Apuja työnhakuun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Motivaatiota riittää!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Motivaatiota riittää!

Vieras
Kertokaa vinkkejä työnhakuun! Olen nyt hoitovapaalla ja haen töitä, en ole koskaan ollut työttömänä ja nyt jo useampi ammatti ja kurssi. En pääse edes työhaastatteluun. Tosin minulla on onneksi vanha työpaikka odottamassa, haluaisin vaan jo muihin kuvioihin, lähemmäksi omaa alaa (taloushallintoa). Onko tosiaan näin, että pieni lapsi vaikuttaa?? Kertokaa kokemuksia, mitä tehdä??? Enää ei kouluun..

Mulla lähes sama tilanne. Vanha työpaikka odottaa, mutta en enää sinne haluaisi. En ole minäkään päässyt edes työhaastatteluun. Lapsi 2v ja töihin haluaisin, en kouluun.

Samaa mietin minäkin ja samalle alalle olisin menossa. Yhden lapsen äitinä on ainakin hirmu vaikea saada töitä, olettavat vissiin että toi tekee heti kohta toisen. Yritin esikosta ollessani hoitovapaalla hakea vaikka mitä toimisto-ja talouspuolen töitä, mutta ei vaan natsannu. Toivottavasti tällä kertaa sitten natsais...vanha duuni ku ei innosta enää yhtään.

Vähäksi aikaa vanhoihin töihin ja sieltä haku muualle. Itse oli noin 5kk vanhassa työssä ja nyt syksyllä aloitin uudessa. On aivan eri asia hakea työstä työhön kuin hoitovapaalta työhön. Eivät kovin helposti ota haastatteluun.

Olen kyllä itse ajatellut samoin, ehkä hoitovapaalta suoraan voi olla vaikea päästä uuteen paikkaan. Näin olen ajatellutkin, että jatkan suosiolla vanhassa ja sit uudestaan haku päälle!!!

Yhteistyössä