[QUOTE="a p";24760229]....
Ja en oikeasti ymmärrä kun mies on lapsena joutunu kokemaan mitä köyhyys oikeasti on. Niin miksi siitä on sit ok et omilla lapsilla on sama tilanne.
Ruoaksi ollu oikeasti pelkkää pottua ja ruskeaa kastiketta ilman lihaa. Sunnuntaisin sit saaneet jotain lihaakin ja riisipuuroa.
Tänään mulle kans valisti et en tiedä mitä on kun ei ole rahaa. Joo en meillä oli aina ruokaa. Mutta en kyllä oo todellakaan saanut kaikkea mitä halusin. [/QUOTE]
Tuota kirjoititko tämän harkitsemattomasti vaiko ihan ajatuksella? Ajatteletko näin oikeasti, tai koetko asian näin tunnetasolla ? Ilmeisesti kyllä...
Sorry mutta minulla pomppasi kun luin tämän tekstisi, jouduin lukemaan sen pariin kertaan että ymmärsinköhän ihan oikein...
Rikkaissakaan perheissä lapset eivät saa "kaikkea mitä haluavat" , tuosta on aika pitkä matka, itseasiassa hemmetin pitkä matka siihen että ruoka loppuu talosta.
Itse asiassa niin pitkä matka että ette ole edes samalla pelikentällä, jos edes samalla planeetalla.
Puhumattakaan siitä että katsot miehesi ajattelevan sen olevan ok että "lapsilla on nyt sama tilanne". No ei se ole sama tilanne ja juuri sitä miehesi yrittää estää että tilanne ei tule koskaan olemaan sama.
Sitä kai se stressaa ja etenkin sitä että sinä et oikeasti ymmärrä häntä ja sitä mitä köyhyys voi olla.
Yrittäjän elämä on aika rankkaa ilman että on muita vaikeuksia ja stressiä, puhumattakaan siitä että joutuu kiistelemään rahasta kotona.