K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Hei haloo muija, mene vähän ittees. Olisit käyny ne koulut ja pyöräyttäny sen kakaran sitten ku sulla olis ollu vakaa talous ja työpaikka. Omat aivot on hyvä omistaa.
Ai että vähävaraiset ei saisi tehdä lapsia?? Mun mielestä on niin hemmetin surullista ja kylmää, että kaikki mitataan suorituksissa ja elämä pitäis suorittaa tietyssä järjestyksessä. Mun mielestä ainakaan mitkää hienoimmatkaan opinnot ei mene lapsen ja äitiyden edelle. Ihmekö jos synnytysikä nousee, kun naiset ei uskalla tehdä lapsia tässä epäempaattisessa yhteiskunnassa. hatunnosto ao:lle että on ottanut kaikesta huolimatta ison vastuun ja tehnyt lapsen nuorena,opinnot ei ole avain onneen. Sitten nnuoret naiset sekoavat ja masentuvat, kun haluaisivat oikeasti perheen, mutta on pakko vain opiskella ettei tule kiusatuksi. Enemmän mä säälin ja halveksun niitä, jokka saa esikoisen täydelliseen elämäänsä vasta yli 30 kymppisenä. Kyllä sitä aina jotenkin pärjää, ap, älä huoli.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Enemmän mä säälin ja halveksun niitä, jokka saa esikoisen täydelliseen elämäänsä vasta yli 30 kymppisenä.
Ja jos selkä on vielä paskana, niin kannattaisi saada ainakin selkä parempaan kuntoon ennen raskautta.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Hei haloo muija, mene vähän ittees. Olisit käyny ne koulut ja pyöräyttäny sen kakaran sitten ku sulla olis ollu vakaa talous ja työpaikka. Omat aivot on hyvä omistaa.
Ai että vähävaraiset ei saisi tehdä lapsia?? Mun mielestä on niin hemmetin surullista ja kylmää, että kaikki mitataan suorituksissa ja elämä pitäis suorittaa tietyssä järjestyksessä. Mun mielestä ainakaan mitkää hienoimmatkaan opinnot ei mene lapsen ja äitiyden edelle. Ihmekö jos synnytysikä nousee, kun naiset ei uskalla tehdä lapsia tässä epäempaattisessa yhteiskunnassa. hatunnosto ao:lle että on ottanut kaikesta huolimatta ison vastuun ja tehnyt lapsen nuorena,opinnot ei ole avain onneen. Sitten nnuoret naiset sekoavat ja masentuvat, kun haluaisivat oikeasti perheen, mutta on pakko vain opiskella ettei tule kiusatuksi. Enemmän mä säälin ja halveksun niitä, jokka saa esikoisen täydelliseen elämäänsä vasta yli 30 kymppisenä. Kyllä sitä aina jotenkin pärjää, ap, älä huoli.
En puhunu siitä etteikö vähävaraiset sais tehdä lapsia. Kannattaa vaan toki miettiä onko itellään rahkeita taloudellisesti ja tässä tapauksessa ilmeisesti henkisesti hankkia sitä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Hei haloo muija, mene vähän ittees. Olisit käyny ne koulut ja pyöräyttäny sen kakaran sitten ku sulla olis ollu vakaa talous ja työpaikka. Omat aivot on hyvä omistaa.
En puhunu siitä etteikö vähävaraiset sais tehdä lapsia. Kannattaa vaan toki miettiä onko itellään rahkeita taloudellisesti ja tässä tapauksessa ilmeisesti henkisesti hankkia sitä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Enemmän mä säälin ja halveksun niitä, jokka saa esikoisen täydelliseen elämäänsä vasta yli 30 kymppisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Naisilla tunnetusti pää kestää muutenkin huonommin kovia työ/opiskleupaineita, nämä sukuouolierot tulisi ottaa huomioon ja tukea sitä missä kumpikin sukupuoli on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Raha ei saa olla esteensä asiassa, joka on jokaisen oikeus ja useimmille se tärkein juttu elämässä! Sen takia meillä on tukijärjestelmä Suomessa, haloo. Aina pärjää jotenkin. Jotukut nyt vaan on parempia äitinä kun vaikka koulun penkillä, sitä pitäisi tukea ja arvostaa, että jotkut sentään ottavat nuorena niin ison vastuun hoitavat uutta elämää. TÄllä menolla synnytysikä nousee vielä enemmän, kun nuoret naiset saavat elämästä sen kuvan, että tärkeintä on vain suorittaa ja kouluttautua mahd korkeasti, vaikka aniharvalle se tuo onnea. Naisilla tunnetusti pää kestää muutenkin huonommin kovia työ/opiskleupaineita, nämä sukuouolierot tulisi ottaa huomioon ja tukea sitä missä kumpikin sukupuoli on paras.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Naisilla tunnetusti pää kestää muutenkin huonommin kovia työ/opiskleupaineita, nämä sukuouolierot tulisi ottaa huomioon ja tukea sitä missä kumpikin sukupuoli on paras.
