Auttakaa mua!! Mesestä kysymys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Kun mulla näkyy se sp osote siinä nimen kohdalla.. ja asetuksista en pysty sitä muuttamaan.. miten saan sen muutettua? Joskus kauan aikaa sitten oli sama ongelma mut en muista miten sen sai laitettua??
Vaihdoin siis osotteen, kun en muistanu vanhan salasanaa :snotty:

Eikös sulle tullut sähköpostiin ilmoitus siitä mesestä, siellä pitäs olla linkki josta käyt tunnistamassa (vai miten se sanotaan ) sen sun uuden sähköpostiosoitteen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
mene mesen työkaluihin, valitse asetukset ja sieltä eka kohta, omat tiedot. Siellä pääset kirjoittamaan nimen, jonka haluat näkyvän muille.

ei onnistu .. kun ei siihen pysty menee kun se tila on harmaa ja siihen ei tuu mitään.

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään.

Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
mene mesen työkaluihin, valitse asetukset ja sieltä eka kohta, omat tiedot. Siellä pääset kirjoittamaan nimen, jonka haluat näkyvän muille.

ei onnistu .. kun ei siihen pysty menee kun se tila on harmaa ja siihen ei tuu mitään.

Sinun täytyy olla kirjautuneena sisään.

juuh niin olenkin. :|

Kummallista. Kyllä siihen pitäisi pystyä vaihtamaan nimensä. Jossa siinä nyt on vaan jotain häikkää. Kokeile myöhemmin uudestaan. Näyttää minullakin lukevan, että yhteysongelmia on...

Tuli mieleen, että oletko vielä kirjoitellut nyt kenenkään kanssa mesessä, kun olet asentanut sen? Että voisiko se vaikuttaa siihen, että pääset sitten vasta vaihtamaan sitä nimeä. Tuskin. :xmas:

Tuli mieleen, että oletko vielä kirjoitellut nyt kenenkään kanssa mesessä, kun olet asentanut sen? Että voisiko se vaikuttaa siihen, että pääset sitten vasta vaihtamaan sitä nimeä. Tuskin. :xmas:

joo pikkuveljen kanssa kirjotin jo.. siihen tulee se mun nimi mut ei tohon voi vaihtaa.. vai oisko vaan jumissa sitten tosiaan..

Yhteistyössä