Ärsyttävin piirre miehessänne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ärsyttää välillä se, kun mies narisee pienistä asioista, asioista joita minä teen kuitenkin ongelmitta (tai hammasta purren) joka päivä. Sille jotkut sellaiset asiat meinaa välillä olla ihan mahdottomia. =)

Mä ekaki ajattelin että se että jos kotona pitää tehdä jotain niin saattaa viikonkin venyttää lampun vaihtoa, mutta voi armas jos töissä pitää jotain tehdä niin sinne lähdetään vaikka vapaa-aikana.

Mutta voiton taitaa kuitenkin viedä se, että sitä ei haitaa vaikka kämppä olis ku pommin jäljiltä, jättää astioita tiskialtaaseen (ei voi laitaa suoraan koneeseen), leivänmurut pöydälle (ei voi pyyhkiä niitä) jos tiskikone täynnä niin ei vissiin tule mieleenkään, että sen voisi laittaa päälle.... yms.yms. vaan siis vissiin olettaa että minä siivoan/korjaan jäljet.

Ei osaa tehdä nopeasti päätöksiä. Useimmiten en mää vaan tiedä linjalla..murr. Hommat roikkuu liian kauan tekemättä. Ei muka aikaa vaikka kaikkeen kivaan aikaa. Ja sit vielä se että ei muka muista ikinä mitään. Mä olen yleinen muistuttaja kaikissa asioissa mitä pitäs sen hoidella. Jos en niin sitten ne jää kaikki tekemättä tai ainakin viime tippaan.

Liika siivousintoilija, aina pitää kaikki putsata viimeisen päälle jos siivoaa..

muoks: Tai no en tiedä kuuluuko tuo hyviin vai huonoihin piirteisiin, itse vaan olen niin laiska ettei mun mielestä joka siivous kerralla tarvitse luututa jne..

Yhteistyössä