auttakaapa mua nyt heti että mitä teen?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
eli mut valittiin lasten ja nuorten erityisohjaaja koulutukseen se alkais nyt parin viikonpäästä. en kertonut siellä haastattelussa että oon raskaana ,muuten kai en ois ees päässy tohon koulutukseen. mulla ois laskettu aika maaliskuussa ,eli aika alussa vielä olen.. tutkinto maksaa 400e, ja valmistuisin joulukuussa 2012. eli nyt kysynkin että voinko keskeyttää koulutusta ja jatkaa sitten äitiysloman jälkeen vai voinko opiskella äitiysloman aikanakin? koulutus on aikuiskoulutuskeskuksessa... pari iltaa viikossa ym koti opiskelut. vaikuttaaako mitenkään äitiyspäivä rahaan ym? vai ilmoitanko kouluun että olenkin raskaana enkä pääse nyt tulemaan...niin kovasti haluaisin:( mut en tiä mitä teen...koulutus ei kestäis kauan ut synnytys ois siinä välissä..auttakaa muilla samanlaista tilanneetta?

[QUOTE="niin";24336743]Soitahan kouluun eiköhän sieltä löydy viisain vastaus.[/QUOTE]

niin mut en kehtaa kun viime viikolla oli se haastattelu ja nyt jo tuli et mut on valittu niin mitä ne ajatteleemusta sit..

minä opiskelin äitiyslomalla ihan nuorisopuolella. Ei ollut ongelmaa. Tosin en silloin muutaman kuukauden takia hakenut opintotukea, joten en tiedä vähentääkö opintotuki äitiysrahoja ?

Onko työssäoppimisjaksoa ja harjoittelua missä vaiheessa? Yleensä noissa koulutuksissa on kumminkin tietty määrä pakollista läsnäoloa, pätevä syyhän synnytys on :D mutta et voi yhtään etukäteen arvioida kuinka pitkään olisit pois koulutuksesta synnytyksen takia. Jos saat opiskeluun tukea, niin tuet poissulkee toisiaan, isommasta vähennetään pienempi. Jos mietit koulutuksen keskeyttämistä, niin äitiyslomasi loppunee kesäkuussa, niin olisit aika ison osan pois koulutuksesta, pystyisitkö sitten jatkamaan vasta seuraavana vuonna? Asia selviää varmaan parhaiten kun kysyt sieltä oppilaitoksesta.