Aurinkorannnikon parisuhteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pekka thaimaasta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pekka thaimaasta

Vieras
Lyhyesti perustietoja: Olin suomessa naimisissa vähän päälle kymmenen vuotta, jonka jälkeen tuli ero. Tämän jälkeen elelin pääosin yksin, koska en löytänyt sopivaa naisystävää suomesta. Tuntui kuin ikäluokkani naiset ovat kaikki jämähtäneet johonkin täti-rooliin tai sitten vain muuten epäkelpoja. Suomessa taas ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää ottaa nuorempaa naisystävää ja tavalliselle miehelle se on hyvin hankalaa (Ei kuitenkaan rikkaille, julkisuudessa pyöriville supermiehille).

Jossain vaiheessa työkaveri ehdotti pientä rentoutuslomaa Thaikuissa ja olin vähän epäluuloinen sen suhteen, mutta poikamiehenä lähdin mukaan ja vietin elämäni parhaat pariviikko kaunissa maassa, kauniiden ja ystävällisten ihmisten kanssa. Reissulla solmitut naissuhteet saivat miettimään, että sieltä voisi löytyä minullekin sopiva elämänkumppani ja päätin vuoden päästä lähteä Thaikkuihin pidemmäksi aikaa. Löysinkin tältä reissulta naisystävän, jonka kanssa olen viettänyt nyt vähän päälle vuoden. Olen ollut tästä ajasta puolet suomessa ja puolet thaimaassa.

Kutsuin enemmän tuttuja ja puolituttuja asunnolleni Thaimaaseen lomailemaan ja muutamia pariskuntia sinne saapuihin. Yleensä miehet ovat 40-50 vuotiaita ja naiset samanikäisiä tai vuoden pari nuorempia. Itse olen 40+ ja naisystäväni on 21-vuotias. Aluksi pariskunnat hieman epäillen suhtautuivat meidän liittoomme, mutta kun olimme hieman juoneet, niin jokainen mies tuli sanomaan minulle, että olen "onnenpekka" ja mistä "mulle saataisiin tuollainen prinsessa" ja voiko "yhden nelikymppisen vaihtaa kahteen kaksikymppiseen". No, varmaan osa vitsejä, mutta kuitenkin kuvastaa sitä, että moni nelikymppinen ja vähän päälle mies, olisi kiinnostunut suhteesta nuoren naisen kanssa.

En ymmärrä mitä onneni oli näiden miesten naisystäviltä pois, mutta jonkin sortin yhteisen päätöksen jälkeen loman loppuosan he viettivät hotellissa, vaikka majoitus olisi ollut ilmainen minun lomahuvilallani. Kateellisuus ja panettelu, tuo loputon voimavara suomessa. En kyllä suoraan sanottuna enää edes katsele ikäisiäni naisia suomessa. Minulle he ovat kuin miehiä, eivät naisia, jotka saisivat viisarin värähtämään. Harmaita, tylsiä ja rumia. Jos olisin tiennyt aikaisemmin thaimaan parisuhdemarkkinoista, olisin jo parivuotta sitten voinut siirtyä sinne, enkä jäädä tänne masentumaan surkeiden ihmiskohtaloiden joukkoon.

Kippis!

...että kyse olisi ollut siitä, etteivät he hyväksyisi sinun ratkaisuasi, vaan heitä sapetti oman miehensä suhtautuminen. Kyllähän miehet - ja naisetkin - vitsejä heittävät, mutta on aika epäkohteliasta alkaa heitellä tuollaisia juttuja, että voisinkos vaihtaa tuon nykyiseni nuorempaan.

Oma mieheni tapaa aina sanoa, kun joku alkaa tuollaista pohtia - sellaiseenkin kun joskus törmää - että onneksi hän oli heti alkuunsa viisas ja otti heti kättelyssä itseään nuoremman naisen ; ) Vakavasti puhuen ikäerolla ei mielestäni ole merkitystä sen suuremmin, mutta minun olisi noin 40-vuotiaana vaikea ajatella, että ottaisin sen enempää 20-vuotiaan kuin 60-vuotiaankaan miehen, jos nyt sinkku olisin, sillä _yleensä_ edes suurin piirtein samanikäisellä on samantyylinen maailmankatsomus. Poikkeukset tietysti vahvistavat säännöt.

