M
miukuli
Vieras
Mulla niin ottaa pannuun kun tämä kaverini puhuu että hän on päättäny että ei tee lapsia kun on niin huono rahatilanne ja ei ole itellä vakituista työpaikkaa. Siis huono rahatilanne jos miehen kk tulot on yli 2000 e ja tämä kaverinikin on töissä. Mie mietin että miten se ees kehtaa sanoa minun eessä niin että on raha-asiat pyllyllään vaikka niin ei tosiaankaan ole. Ja meillä mies jäi juuri työttömäksi ja itse olen raskaana toista kertaa ja hyvin ollaan pärjätty vaikka kk tulot kuussa on vähän päälle 1000 e.
Mie olen sitä mieltä että tämä kaverini vaan keksii tekosyitä sille että miksi ei muka vois tehdä lasta. Oikea syy taitaa olla vaan että ei halua nykyisen miehensä kanssa lapsia. Eksän kanssa yrittivät kauan, mutta ei napannut. Nyt ei kuulemma ole varaa vaikka pyörivät suunnilleen rahoissa!
Piti vaan päästä purkamaan vihaa kun oikeasti ei lapsia rahalla tehdä eikä kasvateta.
Mie olen sitä mieltä että tämä kaverini vaan keksii tekosyitä sille että miksi ei muka vois tehdä lasta. Oikea syy taitaa olla vaan että ei halua nykyisen miehensä kanssa lapsia. Eksän kanssa yrittivät kauan, mutta ei napannut. Nyt ei kuulemma ole varaa vaikka pyörivät suunnilleen rahoissa!
Piti vaan päästä purkamaan vihaa kun oikeasti ei lapsia rahalla tehdä eikä kasvateta.