Aurinkoplussaajat 18

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kukkis,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kukkis, älä vielä muita ketjuja lähesty! Täällä nipistelee mahaa siihen malliin että suurella todennäköisyydellä täti on tulossa...

Vai Hamadan koiruuksillaki on vauvahaaveita. Toivottavasti heillä tärppää :)

Safiiri, mä en ollenkaan suostu uskomaan et sun nipistelyt johtuis tädistä.. Peukut on tanassa! Ollu jo jotain pari viikkoa.. ;)

Ette usko tytöt, mut mun ovis oli sitten eilen, kp15! Eli jos kierron pituus pysyy samana ku ennenkin, ni ovis oli just oikeeseen aikaan. Vyöhyketerapia kunniaan! :) Täytyy nyt kuitenkin seurata noita aamulämpöjä, kun en millään meinaa uskoa että mun ovis tosiaan aikaistui. Niin ja toivotaan myös että kierto olis sen 28 päivää, tai mieluummin vaikka 280 päivää! 8)

Alaselkä on hitsin kipee vieläkin :( Tämä töissä istuminen ei ainakaan tilannetta paranna ja mä vähän mietinkin, että hakisko saikkua muutaman päivän. Jos vaikka osaisin RENTOUTUA kotona, kun oikein mitään ei pysty tekemäänkään...

Joko Tehis bongasi oviksen?? Me mennään ihan samoissa, jos sullakin kierto lyhenee.

Loistavaa Kukkis! Kyllä nyt täytyy muillekin ketjuille mainostaa vt:aa. Mahtava juttu!!

Mies sai hillittyä mua siihen että testaan vasta perjantina, jos tarvis...

kp 32/28

Kiva lukea täältä näin iloisia uutisia :)
Toivotaan että täti pysyy Safiirilta poissa ja että Kukkis saa normaalin kierron (ja että tärppäis kanssa). Ihme toi vt. Olen miettinyt että jostain pitäis saada selville jotkut kohdat mitä mies vois sitten hieroskella synnytyksessä.

Onneli

Onneli, se mun terapeutti sanoi, että odotusaikana voi mennä miehen kanssa yhdessä, niin hän näyttää/opastaa miehelle ne kivunlievityskeinot. Siihen me mennään kunhan tästä joskus raskaudun! Ja sit jos meinaa raskaus mennä yliaikaiseksi, niin vt:lle käsittelyyn niin saadaan synnytys käynnistymään yleensä vuorokauden sisällä. Jänniä juttuja, mut mä ainakin uskon niihin jo tän oman kokemukseni perusteella. :)

Joo, mää kans rummutan vyöhykkeen puolesta. En kyllä ikinä ois uskonu. Oon aina luottanu "vanhaan kunnon lääketieteeseen" ja pitäny tällaisia luontaisia hoitomuotoja vähän humpuukina. Vaan uskottava se on :)

Nyt mietin, testaanko perjantaina apteekin testillä vai jollain muulla. Ku äsken apteekin testiin ilmaantui hyvin hyvin hailakka punainen viiva. Kuinkahan kauan siihen menee että se vahvistuis, jos aikoo vahvistua????

Ei uutta. Hermostuttaa tuo haamu, ku täti on kuiteski hukassa lauantaista niin ois kai sen pitäny jo tulla vahvana. Täytyy tehdä apteekki uudestaan viikonlopun jälkeen...

Hankkikaa muuten ihmeessä sitä vehnänalkioöljyä! Ku jos tässä nyt on tärppi käyny, sillä on vaikutusta. Ison pesueen Ässä on kolmesti elämässään plussannu ja kolmesti käyttäny sitä öljyä just näissä plussakierroissa.

Kukkis, kyllä me aika samoissa mennään. Mulla ilmeisesti se ovis oli eilen.

Harmillista tuo selkäkipuilu. Oletkos ihan varma ettei se ole kiertoon liittyvää?
Mulla nimittäin on viime aikoina ollut oviskivutkin selän puolella. Kun niistä oviskivuista pääsee, niin kohta alkaa menkkakivut, selän puolella aluksi nekin. Aikaisemmin en ole ollut selällä kipuileva, ei myöskään noi supparit oo koskaan olleet sillä puolella.

Nyt pitää kiitää aamulenkille...

Tehis kp 17/31?

