auttakaa.. en tiedä mitä teen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mamma86

Jäsen
03.01.2005
230
0
16
niin mulla on sellanen tilanne.. mun poika on 1 v 2kk... isyys on tunnustettu mut nyt lapsen isä haluaa että mennään isyystestiin.. onko se viellä mahdollista?! itte olen ihan varma et poika on sen, mut lapsen mummu on selittänyt isälle ettei se voi olla sen kun sillä on väärän väriset silmät.. :\| ja joka kerta kun se juo ni selittää mulle kuin hu**a olen ja et poika ei oo sen..jne.. meillä on mennyt välit poikki sillon ku poika oli 6 kk.. ja siitä asti olen saanu kuulla tota juttua välillä niin et se on selvinpäinki..

Unohda koko juttu. Jälkikäteen tehdyt testit joutuisit itse maksamaan ja ne maksavat ihan mahdottoman paljon. Kun tiedät lapsen isän ja tunnustus on tehty, homma on hoidettu ja sillä siisti.

Kyllä on vielä mahdollista tehdä testit, mutta ne tosiaankin maksavat aika paljon, muistaakseni jotain 250 euroa per henkilö. Mutta jos lapsen isä niitä niin kovasti hinkuu niin sano, että saa sitten kaiken myös maksaa. Saattaa into laskea siinä vaihessa. Lisätietoja isyystutkimuksista saa kansanterveyslaitoksen sivuilta. Toivottavasti asiat selviää.

Yhteistyössä