Ärsyttääkö muita "en viittinyt lukea koko ketjua, mutta vastaan kuitenkin"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Palstapoliisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
No te nyt ette taas tiedä yhtään, mistä on kyse!! Toksoplasmoosi ilman muuta.

No sitähän minä olen KOKO ajan koittanut teille selittää :o :D

Ai jaa, anteeksi... Se selityksesi oli varmaan jossain niistä välistä poistetuissa viesteissä. Joita en ehtinyt lukea kun piti laittaa lapsille ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
No ei muuten ole. On tiettyjen tuotteiden liikakäytöstä johtuva lievä laksatiivinen vaikutus. Tyhmät.

seuraavassa kakkosasteen solvaus plussan tyyliin: älä sinä sönkötä, senkin rusina!!! (ei pystynyt parempaan, joten tarttuu toisen nikkiin)

En jaksa lukea muiden vastauksia B), mut sun kysymykseen ap, et ei ärsytä. Miksi pitäis lukea muut vastaa, jos vaan vastaa sihhen kysymykseen, mitä ketjun aloittaja kysyy. Vittuilu on asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
No ei muuten ole. On tiettyjen tuotteiden liikakäytöstä johtuva lievä laksatiivinen vaikutus. Tyhmät.

seuraavassa kakkosasteen solvaus plussan tyyliin: älä sinä sönkötä, senkin rusina!!! (ei pystynyt parempaan, joten tarttuu toisen nikkiin)

Kyllä minä sinulle rusinat näytän, senkin virvotusjuoman irvikuva!!! :xmas:

Njaa, no on siinä ärsytyksen aiheet itse kullakin. Minusta taas jos vastaa oikeasti siihen alkuperäiseen kysymykseen mitä joku on laittanut, niin on ihan ok.

En nytkään jaksanut kaikkia lukee... :snotty:

*muoks* ja nyt kun luin niin eipä noissa nyt kovin asiaa ollutkaan.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Njaa, no on siinä ärsytyksen aiheet itse kullakin. Minusta taas jos vastaa oikeasti siihen alkuperäiseen kysymykseen mitä joku on laittanut, niin on ihan ok.

En nytkään jaksanut kaikkia lukee... :snotty:

*muoks* ja nyt kun luin niin eipä noissa nyt kovin asiaa ollutkaan.. :laugh:

MITÄH!? Käytkö vähättelemään? *huitoo nyrkkejään vimmatusti* :xmas:

En lukenut kuin aloituksen mutta vastaan kuitenkin. Todennäköisesti pitkissä ketjuissa koko asian käsittely on usein mennyt pelkäksi tappeluksi, jota en katso tarpeelliseksi lukea. Usein ketjussa tapellaan vieläpä jostain ihan muusta asiasta kuin siitä mitä aloitus alunperin koski. Jos mulla on jotain fiksua sanottavaa aloittajan ongelmaan mutta ei kiinnostusta lukea montaa sivua paskan jauhantaa niin saatan kyllä aloittaa kommenttini noin. Jos joku ei sitä kesta niin.. no.. niin..... sitten ei kestä ja that's it. :D

Jos ketju on ziljoona sivua pitkä, niin en lue kaikkia viestejä tarkkaan, vaan selaan sieltä täältä, mistä puhutaan. Mutta kieltämättä saattaa ärsyttää, jos asiaa on moneen kertaan tarkennettu, ja sitten joku tulee sen pelkän avauksen perusteella heittämään jotain ylimalkasta. En kuitenkaan oleta, että pitkän ketjun kaikki viestit tavattaisiin yksityiskohtaisesti.

Yhteistyössä