auttakaa lumian 520 kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satutytti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

satutytti

Jäsen
21.01.2013
877
6
18
Mää oo ihan urpo näitten puhelimien kans, mulla on nokian lumia 520 ja oon tuota päänäyttöä muokannu, kaikki muuten selvää, mutta minkä ihmeen takia tuota "viestit" kansiota ei saa tohon alkusivulle kun kaikki muutkin kansiot siihen saa??

Onneksi olkoon, sinun "laadukas" Nokia Windows Phone on paskana! Olisit ostanut sen edelläkävijän ja laatumittausten ylivoimaisen ykkösen: iPhonen! No, tyhmästä päästä jne.

Eikös tuossa oo jo valmiina viestin pikakuvake aloitussivulla
Sellanen hymynaamakuvake, ainakin lumia 820 on.

buahhahaa kiitos kais siinähän se oli, mutta kun oli erilainen kuvake mihin oon tottunu niin en ollu sitä huomannu :laugh: oonkohan mää liian tyhmä käyttään tätä :whistle:

Ja juu olen kyllä kuullut paljon huonoa lumiasta, jos ei toimi niin sitten menee vaihtoon, vielä vaikee sanoo kun vasta päivän käytössä ollut. Mutta ystävän vastaava puhelin toiminut hyvin.

Ja juu olen kyllä kuullut paljon huonoa lumiasta, jos ei toimi niin sitten menee vaihtoon, vielä vaikee sanoo kun vasta päivän käytössä ollut. Mutta ystävän vastaava puhelin toiminut hyvin.

Kaikkihan tuolle nauraa! Maailmalla ei enää kukaan osta Nokiaa ja on vajonnut jon niin marginaaliseksi merkiksi, että ei mahdu 10 suurimman valmistajan joukkoon, vaan mainitaan vain kohdassa "muut". Siis samassa kategoriassa kuin intialaiset yms. kehitysmaiden puhelinvalmistajat!

Onneksi 520 on halpa, niin hei harmita heittää paskaa roskiin.

Meillä on ainakin toiminut lumiat hyvin.
Ei oo ollu mitään vikaa.

Yhteistyössä