Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:tajusin just et oon varmaan maailman viimenen ihminen joka ei oo käyny ikeassa![]()
pakko korjata asia tänä kesänä
![]()
mut mies vetää kyl pohjat,se ei oo ikinä käyny lidlissä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mun pari kaveria vetäs kyl aimo pohjat...
yks ei tiedä minkä värinen on turkoosi ja sen mielestä kanada kuuluu eurooppaan.. oli kysytty jossain tietokisas et mihin kanada kuuluu? nii vastas et eurooppaan! hahaha!
toinen väittää et laivalla pääsee vaasasta tampereelle....![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:yks ukko (30v+) ei oikein tajuu miten vauvat masussa elää. sen tyttöystävä oli just alkanu oottaa ja se oli selittäny mun kaverille että se on ihan alussa ja la on toukokuussa ja muija tuntee potkut koska vauva ei oo kiinnittyny kohtuun. ja jotain ihme höpinää...sit se vauva syntyi syksyllä ja ei....hirvee sotku. no, se vauva ei nyt ookkaan sen meihen mutta se ei vissiin tajuu sitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Mä en myöskään ole käynyt Ikeassa, enkä suomen suurimmassa kyläkaupassakaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:Mun pari kaveria vetäs kyl aimo pohjat...
yks ei tiedä minkä värinen on turkoosi ja sen mielestä kanada kuuluu eurooppaan.. oli kysytty jossain tietokisas et mihin kanada kuuluu? nii vastas et eurooppaan! hahaha!
toinen väittää et laivalla pääsee vaasasta tampereelle....![]()
![]()
![]()
tunnetaankohan me sama henkilö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Ikea ja Lidl ei todellakaan ole mitään sivistyksen kehtoja![]()
![]()