Ärsyttää mies kun ei puhu!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valitus

Vieras
Eli aattelin käydä kaupassa omalla autolla kun olen käynyt kotona duunin jälkeen. No mies päätti lähtee jeesaa veljeensä muutossa mun autolla vaikka oma on pihassa. Ja mä en sen autolla aja metriäkään, mulla perheen parempi auto:)

Nyt joudun vartoo että tulee joskus että pääsen kauppaan kun on kerta kiinni huomnenna.

Mies tiesi tämän jo kuulemma ajat sitten.

Siis mistäs se miehes tiesi että olet menossa kauppaan jos sulta ei se suu auennut?

Niele ylpeytesi ja mene sillä miehesi autolla sinne kauppaan vaikkei se niin hieno olekkaan että arvon rouva sillä normaalisti alentuisi ajamaan.

Onpas täällä taas tavallisen ystävällistä porukkaa.

Mutta juu, jos nyt ei pitkää matkaa joudu jollain rotiskolla ajaaa niin eiköhän se menis. Ite käytän miehen parempaa autoa kun mies ajaa töihin romulla pakettiautolla. Oon mä sitä pakettiautoakin ajanut (pakon edessä) mutta kun se on niin erilainen, ei koskaan muista sitäkään sillä että pitää alkaa jarruttamaan puolet aikasemmin kun tuolla toisella. :/ Ei oikeen uskaltais.. Ei ole siitä kiinni että luulisin olevani jotenkin hieno kun uudella autolla ajelen. :D Sitäpaitsi mulla oli pari vuotta sitten vielä ikivanha 89-vuoden Corolla..:D

Yhteistyössä