aukko sivistyksessä-gallup :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
tajusin just et oon varmaan maailman viimenen ihminen joka ei oo käyny ikeassa :o :D pakko korjata asia tänä kesänä :D

mut mies vetää kyl pohjat,se ei oo ikinä käyny lidlissä :D

Mun pari kaveria vetäs kyl aimo pohjat...

yks ei tiedä minkä värinen on turkoosi ja sen mielestä kanada kuuluu eurooppaan.. oli kysytty jossain tietokisas et mihin kanada kuuluu? nii vastas et eurooppaan! hahaha!

toinen väittää et laivalla pääsee vaasasta tampereelle.... :whistle: :whistle: :whistle:

yks ukko (30v+) ei oikein tajuu miten vauvat masussa elää. sen tyttöystävä oli just alkanu oottaa ja se oli selittäny mun kaverille että se on ihan alussa ja la on toukokuussa ja muija tuntee potkut koska vauva ei oo kiinnittyny kohtuun. ja jotain ihme höpinää...sit se vauva syntyi syksyllä ja ei....hirvee sotku. no, se vauva ei nyt ookkaan sen meihen mutta se ei vissiin tajuu sitä. :o

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
tajusin just et oon varmaan maailman viimenen ihminen joka ei oo käyny ikeassa :o :D pakko korjata asia tänä kesänä :D

mut mies vetää kyl pohjat,se ei oo ikinä käyny lidlissä :D

No minpä kävin viime syksynä ja pakko on omasta puolestani sanoa, että täysin yliarvostettu liike on kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

yks ei tiedä minkä värinen on turkoosi ja sen mielestä kanada kuuluu eurooppaan.. oli kysytty jossain tietokisas et mihin kanada kuuluu? nii vastas et eurooppaan! hahaha!

toinen väittää et laivalla pääsee vaasasta tampereelle.... :whistle: :whistle: :whistle:

tunnetaankohan me sama henkilö? :laugh:

Kyllä maaseudulla on enemmän niitä ihmisiä, jotka ei ole käyny ikinä Ikeassa kuin niitä jotka ovat käyneet. En mäkään ole siellä käynyt. Mutta Suomen suurimmassa kyläkaupassa on varmaan aika moni käynyt :D

Noihin Ikeoihinhan on monella melkosen pitkä matka.. Itse en ole käynyt siellä suuren suuressa kyläkaupassa, eikä kyllä ole hinkuakaan B) Mutta mulla on sivistyksessä se aukko, etten seuraile mitään tosi tv ohjelmia..

Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:
yks ukko (30v+) ei oikein tajuu miten vauvat masussa elää. sen tyttöystävä oli just alkanu oottaa ja se oli selittäny mun kaverille että se on ihan alussa ja la on toukokuussa ja muija tuntee potkut koska vauva ei oo kiinnittyny kohtuun. ja jotain ihme höpinää...sit se vauva syntyi syksyllä ja ei....hirvee sotku. no, se vauva ei nyt ookkaan sen meihen mutta se ei vissiin tajuu sitä. :o

:laugh: :laugh:

mäkään en oo käyny ikeassa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

tunnetaankohan me sama henkilö? :laugh:

noista "heitoista" on kyl saanu niin aimo naurut!!! ja ihan varmasti kuittailua kuulevat edelleenki vaikka tästäkin alkaa olemaan jo melkistä 5v aikaa! unohtaa ei voi!

:laugh:

Yhteistyössä