Miksi naiset sitten hakevat työelämässä sitä tasa-arvoa jos ei pää kestä? Tuohan on täyttä syrjintää naisia kohtaan, pitäisikö rakentaa ihan omat koululaitokset sekä miehille että naisille?
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Naisilla tunnetusti pää kestää muutenkin huonommin kovia työ/opiskleupaineita, nämä sukuouolierot tulisi ottaa huomioon ja tukea sitä missä kumpikin sukupuoli on paras.
Miksi naiset sitten hakevat työelämässä sitä tasa-arvoa jos ei pää kestä? Tuohan on täyttä syrjintää naisia kohtaan, pitäisikö rakentaa ihan omat koululaitokset sekä miehille että naisille?
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea kanssa:Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:Naisilla tunnetusti pää kestää muutenkin huonommin kovia työ/opiskleupaineita, nämä sukuouolierot tulisi ottaa huomioon ja tukea sitä missä kumpikin sukupuoli on paras.
Ei kannata lähteä yleistämään yhden naisen sanomisia koskemaan kaikkia naisia (vaikka alkup. puhuja itse yleistikin). En tiedä mistä hatusta "puolesta" tuon älyttömän kommenttinsa kiskaisi, mutta kaikilla naisilla ei todellakaan ole moisia ongelmia!
yst. terveisin
Akateemisesti kouluttautunut, edelleen tiedonjanoinen nainen, jolla on koulutus & valmiudet kahteen eri ammattiin
sekä
naispuolinen kumppaninsa, jolla myös akateeminen koulutus, vaativa työ ja varsin mukava toimeentulo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:[Synnyttänyt nainen ei enää jaksa panostaa työhönsä yhtä antaumuksella, kun on lapsi mielessä ja huoli koko ajan. Koulutus on siis mennyt hukkaan. Nuori nainen taas vain odotta että saisi alkaa lapsentekoon eikä tarvitsisi enään opiskella.
En sano, että naiset eivät voisi pärjätä työelämässä ja opinnoissa, mutta alavalintaa voisi miettiä. Esim. hoitajina ja opettajina varmasti päteviä ja pääsevät toteuttamaan itseään. Yritysjohtajina tai huipputieteentekijöinä ei ehkä naisen paikka. Tätä ei vain saisi sanoa nykymaailmassa ääneen, vaikka siinä on vinha perä.
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:En minä kyllä ymmärrä taas miksi ap on trolli ja paska ja rahanahne. Kyllähän tuo minuakin ärsyttäisi jos miesystävä laittaa tonneja palamaan ulkomaille kun itsellä ei ole varaa lapsen vaatteisiin. Miksi ei saisi ärsyttää? Minusta missään välissä ap ei olettanut että miesystävän pitäisi haalari maksaa, tilanne vain ärsyttää ja olisi ollut ihanaa, jos mies olisi tajunnut ostaa lapselle tarvittavan haalarin, vaikka lahjaksi. Tai ehkä edes lainaksi.
Mistä te luitte että ap olettaa miehen elättävän heidät? Minä ainakin vaan luin että ärsyttää kun tekee tiukkaa ja toinen ei edes huomaa.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:No sitä en tiedä, ehkä siitä on tullut joku pakko mielle, että on pakko olla kuin miehet, vaikka luonto määräisi muuta. Nainen on kuitenkin luotu hoitamaan jälkeläisi ja synnyttämään, miehellä on kovempi tahto ja luonne sekä keskittymiskyky ja avaruudellinen hahmottaminen, monessa asiassa luontaisesti kykenevämpi. Synnyttänyt nainen ei enää jaksa panostaa työhönsä yhtä antaumuksella, kun on lapsi mielessä ja huoli koko ajan. Koulutus on siis mennyt hukkaan. Nuori nainen taas vain odotta että saisi alkaa lapsentekoon eikä tarvitsisi enään opiskella.
En sano, että naiset eivät voisi pärjätä työelämässä ja opinnoissa, mutta alavalintaa voisi miettiä. Esim. hoitajina ja opettajina varmasti päteviä ja pääsevät toteuttamaan itseään. Yritysjohtajina tai huipputieteentekijöinä ei ehkä naisen paikka. Tätä ei vain saisi sanoa nykymaailmassa ääneen, vaikka siinä on vinha perä.
Alkuperäinen kirjoittaja puolesta:No sitä en tiedä, ehkä siitä on tullut joku pakko mielle, että on pakko olla kuin miehet, vaikka luonto määräisi muuta. Nainen on kuitenkin luotu hoitamaan jälkeläisi ja synnyttämään, miehellä on kovempi tahto ja luonne sekä keskittymiskyky ja avaruudellinen hahmottaminen, monessa asiassa luontaisesti kykenevämpi. Synnyttänyt nainen ei enää jaksa panostaa työhönsä yhtä antaumuksella, kun on lapsi mielessä ja huoli koko ajan. Koulutus on siis mennyt hukkaan. Nuori nainen taas vain odotta että saisi alkaa lapsentekoon eikä tarvitsisi enään opiskella.