeä oli paikalla joista ainakin 1 näki tapahtumat.
Ja silti sä mietit, pitäiskö sun sekaantua, vaikket ollut siellä päinkään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sanoit, että morsiamella on heikko itsetunto ja pariskunnalla on jo lapsiakin. Ilmeisesti aika pitkä suhde jo takana. Ei semmoista joku polttaripussailu mihinkään riko. Rauhoitu nyt. Ihmettelen, miksi miehesi (tai joku muu) yleensä kertoi sinulle asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja rr:Jos ne on vaan pussailleet niin tuskin kannattaisi kertoa. Itse kukin saattaa joskus päätyä pussailemaan jonkun toisen kanssa, ei se vielä ole pettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Morsiamen 3 veljeä oli paikalla joista ainakin 1 näki tapahtumat.
Kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Morsiamen 3 veljeä oli paikalla joista ainakin 1 näki tapahtumat.
Kyllä.
Miksi? Koetko olevasi joku maailmanpoliisi vai?
Jos jonkun kuuluisi kertoa, niin miehen itse, tai morsiamen veljien. Ei kenenkään sellaisen, joka ei edes ole paikalla ollut, ja on kuullut vain muiden kertomaa...
Alkuperäinen kirjoittaja jassooo:Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja rr:Jos ne on vaan pussailleet niin tuskin kannattaisi kertoa. Itse kukin saattaa joskus päätyä pussailemaan jonkun toisen kanssa, ei se vielä ole pettämistä.
Niin juuri teillä, mutta ei meillä. Kaikilla voi olla ne omat rajansa. Ap voi toki kertoa kuulleensa, että näin olisi ollut. Totena hän ei voi sitä kertoa, koska ei ole nähnyt. Minä en morsiammena pusuista haluaisi kuulla tai lähinnä sanoisin että mitä sitten, mutta... Tämä päätös apn on nyt vaan tehtävä itse ja sitten elettävä sen päätöksen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja !:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Morsiamen 3 veljeä oli paikalla joista ainakin 1 näki tapahtumat.
Kyllä.
Miksi? Koetko olevasi joku maailmanpoliisi vai?
Jos jonkun kuuluisi kertoa, niin miehen itse, tai morsiamen veljien. Ei kenenkään sellaisen, joka ei edes ole paikalla ollut, ja on kuullut vain muiden kertomaa...
Peesi! Sinä et ollut paikalla!!!!!! Tajua jo.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta paikalla oli ihmisiä joihin morsian luottaa. Tai ainakin luulee voivansa luottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Taitaa nää, joiden mielestä ei kannata kertoa, olla niitä, jotka itsekin baarissa nuoleskelee muita.