auttakaa, tosi paha ongelma miehen kanssa!" :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onneton harmaa:
no ei oikeen suihkuun päästä yhdessä, kun on pienet lapset, pitää toisen olla kuulolla jos ne herää.

ja osaa mies suihkussa kyllä reikänsä pestä! ongelma oli, ettei aina käy suihkussa vaan käy vaan huuhtasemassa vehkeen hanan alla.

ja kyllä me ihan kaikesta kehdataan keskustella, ei me mitään sievistelijöitä olla, mutta kyllä taatusti halut lähtee molemmilta jos alan selittää jotain paskanhajusta persreiässä kun touhutaan!!!!

suihkussa huuhtasemassa hanan alla... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on kyllä muuten hygieeninen, käy aina vehkeensä pesemässä ja ei ikinä muuten haise. paitsi se perse!!!!

ei kai se ajattele sitä pestä, kun ei sen perse ikinä oo mukana meidän seksileikeissä..

Osaakohan se pyyhkiä ihan kunnolla?

kyllä se pyyhkii, mutta perskarvoihin varmaan jää haju. ite aina pesen käsisuihkulla kun inhottaa vaan pyyhkiä. pitäis kai miehellekin opettaa käsisuihkun käyttö...

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: perskarva

Alkuperäinen kirjoittaja Kellemes:
kimurantti ongelma... kyl mäkin ehkä olisin mietteliäänä, miten sen kehtaa sanoa... mut toisaalta hänhän on sun miehes, ni sillehän pitäis kehdata sanoa ihan mitä vaan...

mä KERRAN tapailin yhtä miestä ja sillä oli IHAN OIKEESTI raejuusto klönttejä munassa... ei kyl tehny tehdä sillä munalla yhtään mitään... onneksi huomasin ne klöntit ENNEN toimitusta... mä en kehtais edes mennä vehkeet paskassa kenenkään luo harastamaan seksiä... mut se tyyppi jäi sit siltä reissulta saamatta ja enpä enää ottanu yhteyttäkään...

RAEJUUSTOA..... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
kimurantti ongelma... kyl mäkin ehkä olisin mietteliäänä, miten sen kehtaa sanoa... mut toisaalta hänhän on sun miehes, ni sillehän pitäis kehdata sanoa ihan mitä vaan...

mä KERRAN tapailin yhtä miestä ja sillä oli IHAN OIKEESTI raejuusto klönttejä munassa... ei kyl tehny tehdä sillä munalla yhtään mitään... onneksi huomasin ne klöntit ENNEN toimitusta... mä en kehtais edes mennä vehkeet paskassa kenenkään luo harastamaan seksiä... mut se tyyppi jäi sit siltä reissulta saamatta ja enpä enää ottanu yhteyttäkään...

Siis hyi vehje :x :x ! Pitikin lukea...ois meinaan tarkoitus lähteä ravintolaan syömään tänään vielä |O :x

arvaappa mikä oli olo, kun avasin housut ja hyvä ettei kärpäset lähteny lentoo ja ku vehje pöllähti esiin ja näin et oli ku raejuusto (vehje oli täynnä jotai valkosta paskatöhnää=raejuusto) kuorrutettu... no mut laiton vehkeen takas ja sanoin et kauhee jysäri ja itseasiassa mun on mentävä yhtä kaveria auttaa... mahtokohan tajuta mitä tapahtu??? mut olen saanu siit sen verran traumoja, et ainakin ite pidän vehkeeni puhtaana jos tekee mieli :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitä Saa Mitä Tilaa:

RAEJUUSTOA..... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Nyt laattaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannn |O |O :x :x :x :x

no kyllä tää sitten vedettiin ihan läskiks koko keskustelu.

jos en puhu ongelmasta seksin aikana, niin millon sitten? laukaisenko päivällisellä vaan että "sori ukko, mut sun perse haisee enkä tykkää ottaa suihin kun persmarjat viistää pallien alla".

Siis ei tää vaan voi olla totta! Että pitää pyytää palstalta neuvoa, miten kertoa miehelle, että perse haisee paskalle?! Siis halutko sää, että sulle kerrotaan, että no KERRO miehelle näin: Voisitko kulta pesasta tarakkas, niin muut ois pikkasen miellyttävämpiä nämä kotihommatki.

Oikeesti. HÄ??? Meikä putos ny reestä. Eläköön uusavuttomuus ja kauan eläköön puhetaito!

no kyllä tää sitten vedettiin ihan läskiks koko keskustelu.

jos en puhu ongelmasta seksin aikana, niin millon sitten? laukaisenko päivällisellä vaan että "sori ukko, mut sun perse haisee enkä tykkää ottaa suihin kun persmarjat viistää pallien alla".

Eikö teillä tehdä mitään muuta kuin syödä päivällistä ja harrasteta seksiä? Eikö tosiaan ole mitään muuta tilannetta missä asian voisi ottaa hienovaraisesti puheeksi? Ei tarvii sanoa, et persees haisee, voit kertoa jotenkin muuten, että olisi kiva kun ukko huolehtisi hygieniasta. Ethän sinäkään tarjoa itseäsi toosa haisevana.

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Oikeesti tän on pakko olla provo.

jaa että uusavuttomuutta jos ei viitsi lannistaa miehen seksihaluja puhumalla perskarvoista ja paskanhajusta????

no jotkut asiat nyt vaan voi loukata, enkä sillon viitsi niitä sanoa!!!

noh, kai sitten ratkasen tämän niinkun muutkin naiset. en ota vehjettä suuhun ellei ole just käyny suihkussa persepesulla!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja onneton ap:
no vois tietenkin vaikka lähettää tekstarina kun mies on töissä? se varmaan ois tarpeeks hienotunteista.

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:´

tee se, äijän työpäivä piristyy kummasti. Millainen parisuhde teillä on jos ette pysty asiallisesti keskustelemaan seksiin liittyvistä jutuista? Jos sua inhottaa nuolla likaista persettä, niin kai siitä pitää voida keskustella kumppanin kanssa. Vai suostutko kaikkeen muuhunkin, mitä hän vaatii, mutta itse et välttämättä haluaisi? Normaalissa suhteessa näistä asioista voidaan keskustella. Olette kai aikuisia ihmisiä, eikä seksista puhumisessa pitäisi olla mitään noloa. Varsinkaan oman ukon kanssa. Se ehkä on noloa, et täällä kertoo miehen haisevista karvoista. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

Siis hyi vehje :x :x ! Pitikin lukea...ois meinaan tarkoitus lähteä ravintolaan syömään tänään vielä |O :x

arvaappa mikä oli olo, kun avasin housut ja hyvä ettei kärpäset lähteny lentoo ja ku vehje pöllähti esiin ja näin et oli ku raejuusto (vehje oli täynnä jotai valkosta paskatöhnää=raejuusto) kuorrutettu... no mut laiton vehkeen takas ja sanoin et kauhee jysäri ja itseasiassa mun on mentävä yhtä kaveria auttaa... mahtokohan tajuta mitä tapahtu??? mut olen saanu siit sen verran traumoja, et ainakin ite pidän vehkeeni puhtaana jos tekee mieli :laugh:

Missähän sitä oli uitettu edellisellä kierroksella?
:snotty:

Yhteistyössä