Meilläkin välillä tulee vastaan sellaisia hupaisia tilanteita, että mies kysyy, että muistatkos sen ja sen tv-ohjelman kunnes nauraen toteaa, että et varmaan, kun et ollut silloin vielä syntynytkään. Tämä nyt on tietysti täysin pientä ja "mitätöntä", mutta isommissa asioissakin voi tuollaisia "olemme eri sukupolvea" -tilanteita tulla vastaan.

Minun mielestäni juttu on kyllä niin päin, että naisen kannattaisi - jos vain mahdollista - ottaa mahdollisimman nuori mies. Mitä itse olen muutaman ystävättäreni kanssa havainnut, miehet tuppaavat ukkoontumaan aika nuorina...

En ole onneasi vastaan, mutta mietin onko tämä rakkauden tunne täysin molemmin puolinen. Suomalaisnaiset ovat kranttuja, koska voivat olla. Thai-naiset taas ovat valmiita luopumaan rakkaudesta ja ottamaan ruman, vanhan miehen jos tällä pystyvät takaamaan itselleen ja perheelleen paremman elämän. Sillä ei ole mitään tekemistään rakkauden kanssa vaan kyse on paremminkin selviytymisvietistä. Suomalaisilla naisilla ja thai-naisilla kun on niin eri lähtökohdat.

Pidä varasi ja muuten hauskaa uudessa suhteessa.

Joo, näitä Thaimaalaisnaisten ylistäjiä ja suomalaisnaisten lytistäjiä tulee kirjoittelemaan tänne aika ajoin. Olen itse parjattu nelikymppinen ja minua lähinnä huvittaa ja toisaalta säälittääkin sellainen ajattelutapa, että vain ulkonäkö merkitsisi suhteessa jotakin. Toisaalta aika kummallista, että nimenomaan sen naisen pitää olla nuori, nätti, hymyilevä jne, kun taas mies voi olla susiruma. Eikö se Thaimaalainenkin nainen katsele mieluummin urheilullista miestä kuin ylipainoista, hieltä haisevaa suomalaismiestä, joka piereskelee, kittaa viinaa ja on omasta mielestään hirmuisen huvittava.

On myös aika surullista, jos yhden epäonnistuneen parisuhteen perusteella ajattelumaailma on niin yksioikoinen, että samantien leimataan kaikki 35+ ikäiset naiset toivottoman kamaliksi tapauksiksi. Oman kokemukseni perusteella kun parisuhde nimittäin on yleensä sellainen, että sitä saa mitä antaa. Jos kohtelet puolisoa hyvin, niin hänkin kohtelee sinua hyvin.

Minusta on taas aika törkeää, jos ajattelee niin, että Thaimaan kaltaisen kehitysmaan naisen pitää tietenkin palvoa miestä, mutta miehen ei tarvitse tehdä mitään, koska naisen kuuluu tehdä kaikki kotityöt ja antaa seksiä aina kun mies haluaa. Uskon, että pidemmän päälle suhde voi paremmin, kun kummallakin on hyvä olla. Sitä paitsi onhan sitä nähty näissä thaikkunainen + vanha mies -pareissakin sitä, että nainen jaksaa rahan vuoksi teeskennellä 2-3 vuotta, mutta kun henkinen taakka alkaa painaa, niin nainen haluaisikin omiensa pariin, haluaisi tehdä muutakin työtä kuin siivota miehen jälkiä jne. Vielä jos ei ole yhteistä kieltä, jonka kumpikin osaisi sujuvasti, niin kommunikointikin tuottaa vaikeuksia. Jos miehellä ei olekaan rahaa elättää naista Suomessa, niin mitä voi tehdä kieltä taitamaton nainen muuta kuin työskennellä thaihierojana? Suomessa on lukuisia surullisia tarinoita siitä.

