AUTTAKAA!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakastunut...

Vieras
Olen avomieheni kanssa seurustellut melkein vuoden ja meillä on seksistä/fetiseistämme tullut todella isoja ongelmia.
Meillä molemmilla on omamme ja todella aikaisessa vaiheesa olemme ne toisilleme paljastaneet.
Minun on raiskausfantasia, mitä en oikein yksityiskohtaisesti voi hänelle kuvailla ja hän tykkää pukeutua naisten nahka-asusteisiin ja kenkiin, haluaisi minun panevan häntä strap-onilla ja olenkin sen pariin otteeseen toteuttanut. Lisätäkseni vielä, että pyynnöstä huolimatta en ole tuon muun lisäksi vielä meikannut häntä.
En oikein enään tiedä missä mennään ja mitä muuta pitäisi tehdä kun tuntuu, että mikään ei riitä.
Niin seksin kuin parisuhteenkinosalta. Rakastan häntä ylikaiken, enkä missään nimessä hänestä luopuisi, mutta tuntuu vain että hän todellakin haluaa minusta erota.
Sen lisäksi hänellä on luotamuspula minuun ja on todella mustasukkainen, mutta haluan että voisimme keskustelemalla päästä eteenpäin, mutta nyt tuntuu vain että kun tulee tiukka paikka keskustelussa hän luovuttaa ja suuttuu entistä enemmän.

Vaikuttaa siltä, että seksi on saanut suhteettoman ison aseman suhteessanne. Voin kuvitella että vastaavassa tilanteessa itsetunto- ym. ongelmat saattavat alkaa vaivata.
Nautitko itse miehesi fantasian toteuttamisesta?

Yhteistyössä