Autolla ajaminen raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan mielenkiinnosta ei vihamielessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en pystynyt ajamaan, kun en mahtunut ratin ja penkin väliin. Oon lyhyt, 150cm, ja mun maha oli valtava! Ei siis koivet ylettynyt polkimille. Toinen syy olla ajamatta, mulla sattui istuminen nivusiin, ja oli toki ne hirveät pukamat. Eli seisoin mieluummin bussissa kun ajoin, niiden kipujen vuoksi.

Mun normaalimittainen pitkä ystäväni ei mahtunut tuplia odottaessa loppuvaiheessa ratin taakse. Auto mihinn ei mahtunut oli kyllä sellanen pikkukippo mutta ei vaan mahtunut. :D
Itse ajoin loppuun saakka ilman ongelmia. Nyt on supistelee jo näillä viikoilla (26) niin mietin että kuinka loppuun asti uskallan autoa ajaa. Supistukset ja ajaminen kun ei ole oikein suositeltava yhdistelmä. :/

Mäkin epäilen sitä, että joko ei mahdu ratin taakse tai sitten ajoasento on epämiellyttävä mahan takia.

Mä itse (viikkoja 31) joudun ajamaan todella pystyssä asennossa (muutoin ottaa selän päälle) joten aika lähelle se ratti kyllä tulee...taitaa siinä sen 2 cm väliä olla :laugh: Mä pysyisin kyllä siirtämään penkkiä vielä taaemmas, mutta joku lyhyempi ei.

Me itseasiassa ostettiin aikoinaan Nissan Sunny farkku eräältä likalta joka myi autonsa pois, koska hän ei mahtunut ajaman sillä...siis ratti tuli syliin. Eikä hän ollut edes siis raskaana.

Odotan kolmosia, viikkoja takana 25 ja masu jo valtava. Mulla ajaminen on jo hieman tuskaista. Mahdun kyllä ratin taakse, mutta istuminen tekee häijyä ja etenkin kun nousee autosta niin kestää jonkin aikaa että pystyy kävelemään kunnolla. Aivan mieletön paineen tunne alhaalla..

Mulla on rv 29+1 ja autolla ajo sujuu ihan normaalisti, en ole edes ajatellut koko asiaa. Mutta ymmärrän että varmasti lyhyillä ihmisillä kun penkki joutuu olemaan aika edessä, on hankaluuksia, tai jos on muuten vaan iso raskausmaha :) Itse olen 170cm pitkä niin penkki on aika takana ja maha mahtuu vielä todella hyvin kyytiin :D