ärsyttää aviomiehen suhtautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Minä (nainen) olen avioliitossamme se, joka haluaisi harrastaa seksiä useammin..mieheni on minua 9 vuotta vanhempi..hänellä on paljon harrastuksia, stressaava työ ym, joten luulen, ettei hän edes ajattele seksiä yhtä usein kuin moni muu mies..eikä hän halua seksiä niin usein kuin minä. Seksin määrästä ei varsinaisesti ikinä ole riidelty..ja sillon kun seksiä on, se on yleensä molempia osapuolia tyydyttävää ja akti kestää kaikkinensa pitkään.

Nyt kuitenkin on muutamia kertoja tullut sellaisia tilanteita, että minä haluan..ja mies ikään kuin "suostuu munaa antamaan, kerta rouva sitä haluaa"..tavallaan..ei siis mitenkään säälistä tms..vaan hän ei ehkä itse olisi ollut sillä hetkellä seksistä kovin kiinnostunut..mutta antaa, kerta vaimoa panettaa.

Tunnen itseni oudoksi..mieleni tekisi seksiä ehkä 4-5 krt/vk..ja mieheni haluaa 1-2 krt viikossa..eli monta kertaa viikossa minä joko saan jäädä "nuolemaan näppejäni" tai saan seksiä..vaikkei mies ehkä olisi täysin kybällä mukana.

Eikös tämä tilanne ole monessa parisuhteessa toisin päin...nainen antaa miehelle..vaikkei ehkä haluaisi..mutta pelkää miehen sit olevan puutteessa/menevän vieraisiin tms..

Enkä tajua..noh..voisinhan parina päivänä viikossa itse hoidella hommat..mutta ei se ole läheskään sama kuin miehen kanssa..Enkä läheskään aina miehen kanssa edes saa orgasmia..joten en sitä kaipaa..vaan kaikkia niitä muita tuntemuksia, joita seksistä tulee.

Nyt minulla on vain jotenki kummallinen olo..niin kuin olisin mieheni silmissä kyltymätön (ehkä olenkin) ..ja hän tavallaan se "tyydytyksen antaja".. en mä tiedä, vaikea selittää. Kurja tunne on joka tapauksessa..

Eikä tämä mitenkään mitään kriisiä ole aiheuttanut..enkä tämän takia eroa tms ajattele. pieniä lapsiakin kun on.. Noh..ehkä miestä rupeaa jossain vaiheessa seksi vielä enemmän kiinnostamaan..tai sitten ei.

Tuo on jo tosi usein jos 4-5 krt/vko harrastatte seksiä, kaiken muun elämän lisäks meillä ei riittäis aika edes tuohon. Lapset ja työt vie muutenkin energian. Näin oon tyytyväinen :) Elä huoli, mies ei minnekään karkaa tuon takia kun kuitenkin syynä et ole sinä.

Emme noin usein harrasta.. (siis 4-5 krt/vk).. sanoin, että minä haluaisin niin usein.. mutta miehelle riittää 1-2krt/vk. Tiedän.. että sekin on ihan järkevä ja hyvä määrä..ja että monella muulla on asiat paljon huonommin....mutta minkäs teet..ku tekee mieli..niin tekee mieli.. :) tää kesä varsinki on saanu mut aivan sekaisin.. eikä ne halut syksyllä/talvellakaan kovin laannu..valitettavasti.

sama vika. voisin harrastaa seksiä joka päivä ! mieheni myöskin, mutta välillä tauotamme koska ei makeaa mahan täydeltä ja välillä mies on niin loppu että kun saa päänsä tyynyyn hän nukahtaa samantien. seksiä on noin 4-5 krtaa viikossa. tuntuu jotenkin kanssa oudolta kun olen naisena se kyltymätön puoli.

Mukava kuulla..etten ole ainut outo tapaus tällä maapallolla.. Naistenhan ilmeisesti kuuluisi pihdata, käyttää tavaraansa "kiristysvälineenä" kotitöiden jakamisessa ym.. tai ainakin joskus tällainen mielikuva tulee jonkun puheesta. Mutta mä tykkään seksistä..ajattelen ja haluan sitä usein..olen avoin kaikelle uudelle..nautin siitä todella..mutta en koe saavani tarpeeksi usein..se joskus turhauttaa ja saa hermon kireelle. Kyllä sen vi****skäyrästä huomaa..jos on useampi päivä siitä kun on seksiä saanut.. outoa.

So true

cp5GBh9.jpg

hyvin harvoin mies ja nainen haluaa sitä seksiä juuri saman verran. toinen haluaa 7 kertaa viikko toinen kerran viikko jne. musta on ihan hyvä, vaikka mies ei ole aina mukana kokonaan, että kuitenkin haluaa tyydyttää sun tarpeet

En ymmärrä..miten tämä valokuva liittyy asiaan minun tapauksessani. Ja "viisikymppinen isoäiti"..olen toisaalta samaa mieltä.. (joskus harvoin käy niin päin, että mies haluaisi, mutta minä en..) mutta kyllä silti suostun seksiä harrastamaan..koska haluan tyydyttää mieheni tarpeet ja innostun kyllä itse asiasta, vaikka väsyttäisikin tms. Kuvio tuntuu vaan kummalliselta näin päin..että nainen vonkaa..ja mies sitten suostuu..vaikkei ehkä aivan 100% olisi sillä hetkellä halunnut..mutta tokihan se ainakin jonkun verran sit aina innostuu..kerta kankea saan..

Ei ole lainkaan outoa. En minäkään aina halua ja miehillä se väkisin paneminen on vähän niin ja näin.

Pitkää työpäivää 12-14h tehdessä on kotiin mennessä mielessä aika usein vain sänkyyn rojahtaminen ja nukkuminen, eikä vaimon ähkiminen päällä.

Ja aika nopeasti ainakin meillä saa toisenkin houkuteltua mukaan. Oon ajatellu, ettei tää nyt niin kamala tilanne ole, tuntuu johtuvan stressistä tms. Ei oo vielä säälin tuntua ja toisaalta ajoittain mies voi intoutua ihan siitä, että nainen alottelee yksikseen. Kunhan läheisyys ei katoa niin selviän kerta päivässä -tahdilla.

Kiitos kommentista "heikk"..oli kiva saada kuulla miehinenkin mielipide. Olettamus usein on..että miehet ovat niitä panokoneita, joille ei mikään riitä.. mutta kyllähän sen toisaalta täysin ymmärtää, ettei asia niin ole. Eikä pidäkään tiesti olla.. jos itsekin olis 14 h päivästä töissä..niin enpä todennäköisesti olisi sen jälkeen kovin halukas. Tällä hetkellä on vaan liiankin haasteeton työ..niin työpäivän aikanakin kerkeää jo viritellä vaikka minkälaisia ajatuksia...ja sitten pettymys iskee illalla..kun on saanut lapset nukkumaan.. eikä mies jaksakaan. Noh..se on tällaista..tää elämä..

Yhteistyössä