P
paha mieli
Vieras
Olemme olleet yhdessä kolmisen vuotta ja kuukausi sitten saimme vauvan. Nyt on sitten semmoinen tilanne, että meidän välillä on ihan kauhea tunnelma lähes päivittäin. Kotona mökötetään ja tiuskitaan, tai lähinnä mies mököttää ja tiuskii minulle. Kaikki hellyys ja hauskuus on kuollut väliltämme. Eilen otin asian puheeksi ja mies kertoi, että minä olen alkanut ärsyttää häntä. Hän ei voi sille mitään, mutta kokee minut todella ärsyttävänä riippumatta siitä mitä minä teen tai sanon. Tilanne on tietysti erityisen mutkikas nyt vauvan takia; emme voi olla oikein erossakaan, kun kumpikin haluaa tietysti olla koko ajan lapsen lähellä. Jotenkin tuntuu, että pieni tauko suhteeseen ja vaikkapa viikon tai parin etäisyys voisi tehdä meille nyt hyvää, mutta kuten sanottu, kumpikaan ei halua olla erossa vauvasta, mikä lienee hyvin ymmärrettävää...
Mitä ihmettä voin tehdä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja voiko tällainen olla ohimenevää? Tuntuu tosi pahalta ja loukkaavalta, että mieheni ajattelee minusta noin ikävästi, kun minulla on pelkästään positiivisia tunteita häntä kohtaan. Paitsi nyt tietysti tuo tiuskiminen ja mökötys on alkanut ottamaan pattiin... Niin että mitä tässä oikein pitäisi tehdä?
Mitä ihmettä voin tehdä? Onko muilla samanlaisia kokemuksia ja voiko tällainen olla ohimenevää? Tuntuu tosi pahalta ja loukkaavalta, että mieheni ajattelee minusta noin ikävästi, kun minulla on pelkästään positiivisia tunteita häntä kohtaan. Paitsi nyt tietysti tuo tiuskiminen ja mökötys on alkanut ottamaan pattiin... Niin että mitä tässä oikein pitäisi tehdä?