Alkuperäinen voisi tulla kehuskelemaan parisuhteellaan sitten, kun se hänen 20-vuotias vaimonsa on itse 40 vuotias...

"Alkuperäinen voisi tulla kehuskelemaan parisuhteellaan sitten, kun se hänen 20-vuotias vaimonsa on itse 40 vuotias..."

Luin eilen Ilona lehdestä, että oliko se Intiassa perheen vanhin tytär elättää perhettää maksullisena naisena. Olen elänyt pitkän elämän ja vasta nyt tiedän tämän ikivanhan perinteen. Toinenkin juttu kauhistutti eilen. Kuuntelin radiosta pitkän päivätyön Tansaniassa tehnyttä naislääkäriä. Hän oli adoptoinut maassa neljä lasta. Yksi niistä löytyi vastasyntyneenä yleisestä käymälästä.

Hyvyyttä voi harjoittaa monella tavalla. Jos on varoissaan niin eikö olisi viisaampaa tukea maassa olevia.

Jos ap. on oikea persoona eikä feikki suosittelen lukemaan Vadelmavenepakolainen kirjan. Siinä kirjassa ei mainita sanallakaan suomalaisten naisten huonosta ulkonäöstä ja tylsyydestä. Enemmäkin kritisoidaan suomalaisia miehiä.

Nelikymppistä naista on turha arvostella. Siinä iässä olin elämäni parhaassa kunnossa ja ulkonäössäni ei ollut mitään vikaa. Kyllä kumppani kannattaa etsiä ikäistensä seurasta tai sitten olla ilman.

Alkuperäinen kirjoittaja Pekka thaimaasta:
Suomessa taas ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää ottaa nuorempaa naisystävää ja tavalliselle miehelle se on hyvin hankalaa (Ei kuitenkaan rikkaille, julkisuudessa pyöriville supermiehille).

En tiennyt, että tämä on provo, pyörin täällä sen verran harvoin, etten ole vastaavaa kirjoitusta aiemmin nähnyt. Kommentoin nyt kuitenkin tähän, sillä voihan aloitus olla tottakin.

Mistähän se kertoo, jos aloittaja ei ole löytänyt Suomesta itselleen nuorta naista, mutta Thaimaasta sitten löysi? Onkohan kyseessä aito rakkaus? Miksi se nuoruus on itseisarvo?

Kyllähän sellaisia pariskuntia, joilla on isokin ikäero ja joissa rakkaus on aitoa, löytyy, varmasti niin Suomesta kuin muualtakin. Minun mieheni on minua 10 vuotta vanhempi. Yhdellä ystävättärellä on itseään tasan 20 vuotta vanhempi mies (suhde alkoi, kun nainen oli 17 ja mies 37 ja kaikki suhtautuivat tähän hyvin skeptisesti, mutta ovat vielä 20 vuoden jälkeen onnellisia yhdessä) ja yhdellä ystävättärelläni on 14 vuotta nuorempi mies kuin mitä hän itse on ja heidän suhteensa on sekin kestänyt jo toistakymmentä vuotta. Yhdellä tutulla taas on thaimaalainen vaimo, heidän rakkaustarina alkoi miehen lomamatkalla ja nykyään nainen asuu Suomessa ja hyvin menee. Heillä tosin ikäero on niin päin, että nainen on pari vuotta miestään vanhempi.

Mutta kaikissa esimerkeissäni kantava voima on rakkaus, onko silloin kyse aidosta rakkaudesta, jos tärkeintä on vain se, että nainen on 20 vuotta nuorempi "prinsessa"?

Nim. merk. on hieman väärä, koska olen nyt suomessa, mutta elämänkokemus on opettanut sen, että ihmisen pitää olla mitä on, eikä teeskenellä. Samoin hänen pitää hakea itselleen sellainen puoliso mikä tuntuu kiinnostavalta, eikä ottaa sosiaalisista, tai mistään muusta syystä naista (tai miestä), jonka kanssa eläminen tuntuu piinalta.

