Aurinkoplussaajat 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harmi etten katsonut niitä kakkosen uutisia eilen ;)

Mä kävin aamulla lääkärissä tän selän takia ja sain loppuviikon sairaslomaa. Pitäis välttää istumista, joten en luonnollisestikaan voi sit mennä töihin.

Eilinen vyöhyketerapia oli kyllä yhtä tuskaa! Kaikki selän ja munasarjojen hermoheijasteet oli niiin kipeitä, että teki mieli huutaa ;O Munasarjapisteiden kipeys johtui siitä kun mulla oli just ollut ovulaatio. Sit se laittoi mun korviin jotain minimagneetteja mitä tarttis pitää pari päivää., ne jotenkin jatkaa stimulaatiota tms. Tänään olin yhden kaverin kanssa kahvilassa ja naurettiinkin, että pian lentelee lusikat ja haarukat mun korviini ;D Sit se terapeutti sanoi, että mun aivolisäke on hiukan jumissa ja sehän säätelee hormonitoimintaa! Oliskohan siinä yks syy tähän tilanteeseen..? Ens kierron alkuun varattiin taas kaks aikaa.

Nyt taidan mennä sohvalle pötköttämään ja lepuuttamaan selkää!

Kukkiksen selälle pikaista paranemista!

Mun tilanne ei oo muuttunu. Hankin valmiiksi apteekin testin. Aatelkaas että se on vielä tuolla kaapissa. Katotaan nyt, mikä aamu sen käytän...

Pikainen pyörähdys nyt kun vihdoin ja viimein netti toimii..

Selkä vihoittelee edelleen joten makoiluksi on mennyt tämä päivä. Kohta lähdetään yhden kaverin synttäreille, joten viikonloppuja kaikille!!

Täytyy käydä nopeesti kermiteissä lukasemassa Safiirin kuulumiset..

Täällä taas. Mää en taida lähteä kulumallakaan tältä haaveilupuolelta. Nimittäin täti hyökkäs paikalle ja nappasi nelkun mukaansa. Tätä se tiesi se että niin monta päivää tädin myöhästymisestä tuli vaan haamu tikkuun. Surettaa tosi paljo.

Voin jo paremmin ku aamulla. Sitä saa kiittää korkeampaa voimaa noista kolmesta pikkuihmisestä. Äsken nukutin pikkuneidin meidän sänkyyn. Teeskentelin nukkuvaa ja tarkkailin häntä salaa ripsien välistä. Olo tuntui onnelliselta aamun takaiskusta huolimatta.

Voi kunpa tekin Kukkis ja Hamada saisitte hoiviinne omat pikkuiset!!!!!!!

Oi ei Safiiri, mä olen niin pahoillani sun/teidän puolesta! Miten voikin käydä taas noin?! Surullista.. :( Hyvä jos sulla kuitenkin on jo vähän parempi mieli. Nyt vaan jatkat vyöhyketerapiaa, kun se kuitenkin näyttäis tehoavan.

Mä makoilen sohvalla, kun istuminen ei vieläkään oikein houkuttele. Selkä puutuu heti ja alkaa vihlomaan. On se kuitenkin parempi kuin viime viikolla, joten toivottavasti se tästä nyt paranis.

Joku oli näköjään taas käynyt tehiksen kimppuun. Mikäköhän ihmisiä vaivaa, kun täytyy toisia tulla tänne arvostelemaan?! Kaikilla on oikeus täällä kirjotella just niin moneen ketjuun kun haluaa, eikä sen luulis olevan keneltäkään pois. No, onneks tehis on tehis eikä anna noitten typerien kommenttien häiritä! ;D

Omasta navasta ei oikeastaan mitään kerrottavaa. Oviksesta on 6 päivää ja jännityksellä odotan että piteneekö l-vaihe nyt kun ovis aikaistui parilla päivällä.

Nyt täytyy mennä ripustamaan pyykkejä ja viemään petivaatteet pihalle, kun kerrankin on pakkasta.

Safiirille vielä hali-rutistus!

Täällä ollaan jo ihan eri ihmisenä! Takana kuntopyöräilyä 45 minuuttia, suihku ja nyt on mahtava olo. Aion nyt keskittyä kuntoiluun ja hiukka unhoittaa vauvailun. Kuuluisat sanat "tulee jos on tullakseen" on nyt päivän meininki. En laske koopeitäkään, vaan romantisoidaan aina ku siltä tuntuu. No joo, hyvä se näin kierron alussa on vaahdota kaikenlaista. Oottakaapas mietteet parin viikon päästä ;

Kiitos lohduista Kukkis!!

Palaillaan taas.