N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mulla taitaa mennä yläkanttiin arvaukset :snotty:
Muurarin vaimon arvaus mun iästä on kyllä aikalailla alakanttiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Älkäätten pyörtykö, ja varokaa näyttöjen halkeamisia.. Ja jotka nyt sattuu tietämään niin älkää kertoko, Pliiiiz! Profiilissa...
28v.
Kiitän.. Mutta ei. Vanhempi.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:15 tai 16v?
Kuvassa siis, nykysin ehkä eri ikäluokassa..
Tuossa kuvassa oon 19v.![]()
Sori![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Aivan ihana kuva! Tosi nätti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Aivan ihana kuva! Tosi nätti!![]()
Vaikka mulla onkin selkähiukset![]()
![]()
Pssst. kohta saat postia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oho, täällä olikin tullut jo oikea arvaus. Täytän 35 vuotta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oho, täällä olikin tullut jo oikea arvaus. Täytän 35 vuotta![]()
Grace, oot kyllä tosi nätti! Ihan sellaisen nuoren seurapiirirouvan näköinen.Kuinka pitkä oot?
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oho, täällä olikin tullut jo oikea arvaus. Täytän 35 vuotta![]()
Grace, oot kyllä tosi nätti! Ihan sellaisen nuoren seurapiirirouvan näköinen.Kuinka pitkä oot?
ööh :snotty: kiitos kiitos...seurapiirirouva![]()
Olen tällainen tyypillisen tavallinen eli 168 pitkä
'Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Grace, oot kyllä tosi nätti! Ihan sellaisen nuoren seurapiirirouvan näköinen.Kuinka pitkä oot?
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oho, täällä olikin tullut jo oikea arvaus. Täytän 35 vuotta![]()
kymmenen senttiä mua pidempituuleeko lujasti siellä latvalla????
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Telle:'Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Grace, oot kyllä tosi nätti! Ihan sellaisen nuoren seurapiirirouvan näköinen.Kuinka pitkä oot?
No oletko? Siis seurapiirirouva?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oho, täällä olikin tullut jo oikea arvaus. Täytän 35 vuotta![]()
![]()
HAH !!Joo tuulee tuulee *huutaa*
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Oho, täällä olikin tullut jo oikea arvaus. Täytän 35 vuotta![]()
![]()
HAH !!Joo tuulee tuulee *huutaa*
MITÄ!!!!!!Oot kyllä tosi nätti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No okei, tässä mie nykypäivänä.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:MITÄ ?! MIKÄ RÄTTI ?!!![]()
MISSÄ ON LÄNTTI???
Alkuperäinen kirjoittaja Telle:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Sääli.Sä olisit siihen hommaan tarpeeksi edustava.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:MITÄ ?! MIKÄ RÄTTI ?!!![]()
MISSÄ ON LÄNTTI???
toivotonta...NO, tällastä tää on kun on niiiin pitkä :headwall:
![]()