Kyllä siellä Safiirilla on nyt hyvin pullat uunissa, upeetamahtavaa! :) Eiköhän se viiva siitä vahvistu. Testaat vaikka lauantaina, kun on menkat viikon myöhässä.

Mä yritin etsiä sitä vehnänalkioöljyä kapseleina, mut en löytänyt?! Onkohan sitä ollenkaan kapseleina? Mä olen niin huono niitten litkujen kans...

Tehikselle onnittelut oviksesta, tulee ihan inhimillisen pituinen kierto sulle! En oikein usko että tää selkäkipu liittyis kiertoon, kun tää alkoi jo kuukausi sitten lievempänä ja nyt vaan paheni. Mulla on tänään taas vt, joten katotaan olisko sillä jotain helpotuskonsteja.

Mikäs hamadalla on tilanne? Joko jännätään tuottiko miehen kotiutuminen tulosta? ;)

Saa niitä kuulema. Niitä on muutenki hyödyllistä popsia - ehkäisevät vanhentumista :)

Tehikselläki hyvän pituinen kierto meneillään. Peukut pystyyn vaan!

Me täällä aletaan pikkuhiljaa hankkia pahvilaatikoita ja pakkailla kamppeita. Muutamme sitte sinne rannikkokaupunkiin. Jännää alottaa (taas) uus elämä uudessa asuinympäristössä. Vaan jospa tämä nyt ois sitte melkosen lopullinen asuinpaikkakunta...

Safiiri, älä nyt rehki liikaa niiden muuttolaatikoiden kanssa! Anna muiden kantaa, pakkaa sinä vain. Meillä oli muutto kun olin kolmannella kuulla ja pelkästään laatikon vetäminen lattiaa pitkin teki ikävän olon vatsaan. Ja ikävän olon sitten muutenkin kun sai pelätä, että onko jotain käyny. Onneks seuraavana päivänä olikin sitten ultraus ja siellä se köllötteli. Tuo alkuaika on niin riskialtista.

Viivasi vahvistumista odotellen
Onneli

Safiiri, muutatteko sinne missä kävit niissä soveltuvuustesteissäkin? Tuletteko tänne lounaaseen vai menettekö ylemmäs vai kenties ihan etelärannikolle? En mitään utelias ole mutta kuitenkin.. ;) Onko teillä sukulaisia tms. siellä tulevassa kotikaupungissa? (Mullehan pahan kyselykauden pukkas...)

Ei ku sinne josta peruuntu se haastattelu. Siihen toiseen jouduin ilmottaan että vetäydyn "kilpailusta" viime metreillä ku paikkakunta on kuitenki sen verran pieni että katottiin ettei mies saa sieltä töitä. Mun on helpompi työllistyä siellä rannikolla ( ylemmäs lounaasta :) ). Itse asiassa käynki tämän työhönottajan juttusilla maanantaina ku mennään kattoon asuntoa. Kaupunki on tuttua vaikkei just siellä sukulaisia asukaan. Mutta siitä vähän ylempänä ja sisempänä asuu.

Ihanaa ku te muut ootte paljon varmempia ku mää sen viivan vahvistumisesta.

Juu, Safiirin viivan vahvistumista tässä odotellaan :-) Mikäs se testipäivä sitten onkaan?

Toi 31vrk:n kierto ois enemmän kuin inhimillinen, se olis ENNÄTYS. Siksi olenkin hyvin skeptinen koko asian suhteen. Vaikka siis muhkeat limat oli ja kovat kivut, niin varaudun edelleen siihen, ettei se siltikään mennyt ;-) Aion pissiä nyt noihin loppuihin ovistikkuihin, kun niitä kerran ison läjän tilasin. Taitaa vielä viikoksi olla jäljellä. Ei olisi mikään yllätys, että sieltä vielä vahva viiva hypähtäisi silmille. Lämmötkin kyllä jo pompsahti, aamulla näytti 37,2, mutta silti...
Kipuilut ei oo menny. Semmosta säteilykipua on vielä, joten KAIKKI on mahdollista :-D
Enkä osaa edes sanoa kummalta puolelta ois irronnu. Molemmat puolet on kipuillu tasaseen tahtiin ja eilen oli koko alavatsa tulessa.

Tehis kp 18/31?