Itse pidän passaamisesta ja siitä, että nainen hoitaa kodin, pesee pyykit ja laittaa ruokaa. Mikä sen mukavampaa jos vielä sängyssä on kiihottava, nuori, hoikka ja palvelualtis. Tämä on itselleni juuri sitä mitä elämältä tahdon ja olen todella tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. On selvää, että kulttuuri, koulutus ja kieliongelmat pitävät yhteisen kommunikaatiomme vielä hyvin minimaalisena, mutta olen oikeastaan sitä mieltä, että kaverisuhde puolisoon väljentää sitä seksuaalista vetovoimaa. Sellainen tasa-arvoinen keskustelusuhde naiseen on miehelle sama kuin veltto elin. Mitään ei tapahdu makuuhuoneessa, kun kaverinaisen kanssa on viinilasin ääressä keskustelu joutavia koko ilta. Miehen kuuluu olla omissa menoissaan ja tulla kotiin rentoutumaan hyvän ruuan, juoman ja seksin ääreen. Tällöin myös mies arvostaa naista, joka tämän kaiken hänelle tarjoaa, naisena ja rakastettuna, eikä kaveripuolisona.

Länsimainen kehitys parisuhteiden tasa-arvoistamisessa on vaikuttanut suoraan siihen, että parisuhteet kestävät vähemmän aikaa ja kumpikin osapuoli on niissä vähemmän tyyväinen.

Onhan näitä. Mikäpä siinä, pari on löytänyt toisensa ja saaneet arvoastamiaan asioita suhteessaan.

Tuo, että kutsuu puolituttuja lomailemaan ja ihmettelee kun he häippäävät hotelliin asumaan, ei sinänsä ole tässä tapauksessa ihme. Ap:sta huokuu halveksunta naisia kohtaan. Naiset ovat hänelle vain näyttelyesineitä ja tyydytysvälineitä. Siis ne nuoret naiset. Mutta eipä tuo mitään, kummatkin (?) saaneet sen mitä suhteeltaan haluavat.

Ap. myöntää siis suoraan olevansa sovinistisika:) Mikäs siinä jos nuori nätti thai-vaimo jaksaa sinua passata. Tuskinpa vaan kauan jaksaa tuolla asenteella. Kyllä molempien pitää panostaa suhteeseen, jotta se toimisi, eikä vaan antaa toisen passata että itse saa laiskana maata sohvalla ja ''olla oma itsensä''.Toi koti-ja seksiorja kuvio on kaukana tasa-arvosta ja rakkaudesta. Kuinkakohan kiinnostava puoliso olet naisesi mielestä?;)

Pekka, nyt et saa yleistää:)

Suomi on vain niin pieni maa ja pitkät etäisyydet, että sen oikean löytäminen on tavallista vaikeampaa.
Kannattaisi kuitenkin tehdä myös selvä ero siihen, että ei tulisi ostaneeksi naista, tai sitten sanoisi ihan suoraan, että palkkasi itselleen naisen. Suomalaiselle naiselle sellainen ajatuskin on katastrofi. Silloin kun kiintymys tulee kemiasta, eikä ulkoisista seikoista, on mahdollisuus saada rakkaussuhde.

Kuten totesin, aluksi uskoin aloitukseen, mutta nyt alkaa mennä kyllä hieman uskoni siihen, että onko ap oikeasti todellisesta elämästään kirjoittava vaiko kenties joku, joka haaveilisi kirjoittamansa kaltaisesta elämästä.

Itse pidän passaamisesta ja siitä, että nainen hoitaa kodin, pesee pyykit ja laittaa ruokaa. Mikä sen mukavampaa jos vielä sängyssä on kiihottava, nuori, hoikka ja palvelualtis. Tämä on itselleni juuri sitä mitä elämältä tahdon ja olen todella tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

Minä hoidan kodin, pesen pyykit ja laitan ruokaa, sillä pidän kotitöistä! Mieskin laittaa kyllä ruokaa välillä, mutta muuten hänen ei "tarvitse" kotitöitä tehdä. Hän varmasti tekisi, jos minä niin toivoisin, mutta minulle kotityöt ovat "henkireikä", teen niitä mielelläni.

