V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:En tiedä kaipaatko tätä kommenttia, mutta mitä järkeä on ottaa n. 20000-30000? lainaa ja siihen päälle maksaa vielä 800-900? vuokraa?
Mä ymmärrän pointin ettet halua lainaa omaan, minäkään en halua, mutta en silti ottais asuntoa varten tuollaista lainaa ja maksais vielä vuokraa siihen päälle.
Me asutaan Vantaalla Saton vuokra-asunnossa ja tuossa vieressä on asumisoikeusasuntoja.Ne on todella kaukana hiljaisesta asumisesta! En tahdo yleistää, mutta niitä "ilotalojakin" löytyy.![]()
Komppaan tätä. ASO-asuminen on tosi kallis tapa asua pidemmän päälle. Raha ei kasva juuri mitään ja kulut juoksevat kuten lainaa lyhentäessä -kuitenkaan asuntoa ei maksa omaksi.
Mä odottaisin vuoden, pari ja ostaisin oman. Nyt on tulossa loistoajat ensiasunnon ostajalle.