Jahas tehis, irroitteletko nyt ne kaksosmunikset? Btw, mistä ostit/tilasit noita ovistikkuja ja mitä kustansi?

Safiirille mukavia ja kevyitä muuttotuulia! Onko muutto piankin?

No hätä Papu, kyllä täällä vierailla voi :-)

Tilasin sellasen paketin Mammaksilta, jossa oli 18 ovistikkua ja oliko siinä 2 vai 3 raskaustestiä. Maksoikohan se 26,50. Hyvin muistan :-)
En aio tosiaan enää tikutella, joten meinaan nuo loput käyttää pois. Tämä tikutus oli nyt vaan ihan sen takia, että halusin katsoa tän kierron mahdollisimman tarkasti, jos vaikka gynelle raahautuisin. Tosin olen sen suhteen päättänyt, etten mene. TJOT. On näillä monirakkuloilla tehty jo kolme lasta, joten kai se neljäskin mahdollinen on.

Juu, kyllä tänne saa vierailevat tähdetkin kirjotella! :)

Mä olen nyt käyttänyt pelkästään advancen ovistestejä, kun mammaksit ja aconit ei oikein toimineet mun kohdalla. Tilasin just perjantaina taas ison satsin, kun kotona oli ennestään vaan 4 tikkua. No enhän mä niitä enempää olis tarvinnutkaan, kun aikaistui se ovis (jes!). Huvikseni ajattelin silti tikuttaa vielä muutaman päivän, kun en millään meinaa uskoa että oili tuli ajallaan..

Papu vieraillu vahingossa täällä :) Hauskaa. Vaan ei haittaa, vieraile toisekki!

Muuttoviikonloppu meillä on 10 ja 11 helmikuuta. Sitte kipin kapin takas tänne ja mää kouluun ma ja ti. Keskiviikkona sitte lopulliset hyvästit tälle paikkakunnalle (aargh, meinaan jo liikuttua) ja nokat kohti uutta kotia. Mää oon sopinu, että pystyn ne viimeset viikot opiskeleen etänä ja tuun paikalle sitte viimeseen näyttöön. Siinäkään mielessä mulla ei oo aivan kamalaa hätää löytää sitä työpaikkaa ku oon 5.3 asti tässä työvoimapoliittisessa koulutuksessa.

Tehis, määkään en tässä kierrossa tikutellu.

Täällähän niitä ovi-sex-perttejä on.
Eikös se niin ollu, että jos limailua on useampana päivänä, niin se viimeinen on niistä ovispäivä?
Nimittäin kyllä ne limat nyt meni. Edelleenkin olen vahvasti sitä mieltä, että toi ovistikutus on aivan turhaa!!! Kyllä noi kivut ja limat kertoo mulla ainakin paljon paremmin.

Tehis kp 18/31?

Kyllä se Tehis niin pitäis olla, että limat loppuu, kun munis on irronnut. Mulla toi ei ole ihan selvää, kun välillä limailee enemmän ja välillä vähemmän. Mulla lorahtelee vielä lämmönnousun jälkeenkin, mutta ne varmaan on jotain "tavallista" valkkaria..? Eilenkin lorahti niin, että valui pitkin reisiä ;O Olin siis kylpytakki päällä! Teitä varmaan kauheesti kiinnostaa mun limaraportit, sori ;D
Mutta siis hyvä, kun sulla on noin selkeet ne oireet! Sit kuitenkin loppujen lopuksi..hih.. ;)

Mulla kans limailut loppuu ku seinään, samoin vatsan kipuilu, ku ovis on ohi. Vaan luin muistaakseni pesun sivuilta että joillaki valkkari voi vielä jatkua. Ihan yksilökohtaista - taas vaihteeksi.

Pakko kertoa tänneki. Eilen kakkosen kuuden uutisissa siinä pätkässä, joka käsitteli aikuisten kuntoilua, eräässä oululaisessa kuntosalissa kuntoili ja antoi kommentin telkkariin kukas muu kuin isäni! Mulla ei ollu aavistustakaan että isä on aloittanut kuntosalilla käynnin. Vaan hyvin pätevän näköisenä hän siin teki reisilihaksia ja vyötärökiertoa. Äitini vihjas pari tuntia aikasemmin että isä saattaa näkyä uutisissa. Mutta oli yllätys kuitenkin aikamoinen...