En ole enää niin nuori (kuitenkin siis miestäni sen 10 vuotta nuorempi) enkä niin hoikkakaan, mutta "palvelualttiita" ollaan puolin ja toisin, me kun pidämme seksistä. Omasta mielestäni seksielämä sen kuin paranee suhteen ikääntyessä, kun oppii tuntemaan toisensa entistä paremmin, tietää, mistä toinen pitää ja uskaltaa olla oma itsensä.

On selvää, että kulttuuri, koulutus ja kieliongelmat pitävät yhteisen kommunikaatiomme vielä hyvin minimaalisena, mutta olen oikeastaan sitä mieltä, että kaverisuhde puolisoon väljentää sitä seksuaalista vetovoimaa. Sellainen tasa-arvoinen keskustelusuhde naiseen on miehelle sama kuin veltto elin. Mitään ei tapahdu makuuhuoneessa, kun kaverinaisen kanssa on viinilasin ääressä keskustelu joutavia koko ilta. Miehen kuuluu olla omissa menoissaan ja tulla kotiin rentoutumaan hyvän ruuan, juoman ja seksin ääreen. Tällöin myös mies arvostaa naista, joka tämän kaiken hänelle tarjoaa, naisena ja rakastettuna, eikä kaveripuolisona.

Odotas kun saan tämän naurunpuuskan talttumaan, niin kommentoin sitten ;-)

Jos kommunikaationne on minimaalista, niin mistä tiedät, että kyseessä on aito, tulinen, palava ja pyyteetön rakkaus - myös naisen puolelta?

Et voi myöskään yleistää, että tasa-arvoinen suhde ja se, että ollaan kavereita, olisi yhtä kuin veltto elin (kts. edellinen kommenttini pitkän suhteen vaikutuksesta seksin paranemiseen). Me olemme mieheni kanssa myös parhaita kavereita ja mieheni on ainoa, jonka kanssa voin keskustella kaikesta ja sama pätee toisin päin. Velttoa elintä ei meillä ole kyllä toistaiseksi nähty.

Meillä on toki omiakin menojamme - niin kuin varmasti kaikilla tasapainoisilla puolisoilla - mutta useimmin käymme ulkona yhdessä, esim. syömässä, juomassa, tanssimassa tai mitä vain ja kun tulemme kotiin, menemme sinne sänkyyn. Omasta mielestäni mies juuri silloin arvostaa naistaan, kun rakastaa tätä niin paljon, että haluaa jakaa tämän kanssa elämän täyspainoisesti, eikä pidä naista vain jonkinlaisena kodinkoneena, jonka lihapatojen ja alapään viereen voi välillä tulla "naista arvostamaan" omilta reissuiltaan.

Länsimainen kehitys parisuhteiden tasa-arvoistamisessa on vaikuttanut suoraan siihen, että parisuhteet kestävät vähemmän aikaa ja kumpikin osapuoli on niissä vähemmän tyyväinen.

Hmm, kauankos sinun parisuhteesi on nyt kestänyt? Meillä oli juuri 15-vuotishääpäivä, yhteistä taivalta on takana yhteensä 20 vuotta.

En sano, että nykyinen tilanne on suomalaisten naisten omaa syytä, vaan pikemminkin pitkän kehityksen tulos, johon vaikuttaa se, että naisilta odotetaan kouluttautumista ja työuraa siinä missä miehiltä. Ja harva mies oikeasti tienaa suomessa niin paljon, että leveästi eläminen vain hänen tuloillaan olisi mahdollista.

Jokatapauksessa avioliiton jälkeen oli parisuhdetta joissa tapahtuneet asiat hyvin selvittävät ongelmaa: Asumme erillään ja olemme sopineet tapaamisen illaksi, jolloin syömme naisen luona. Käyn töiden jälkeen treeneissä, kotona suihkussa ja saavun naisystävän luokse, mutta hän käskee minut kauppaan, kun joku turha elintarvike oli jäänyt ostamatta. Käyn ostamassa sixpackin ja makkarapaketin ja menen suoraan takaisin kotiini. En ole mikään passaripoika, vaan mies ja jos minut kutsutaan syömään, niin oletan saavani ruokaa, kun nälkäisenä saavun paikalle. Arvatkaa kuinka monta kertaa thainaiseni on komentanut minut kauppaan ruokaostoksille? Niin totta, ei kertaakaan.

