Ärsyttää miehen typerät kysymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Kyseli taas kerran, että teenkö minä ruokaa, jos hän pitää ruokiksen kotona.

Olen sanonut miljoona kertaa, että tuo on maailman typerin kysymys. Mitenniin teenkö ruokaa? Ai ettenkö tekisi joku päivä ruokaa ja sitten palloilisin täällä kolmen pienen lapsen kanssa nälässä.

No en minä tuota kysymystä typeränä pidä.
Varmaan tarkoitti että siihen aikaan kun hän pitää ruokkiksen ja sen verran että riittää hänelle myös teidän lisäksi.

hihii! taidat olla vähän väsynyt ja kyllästynyt... kuulostaa niin tutulta! sitä huomaa vetävänsä herneet nenään pienistä asioista ;)
koita saada vapaata... pian!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-Kengu:
:D
Noh kaippa hän varmisteli,että teet sen verran enemmän,että hänellekkin jää.Niin taikka,jos kuvitteli,että oot jossain lasten kanssa yms.

Juuri näin. Meillä ainakin joskus syötiin jotain edellispäiväistä, josta ei olisi riittänyt vielä yhdelle aikuiselle. Tai saatettiin syödä eri aikaan kuin miehellä on ruokatunti. Kivahan se on että kysyy.

Aika pieneltä pahalta kuulostaa. Itse et joudu asumaan ikuisen "opettajan" kanssa, joka pitää vartin pitusia luentoja kaikenlaisesta. Ja ei, hän ei ole oikeasti opettaja, tykkää vain kertoa mielipiteitään ja "faktoja". Sekä ilm. kuunnella omaa ääntään. Jos en kuuntele loppuun viidettä teoriaa kitkarenkaan soveltuvuudesta pk-seudulle, niin ärsyyntyy todenteolla.

Joo mutta siis toi tapa kysyä aina, että teenkö TÄNÄÄN ruokaa. OMG. :D

Enkä minä miehelle siitä kiukutellut, mielessäni vaan taas hämmästelin että vittu mitä kysymyksiä.

Niin ja mies siis saattaa kysyä tuota esim. koo 17. Soittaa töistä, että hän lähtee nyt kotiin, ootko tehny tänään ruokaa. :D

Eli ei ole kiinni siitä, että tekisinkö sitä juuri miehelle sopivaan aikaan vaan kyselee välillä noinkin, että onko sitä ylipäätään tarjolla ollut koko päivänä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo mutta siis toi tapa kysyä aina, että teenkö TÄNÄÄN ruokaa. OMG. :D

Enkä minä miehelle siitä kiukutellut, mielessäni vaan taas hämmästelin että vittu mitä kysymyksiä.
Niin naisten tapaista tarttua YHTEEN sanaan je vetää siitä herneet nokkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Kyseli taas kerran, että teenkö minä ruokaa, jos hän pitää ruokiksen kotona.

Olen sanonut miljoona kertaa, että tuo on maailman typerin kysymys. Mitenniin teenkö ruokaa? Ai ettenkö tekisi joku päivä ruokaa ja sitten palloilisin täällä kolmen pienen lapsen kanssa nälässä.

Ai, jos meillä mies utelee samaan tapaan, niin ihan vaan se takia, kun hän syö yleensä aiemmin kuin meillä lasten kanssa tapana. Mutta yritän tehdä ruokaa valmiiksi hänen ruokatuntinsa aikaan jos vain mahdollista - musta on ainakin kiva saada hänet kotiin keskellä päivääkin :) Eikö susta?

No minä oletan että jos mies kysyis tuota, se tarkoittais sillä sitä että onko ruokaa miehelle asti vai lämmitätkö esim. eilisen jämiä. Että huomioit ruuan määrässä että yksi syöjä on enemmän.

Yhteistyössä