auttakaa, tosi paha ongelma miehen kanssa!" :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja onneton ap:
no vois tietenkin vaikka lähettää tekstarina kun mies on töissä? se varmaan ois tarpeeks hienotunteista.

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:´

tee se, äijän työpäivä piristyy kummasti. Millainen parisuhde teillä on jos ette pysty asiallisesti keskustelemaan seksiin liittyvistä jutuista? Jos sua inhottaa nuolla likaista persettä, niin kai siitä pitää voida keskustella kumppanin kanssa. Vai suostutko kaikkeen muuhunkin, mitä hän vaatii, mutta itse et välttämättä haluaisi? Normaalissa suhteessa näistä asioista voidaan keskustella. Olette kai aikuisia ihmisiä, eikä seksista puhumisessa pitäisi olla mitään noloa. Varsinkaan oman ukon kanssa. Se ehkä on noloa, et täällä kertoo miehen haisevista karvoista. :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

no ei tää oo noloa, kun ei täällä kukaan tiedä kuka mä oon, ja kuka mun mies.

ja kyllä paljon puhutaan seksistä, mutta jotenkin vaan ei tahdo alkaa puhumaan paskanhajusta!

ei taatusti mies unohtaisi, aina kun ottaisin suihin mies miettisi että haiseeko paska, eikä taatusti nauttisi.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
No älä puhu paskan hajusta! Sano, että sinusta olisi kivempi, jos kävisi kunnolla pesulla ennen kuin aloitatte. Siis eihän tää voi oikeesti olla noin vaikeeta :o

No just näin. Sano vaikka, että pelkäät saavasi jonkun tulehduksen, kun mies ei ole huolehtinut hygieniastaan. Ja niin voi ihan oikeasti käydä. Ei tarvii sanoa, et perskarvas haisee paskalle, jos se on sinusta jotenkin loukkaavaa miestä kohtaan. Mut mun mielestä sun mies on aika loukkaava ja törkee sua kohtaan, jos ei pese vehkeitään ja olettaa, et sä nuolet krämmäleet sieltä.

Että kiva tässä on koittaa niellä tätä suklaakuorruteista kakunloppua. Hyi helkutti. On teillä jutut ja ongelma on mitä mittavin. Ota huuli kouraan ja sano: pese perseesi, kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No älä puhu paskan hajusta! Sano, että sinusta olisi kivempi, jos kävisi kunnolla pesulla ennen kuin aloitatte. Siis eihän tää voi oikeesti olla noin vaikeeta :o

No just näin. Sano vaikka, että pelkäät saavasi jonkun tulehduksen, kun mies ei ole huolehtinut hygieniastaan. Ja niin voi ihan oikeasti käydä. Ei tarvii sanoa, et perskarvas haisee paskalle, jos se on sinusta jotenkin loukkaavaa miestä kohtaan. Mut mun mielestä sun mies on aika loukkaava ja törkee sua kohtaan, jos ei pese vehkeitään ja olettaa, et sä nuolet krämmäleet sieltä.

Mutta jos se mies ei vaan älyä noin hienovaraista vihjausta. Sehän siis heppinsä huljauttaa puhtaaksi ennen panoa, ei se taida tajuta, että perä löyhyää.

no mutta ette ymmärrä!!!!!!! kun EN KOSKE PERSEESEEN VAAN OTAN SUIHIN!!!! en siis nuole ukkoni reikää, joten kyllä se vaan kuulostaisi typerältä käskeä pesemään se! enhän käske pesemään varpaitakaan!!!

mies kyllä pyyhkii siis kakan jälkeen hyvin, kuluu puol rullaa aina, mutta perskarvoja on niin paljon että kai sinne jää sitä kakkaa aina silti.

joskus mies myös käy kakalla suihkun aikana, joten en sillonkaan voi olla varma ettei perse haise, jos vaikka unohtaa hinkata reiän suihkussa uudestaan.

ajattelin, että jos pistäisin sen tekstarin vaikka nyt, vaikka mies on kotona. ja kirjottaisin jotenkin että "kulta, tykkään vehkeesi ottaa suuhuni, mutta peräpääsi haisee nenääni. pesisitkö myös anuksesi ennen seksiä, kulta? vastaa viestillä, ei tarvii jutella tästä."

Peesi. Asiat voi muutenkin ilmaista ja pahalle hajulle on olemassa muitakin synonyymeja kuin paska.