En sano, että nykyinen tilanne on suomalaisten naisten omaa syytä, vaan pikemminkin pitkän kehityksen tulos, johon vaikuttaa se, että naisilta odotetaan kouluttautumista ja työuraa siinä missä miehiltä. Ja harva mies oikeasti tienaa suomessa niin paljon, että leveästi eläminen vain hänen tuloillaan olisi mahdollista.

Jokatapauksessa avioliiton jälkeen oli parisuhdetta joissa tapahtuneet asiat hyvin selvittävät ongelmaa: Asumme erillään ja olemme sopineet tapaamisen illaksi, jolloin syömme naisen luona. Käyn töiden jälkeen treeneissä, kotona suihkussa ja saavun naisystävän luokse, mutta hän käskee minut kauppaan, kun joku turha elintarvike oli jäänyt ostamatta. Käyn ostamassa sixpackin ja makkarapaketin ja menen suoraan takaisin kotiini. En ole mikään passaripoika, vaan mies ja jos minut kutsutaan syömään, niin oletan saavani ruokaa, kun nälkäisenä saavun paikalle. Arvatkaa kuinka monta kertaa thainaiseni on komentanut minut kauppaan ruokaostoksille? Niin totta, ei kertaakaan.

Et kyllä ymmärtänyt pointtia, kynttiläillallinen oli valmistumassa ja daamisi ei ollut käynyt vielä suihkussa ja laittautunut sinulle, kun hän oli valmistellut ateriaa. Hän halusi vielä hetken aikaa, mutta sinä koit asian käskynä, mitä ei olisi saanut Sinulle sanoa.

Kävipäs tuolle kokkaajalle tuuri!Oikeastaan oli onni kaikille tasa-arvoista ja toista kunnioittavaa parisuhdetta hakevalle. Hyvä, että näytit heti todellisen luontosi, etkä jäänyt feikkaamaan.

Vähän aiheen vierestä mutta tulipa mieleen:
Itsekin kun olen Aasian mailla asustanut ja vieraillut (tosin opiskelemassa ja sitä kautta saatujen tuttejen luona käymässä) niin tuli puhetta paikallisten tuttujen kanssa siitä kuinka länsimaalaiset miehet tykkäävät aasialaisista naisista. Paikalliset nauroivat, että kuinka ne länkkärit aina valitsee ne rumimmat naiset, että ihan hyvä että vievät ne:) Toki kauneusihanteet ovat vähän erilaiset erikulttuureissa, mutta kyllä susiruma on susiruma Suomessa ja Thaimaassa.

Pekkahan provoilee, ymmärtäkää nyt!! Todennäköisesti on joku epätoivoinen sinkku, joka ei saa naista millään. Sitten täytyy tätä kautta haukkua suomalaisia naisia. Provo-Pekka se on. Miettikää nyt, mikä parhaiten saisi suominaiset pillastumaan kuin tuo seuraava lause:

"Miehen kuuluu olla omissa menoissaan ja tulla kotiin rentoutumaan hyvän ruuan, juoman ja seksin ääreen. Tällöin myös mies arvostaa naista, joka tämän kaiken hänelle tarjoaa, naisena ja rakastettuna, eikä kaveripuolisona."

En tunne yhtäkään suomalaista miestä, joka oikeasti olisi tätä mieltä. Huvittava tapaus tämä meidän Pekka! :D

olen oikeastaan sitä mieltä, että kaverisuhde puolisoon väljentää sitä seksuaalista vetovoimaa. Sellainen tasa-arvoinen keskustelusuhde naiseen on miehelle sama kuin veltto elin. Mitään ei tapahdu makuuhuoneessa, kun kaverinaisen kanssa on viinilasin ääressä keskustelu joutavia koko ilta. Miehen kuuluu olla omissa menoissaan ja tulla kotiin rentoutumaan hyvän ruuan, juoman ja seksin ääreen. Tällöin myös mies arvostaa naista, joka tämän kaiken hänelle tarjoaa, naisena ja rakastettuna, eikä kaveripuolisona.

