H
hajalla
Vieras
Mulle tuli kaksi kuukautta sitten papakoe tulokset jossa näkyi että mulla on hpv. Olin tuosta ihan järkyttynyt, olin ollut 9 kk sinkkuna ja juuri viikko sitten aloittanut suhteen miehen kanssa. Meni gynegologille samana päivänä jossa hän rauhoitteli mua. Mietin silloin lähinnä että miten kerron uudelle kumppanille. Emme olleet käyttäneet kondomia, luotin tyhmästi että kun molemmat sanottiin ettei ole tauteja. Aiemmassa suhteessa olin 1,5 vuotta ja lopulta siinä luovuttiin kondomista. Siitä siis sain ilmeisesti tuon hpv:n. No menipä muutama päivä ja alapäähän alkoi tulla näppyjä. Luulin että oireilen henkisesti niin pahoin että se tekee jotain näppyjä. Kivut oli niin kovat että menin lekuriin ja kas! Herpes oli puhjennut tästä upouudesta suhteesta. Olen aika vahva ihminen mutta silloin tuntui että kuolen. Menin ihan shokkiin. nyt on kaksi kuukautta aikaa ja mieliala vaihtelee. se sukupuolitaudin leima on niin valtava ja mulle tuli vielä kaksi kamalaa kerralla. Miehen kanssa ollaan edelleen yhdessä, aika vakava juttu heti suhteen alkuun. Hänellä on huuliherpes, se tarttui mulle sillä tavalla, en mä tiennyt että se tarttuu niin. mä en ole koskaan mieltänyt itseeni ihmiseksi jolla olisi mahdollisuus tauteihin ja nyt niitä on kaksi- Tuntuu että mikään ei enää voi olla samanlaista kuin ennen että olen tahrattu. On tässä aika masennus läpikäyty asian tiimoilta, arki on kuitenkin pakko jaksaa.
Kiitos kun jaksoit lukea. Ehkä pieni ongelma maailman ongelmien rinnalla, mutta minun maailmani tää muutti
Kiitos kun jaksoit lukea. Ehkä pieni ongelma maailman ongelmien rinnalla, mutta minun maailmani tää muutti