Alkuperäinen kirjoittaja onneton harmaa:
no mutta ette ymmärrä!!!!!!! kun EN KOSKE PERSEESEEN VAAN OTAN SUIHIN!!!! en siis nuole ukkoni reikää, joten kyllä se vaan kuulostaisi typerältä käskeä pesemään se! enhän käske pesemään varpaitakaan!!!

mies kyllä pyyhkii siis kakan jälkeen hyvin, kuluu puol rullaa aina, mutta perskarvoja on niin paljon että kai sinne jää sitä kakkaa aina silti.

joskus mies myös käy kakalla suihkun aikana, joten en sillonkaan voi olla varma ettei perse haise, jos vaikka unohtaa hinkata reiän suihkussa uudestaan.

ajattelin, että jos pistäisin sen tekstarin vaikka nyt, vaikka mies on kotona. ja kirjottaisin jotenkin että "kulta, tykkään vehkeesi ottaa suuhuni, mutta peräpääsi haisee nenääni. pesisitkö myös anuksesi ennen seksiä, kulta? vastaa viestillä, ei tarvii jutella tästä."

=) Muista sit kattoo tarkasti, et tekstari menee oikeelle henkilölle...eikä vahingossa vaikka omalle pomolle, anopille tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippa:

=) Muista sit kattoo tarkasti, et tekstari menee oikeelle henkilölle...eikä vahingossa vaikka omalle pomolle, anopille tms.

Mä sain kerran yhdeltä naispuoliselta ystävältäni viestin, jossa hän kertoi rakastavansa mua ja halusi rakastella kanssani jne. Viesti oli oikeasti tarkoitettu hänen poikaystävälleen, mutta tuli mulle vahingossa. Hän soitti tosi nolona perään ja kysyi olinko jo ehtinyt lukea viestin. Valehtelin, että en, koska häntä hävetti niin paljon. Noloahan se olikin, mutta tajusin kyllä, että ei se mulle voi olla. Olimme tunteneetkin vasta vähän aikaa silloin.

Ai tää on sun tosi paha ongelmas miehen kanssa....hohhoijjaa...oo nyt ees kiitollinen siitä ettei tän pahempia ongelmia ole. Sano sille ukolle, että mene pesulle.

Alkuperäinen kirjoittaja selvä provo:
eikö kukaan tajua, että tämä on provo? Jossain ap ja ehkä hänen miehensäkin nauravat partaansa ja kirjoittelevat lisää tyhmyyksiä tänne

Mitä sitten vaikka olisikin? En muista milloin olisin viimeksi nauranut näin! Tuli tarpeeseen, kiitos.

Ja sori ap...

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ongelma on siis sängyssä, kun touhuamme. tykkään ottaa suihin, mutta eilenkin oli pakko lopettaa kesken ja alkaa touhuamaan ihan perinteisesti.

kun sen perse haisee!!! siis ihan kamala kakan haju! suihkun jälkeen ei oo mitään ongelmaa, mut nyt eilen se oli vaan käyny huuhtaseen vehkeensä, eikä ollenkaan persettään.

itse pesen aina etu ja takapuolen, juuri siksi ettei haise navetalle. :( kamala haju oli, koitin pidätellä hengitystä mutta turhaan. ei kukaan tahdo paskanhajussa ottaa suihin.

enkä kehtaa sanoa miehelle tuommoisesta.. :(

miehet: MUISTAKAA PESTÄ PERSEENNE ENNEN SEKSIÄ!!!

No juu, lukematta muiden kommentteja.
Onhan se mahdotonta siinä tilanteessa hengittää suun kautta..

on kyllä muuten hygieeninen, käy aina vehkeensä pesemässä ja ei ikinä muuten haise. paitsi se perse!!!!

ei kai se ajattele sitä pestä, kun ei sen perse ikinä oo mukana meidän seksileikeissä..

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: sori... mieki oon väsyny.... :laugh: :laugh: :laugh: :ashamed: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Sorry ap, mutta kun luin sun aloitusta ääneen miehelle, oltiin molemmat läkähtyä naurusta. :laugh: :laugh:

mie kans luin äsken parhaita paloja ja voi jeesus että nauraa räkätetään molemmat

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ukolta meinas lentää laatta ku kuuli ton raejuusto-jutun :o :x

Yhteistyössä