Auttaako sosku ???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olemme kolmihenkinen perhe.Meillä 2kk vuokra rästissä ja elämiseen pitänyt ottaa pikavippejä,miehen palkasta menee vuokransuuruinen summa ulosottoon ja minä olen kotihoidontuella .
Emme ole ikinä hakeneet mistään apua,mutta nyt patti tilanne ja rahat totaalisesti loppuneet ja laskut kasaantuneet.

miksi ette ole jo hakeneet siihen elämiseen soskusta vaan jättäneet heti vuokran maksamatta.
Ja miten miehelläsi muka menee niin iso osa ulosottoon? Ulosotossakin on se suojaosuus ,eli ei ihan mitä vain summaa voi ottaa kun lapsiakin on;) Vai maksaako miehesi omasta tahdostaan vielä ylimääräistä että pääsisitte veloista?

Meillä maanantaina aika sossuun, mutta kyselin täältä että tietää vähän varautua miten käy.
Mies saa nettona 1700e ja 600e menee palkasta suoraan ulosottoon ja vuokra,vakuutukset,lainan lyhennyksen ja laskut pitäs lopuilla maksaa.Minä saan minimi kotihoidontuen ja lapsilisän.

Älkää IKINÄ jättäkö vuokraa maksamatta! Ruokaan saa aina jostain tukea tai muuta apua, mutta jos teidät häädetään niin olette pian ilman kattoa päänne päällä!

Uusimmat

Yhteistyössä