V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:En jaksanut alkaa lukemaan nyt koko avausta tai muiden vastauksia mutta vastaan että mansikka.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja vv:En jaksanut alkaa lukemaan nyt koko avausta tai muiden vastauksia mutta vastaan että mansikka.
Älä nyt höpötä, ilman muuta se on persikka, vaikka kukaan ei ole sellaista väittänytkään!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:No te nyt ette taas tiedä yhtään, mistä on kyse!! Toksoplasmoosi ilman muuta.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:No te nyt ette taas tiedä yhtään, mistä on kyse!! Toksoplasmoosi ilman muuta.
No sitähän minä olen KOKO ajan koittanut teille selittää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:Ai jaa, anteeksi... Se selityksesi oli varmaan jossain niistä välistä poistetuissa viesteissä. Joita en ehtinyt lukea kun piti laittaa lapsille ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:No te nyt ette taas tiedä yhtään, mistä on kyse!! Toksoplasmoosi ilman muuta.
No sitähän minä olen KOKO ajan koittanut teille selittää![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:No ei muuten ole. On tiettyjen tuotteiden liikakäytöstä johtuva lievä laksatiivinen vaikutus. Tyhmät.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:No ei muuten ole. On tiettyjen tuotteiden liikakäytöstä johtuva lievä laksatiivinen vaikutus. Tyhmät.
seuraavassa kakkosasteen solvaus plussan tyyliin: älä sinä sönkötä, senkin rusina!!! (ei pystynyt parempaan, joten tarttuu toisen nikkiin)
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä minä sinulle rusinat näytän, senkin virvotusjuoman irvikuva!!! :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:Kyllä minä sinulle rusinat näytän, senkin virvotusjuoman irvikuva!!! :xmas:
Kauheeta kun tästä nyt tämmöinen tappelu sukeutui :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Njaa, no on siinä ärsytyksen aiheet itse kullakin. Minusta taas jos vastaa oikeasti siihen alkuperäiseen kysymykseen mitä joku on laittanut, niin on ihan ok.
En nytkään jaksanut kaikkia lukee... :snotty:
*muoks* ja nyt kun luin niin eipä noissa nyt kovin asiaa ollutkaan..![]()