Astma lääke ja hormonit!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaivoja.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaivoja.

Vieras
Astmalääke, Seretide, joka on inhaloitava kortisoni.Voinkohan minä käyttää jotain vaihdevuosi hormonia,kohtuni on poistettu aikanaan.Pelottaa että estrogeenit pahentavat astmaani.Onkohan se noin?

No enpä ole moisesta kuullut.

Itse sain samalta lääkäriltä estrogeeni-geeliä ja uuden reseptin Symbicort-nimistä lääkettä astmaan. Lääke on samantapainen kuin sinulla, eli avaava ja hoitava yhdessä.
Ei kai olisi määrännyt, jos jotain ongelmaa olisi ollut.
Eiköhän ne paini ihan eri sarjoissa.
Ei minulla ainakaan ole pahentanut.
Oletko kuullut jostain, että olisi pahentanut?

Luulen että pahentaa minun astmaani toi estrena geeli,lopetin taas sen käytön,kun astma oireet ovat lisääntyneet ,lääkkeiden käytöstä huolimatta.Tänään ollut parempi olo,lopetin taas kerran estrenan käytön,nyt koklaan menofemiä...huh huh!
Ja alapää vaivoihin on jotain koitettava fagifemin lisäksi.
Kiitti muuten vastauksestasi.

ilman lääkkeitä nykyään. Menepä googlen sivulle ja kirjoita valintaruutuun astma ja hormonikorvaushoito, niin sieltä saat tarvitsemaasi tietoa.

Toivottavasti lääkärisi on kertonut seretiden haitta vaikutuksista sinulle? Minulle ei aikanaa kerrottu, mutta sain itse hakemalla tietoa ja sen jälkeen en ole kyseistä lääkettä käyttänyt. Astmani on onneksi tällä hetkellä oireeton, kiitos avannon ja luontaistuotteiden.

Hei!

Kävin nyt vasta lukemassa laittamani viestin siksi en ole vastannut kysymykseesi. Käytän Bio-karnosiinia, E-epaa, L-arginiinia jossa mukana foolihappoa ja B-vitamiineja, C-,D ja E-vitamiineja. Bio-Vitan sivustoilta löytyy Tolosen kirjoituksia ja sieltä voi tilata omaan sähköpostiin kuukausilehtisen, jossa paljon muutakin kuin Tolosen tutkimia juttuja.
Kokeilemalla löytää parhaan itselle sopivan tuotteen, mutta jos oikein paha astma niin lääkkeitähän täytyy silloin käyttää. Luontaistuotteet ovat silloinkin hyvänä lisänä.

Yhteistyössä