Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Toivon koko ajan salaa, että näkisin jotain vihjeitä esim. että näkisin vahingossa niitä vaatteita, joita vauvalle on hankittu

*nolona* Taidan olla vähän liiankin utelias...
todellakin... miksi haluat tietää sen niin kovasti? miettisit ennemmin sitä, miksi se asia on sulle niin pakkomielle.
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi vanhemmat haluavat tietää sukupuolen etukäteen eivätkä malta odottaa synnytykseen asti. Kai se on sitä uteliaisuutta tai jotain.
onhan se aikalailla
eri asia kun se on sun oma lapsi jota sä odotat sun sisällä.. kuin ihan kuka tahansa sukulainen olkoon kuinka läheinen tahansa.
No periaatteessa ei. Samasta asiasta on loppujen lopuksi kyse: uteliaisuudesta ja malttamattomuudesta. Jos mä odottaisin vauvaa, olisin vain iloinen, jos joku olisi siitä aidosti kiinnostunut ja haluaisi olla tulevaisuudessa tärkeä osa lapsen elämää.
vaikka kuinka olisi sinun mielestä kysymys uteliaisuudesta, niin silti on eri asia pitää se asia omana tietonaan kuin kertoa kaikille kumminkaimoille.
joidenkin kohdalla olen iloinen kiinnostuneisuudesta, mutta jotkut ihmiset haluan pitää etäämpänä, olkoonkin sitten kuinka sukulaisia.
ehkä sinunkin sukulaisesi tuntevat, että olet vähän liian kiinnostunut ja haluavat pitää vähän etäisyyttä.
jos on kysytty, tiedänkö sukupuolen, niin olen sanonut, että tiedän. valehdellako olisi pitänyt?? eikä itseasiassa kukaan ole sitten edes kysynyt, kumpi on. ovat varmasti ajatelleet, että kerron sitten itse, jos haluan. ja minusta se on ollut kivasti tehty. itsekin olen tehnyt niin, olen kunnioittanut toisen valintaa kertoa tai olla kertomatta.