Kyllä tämä taitaa olla yksilöllistä, koska olen kuullut sellaistakin miehistä, joille kyvyttömyys keskusteluun ja puolisoiden väliseen ystävyyteen on sama kuin veltto elin... Ja minulle taas naisena kaltaisesi mies olisi kyllä kaikista veltoin elin! :)

Onneksi kaikki saavat vapaasti valita haluamansa kumppanin. Parisuhteet kestävät muuten nykyään vähemmän aikaa kuin ennen sen vuoksi, että enää ei sinnitellä paskassa suhteessa taloudellisten seikkojen vuoksi, kuten ennen vanhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vetsa:
En tunne yhtäkään suomalaista miestä, joka oikeasti olisi tätä mieltä. Huvittava tapaus tämä meidän Pekka! :D

En tiedä onko se enää edes huvittavaa, kun jatkuvasti näitä Thaimaa-Pekkoja ilmestyy vetämään tätä samaa sovinistisontaa.
Jäin pitkäksi aikaa miettimään minkälainen ihminen on oikeasti sellainen joka jaksaa näitä juttuja tehtailla tänne? Saattaahan tosiaan olla niin, että tämä "Pekka" on kieroontuneelta luonteeltaan juurikin noin sovinistinen ja siksi ei ole saanut toimivaa parisuhdetta kenenkään naisen kanssa. Ja kuvittelee sitten, että Thaimaasta se onni ja autuus löytyy (jos saisi itsensä kammettua sieltä peräkamarista lentokoneeseen ja sinne Thaimaaseen).

^ Juuri näin. Joka palstalla tuntuu olevan näitä vakiprovoilijoita, jotka säännöllisin väliajoin avaavat ketjun jostain aiheesta, josta tietävät tulevan pitkän tappeluketjun. Ja sitten nauravat partaansa koneidensa ääressä.

Muutama vuosi sitten nimimerkki Sportman avasi vähän väliä ketjuja, joissa haukkui suominaiset läskeiksi ja miehekkäiksi, kuinka nainen ei saa painaa enempää kuin 62kg, ym ym. Ja naiset pillastuivat ja haukkuivat tämän tyypin maan rakoon. Välillä mies kävi vaan lisäämässä löylyä kiukaalle, ja ketju senkun kasvoi... Provoketjut vaan taitavat olla näiden keskustelupalstojen yksi piirre.

Ehkä se huomion saanti on oikeassa elämässä hankalaa. Netissähän niitä reaktioita saa aikaan, kun avaa ketjun tarpeeksi mieliä kuohuttavasta asiasta. Kuten nyt tästä kyseisestä asiasta.

Pekka, kerroit että teillä kultturi-kieli ja koulutus erot pitävät kommunikaatiotanne minimissä.
Kerro minulle mitä te teette yhdessä, mikä teitä yhdistää jne kun ette voi edes kommunkoida ja tutustua toistenne ajatusmaailmaan. Tuskin kait pelkän rakastelun takia hänen kanssaan olet.
Tuntuu aivan käsittämättömältä että tapailisin miestä, joka on hyvä sängyssä, mutta en tiedä mitä hänen ajatuksistaan yhtään mitään. Soittaisinko hänelle vain silloin kun haluaisin petikaveria, ei hemmeti vieköön.

[quote="
Kerro minulle mitä te teette yhdessä, mikä teitä yhdistää jne kun ette voi edes kommunkoida ja tutustua toistenne ajatusmaailmaan. Tuskin kait pelkän rakastelun takia hänen kanssaan olet.
[/quote]

Vastaan Pekan puolesta,hän ei välttämättä osaa kommunikoida naisten kanssa;)
Pekka tuolla aiemmin kertoi, että keskustelu saa pilin lerpahtamaan. Siinäpä meillä oikea miesten mies.Taitaa naisellekin olla helpotus kun ei tarvitse jutella imbesillin kanssa.

Yhteistyössä